دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

استان اردبیل

استان اردبیل

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیر کل پیش بینی سازمان هواشناسی کشور گفت: بارش های اخیر در برخی مناطق جنوبی بی سابقه بوده و این بارش ها تا پایان هفته در این مناطق تشدید خواهد شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - یازدهمین قسمت از برنامه «کار خونه» با حضور بانویی تلاشگر از استان اردبیل، روانه آنتن شبکه دو سیما می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جمعه در ساعات بعدازظهر در برخی نقاط استان‌های واقع در شمال غرب، غرب، بخش‌هایی از مرکز، استان‌های واقع در دامنه‌های زاگرس مرکزی، شمال فارس و ارتفاعات البرز مرکزی رگبار، گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد رخ خواهد داد.

خبرگزاری تسنیم

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از تایید انتخاب 10 نفر از روسای دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی و تحقیقاتی کشور خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

جلسه بررسی فرایند اجرایی طرح ملی «خانواده میزبان» با حضور علی محمد قادری معلون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور برگزار شد.

خبرگزاری تسنیم

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از تایید انتخاب 10 نفر از روسای دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی و تحقیقاتی کشور خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از شورای عالی انقلاب فرهنگی، پنجاه و نهمین جلسه کمیته انتخاب روسای دانشگاه‌های کشور، به ریاست حجت الاسلام و المسلمین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی و با حضور محمدعلی زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، حجت‌الاسلام و المسلمین رستمی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر میراث فرهنگی، مرمت را امری مقدس و کار پروردگار عالم دانست و گفت: میراث ملموس و میراث‌ناملموس از هم جدا نیستند و روی هم تاثیر متقابل دارند.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه عرشه آنلاین

. از زمان انقلاب و از سال 1357، جنگل‌های ایران قربانی تخریب فزاینده‌ای شده‌اند و حدود یک میلیون هکتار از جنگل‌های زاگرس غنی از نظر زیست محیطی به دلیل تغییرات اقلیمی از بین رفته است. روزنامه اعتماد نوشت: از زمان انقلاب و از سال 1357، جنگل‌های ایران قربانی تخریب فزاینده‌ای شده‌اند و حدود یک میلیون هکتار از جنگل‌های زاگرس غنی از نظر زیست محیطی به دلیل تغییرات اقلیمی از بین رفته است. به...

وب‌گاه خبر آنلاین

در شش دهه گذشته و از ابتدای دهه چهل شمسی تاکنون، توسعه در ایران با از بین رفتن جنگل‌ها همراه بوده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

روزنامه اعتماد نوشت: در شش دهه گذشته و از ابتدای دهه چهل شمسی تاکنون، توسعه در ایران با از بین رفتن جنگل‌ها همراه بوده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

به علت واژگونی یک دستگاه اتوبوس در ساعت 3:50 صبح امروز در گردنه حیران تیم های امدادی به محل حادثه اعزام شدند. به علت واژگونی یک دستگاه اتوبوس در ساعت 3:50 صبح امروز در گردنه حیران تیم های امدادی به محل حادثه اعزام شدند. به گزارش عرشه آنلاین، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: در اثر واژگونی یک دستگاه اتوبوس در گردنه حیران در مسیر اردبیل به آستارا، 5 نفر جان خود را از دست دادند...

وب‌گاه عصر ایران

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل: در این حادثه پنج نفر جان خود را از دست داده و 11 مصدوم این حادثه پس از انجام اقدامات اولیه درمانی توسط یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و پنج دستگاه آمبولانس به بیمارستان فاطمی اردبیل و هفت مصدوم دیگر توسط 4 دستگاه آمبولانس استان گیلان به بیمارستان شهید بهشتی آستارا منتقل شدند.

وب‌گاه فرارو

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل از واژگونی یک دستگاه اتوبوس در گردنه حیران خبر داد و گفت: در اثر این حادثه 27 نفر از سرنشینان این اتوبوس مصدوم شدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل از واژگونی یک دستگاه اتوبوس در گردنه حیران و مصدومیت 27 نفر خبر داد.