دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

استان اردبیل

استان اردبیل

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس مرکز بازرسی، مبارزه با فرار مالیاتی و پولشویی سازمان امور مالیاتی کشور از شناسایی 510 میلیارد ریال فرار مالیاتی از چهار طلافروشی در استان اردبیل خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس مرکز بازرسی، مبارزه با فرار مالیاتی و پولشویی سازمان امور مالیاتی از شناسایی 510 میلیارد ریال فرار مالیاتی از چهار طلافروشی در اردبیل خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

موضوع کیفیت‌سنجی آب ارس در دستورکار دولت قرار گرفته است. این سامانه اکنون در حال طراحی است که شواهد و مستندات وجود آلودگی، به‌ویژه آلودگی فلزات سنگین، را حداقل تا دو دهه پیش به عقب می‌برد. ستاره حجتی در روزنامه پیام ما نوشت: «بانک اطلاعاتی و سامانه کیفیت منابع آب ارس راه‌اندازی می‌شود.» این خبری است که روز گذشته به‌نقل از رئیس حوضه آبریز ارس در وب‌سایت خبری شرکت مدیریت منابع آب کشور...

وب‌گاه عرشه آنلاین

سازمان هواشناسی اعلام کرد: از اواخر امشب سامانه بارشی از سمت شمال غرب وارد کشور و این سامانه تا یکشنبه هفته آتی در اکثر نقاط کشور تشدید می‌شود؛ احتمال یخ‌زدگی محصولات کشاورزی وجود دارد. رگبار و باد شدید کشور را طی هفت روز فرا می‌گیرد. سازمان هواشناسی اعلام کرد: از اواخر امشب سامانه بارشی از سمت شمال غرب وارد کشور و این سامانه تا یکشنبه هفته آتی در اکثر نقاط کشور تشدید می‌شود؛ احتمال...

وب‌گاه عرشه آنلاین

طبق گفته معاون وزیر و مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، دریافتی معلمان جز بالاترین حقوق کارکنان دولت محسوب می شود. طبق گفته معاون وزیر و مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، دریافتی معلمان جز بالاترین حقوق کارکنان دولت محسوب می شود. به گزارش عرشه آنلاین، حقوق فرهنگیان مدتی است که مورد بحث و بررسی دولت قرار گرفته و اکنون شنیده می شد که حقوق فرهنگیان از کارمندان دولت...

خبرگزاری ایرنا

اردبیل - ایرنا - رئیس گروه باستان‌شناسی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل از پایان کاوش نجات بخشی حریم گورستان اولتان در محدوده مسیر سربند - پارس‌آباد و آزاد شدن مسیر برای عملیات راه سازی خبر داد.

وب‌گاه گسترش

حقوق فرهنگیان مدتی است که مورد بحث و بررسی دولت قرار گرفته و اکنون شنیده می شد که حقوق فرهنگیان از کارمندان دولت بیشتر شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

وب‌گاه خبر آنلاین

زلزله نسبتاً شدید اردبیل را لرزاند.

وب‌گاه فرارو

یک گور دوره عصر آهن در جریان خاک‌برداری در مسیر چهار باند کردن جاده پارس‌آباد سربند در استان اردبیل کشف شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، یوسف غفارزاده مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان شرقی با بیان اینکه افتتاح سد قیزقلعه‌سی به عنوان مهمترین طرح مرزی شمال غرب کشور با حضور آیت‌الله رئیسی رئیس جمهور ایران و الهام علی‌اف رئیس جمهور آذربایجان طی روز‌های آینده صورت خواهد گرفت، اظهار کرد: این طرح شامل توسعه سد مخزنی خداآفرین در 196 کیلومتری...

وب‌گاه خبر آنلاین

هفتمین نشست رابطین فرهنگی و ائمه جماعت هلال احمر چهار استان اردبیل، گیلان، آذربایجان شرقی و زنجان با هدف هم اندیشی فعالیت‌ها و برنامه‌های فرهنگی از سوی حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر به میزبانی شهر تبریز برگزار شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

نماینده ولی‌فقیه در جمعیت هلال‌احمر که به منظور شرکت در جلسه تکریم ومعارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان اردبیل به این استان سفر کرده است، به منظور بررسی توانمندی‌های امدادی و قدردانی از عملکرد امدادگران از پایگاه امداد و نجات بین شهری سرعین یادمان شهید امدادگر حضر تقلی عقلمندی بازدید کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر با حضور در شورای اداری جمعیت هلال احمر استان اردبیل، بار دیگر بر لزوم حفظ اعتبار و جایگاه مردمی جمعیت هلال احمر در کشور تاکید کرد.