دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

استان اردبیل

استان اردبیل

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دادستان مشگین شهر گفت: کارشناس رسمی دادگستری حین دریافت رشوه بازداشت و به مراجع قضایی ارجاع داده شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

صبح امروز زمین لرزه ای در عمق 10 کیلومتری، منطقه مشراگه را در خوزستان لرزاند. صبح امروز زمین لرزه ای در عمق 10 کیلومتری، منطقه مشراگه را در خوزستان لرزاند. ، زلزله ای به بزرگی 2.6 ریشتر صبح امروز 18 فروردین منطقه مشراگه در استان خوزستان را لرزاند. این زلزله در عمق 10 کیلومتری سطح زمین و در 8 کیلومتری مشراگه و 16 کیلومتری رامشیر رخ داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

زمین‌لرزه‌های 4.9 و 4.4 ریشتری حوالی مشراگه خوزستان را لرزاند. منطقه سالند شهرستان دزفول با زلزله‌ای به قدرت 4.5 ریشتر لرزید. این زلزله در طول جغرافیایی: 48.92، عرض جغرافیایی: 32.72 و عمق هشت کیلومتری زمین رخ داد.

وب‌گاه گسترش

استاندار اردبیل اظهار کرد: امسال 15 هزار واحد از نهضت ملی مسکن در مناطق شهری و هشت هزار واحد نیز در مناطق روستایی استان به پایان می رسد و به متقاضیان تحویل داده می شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون امور شهرداری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور از ابلاغ درجه‌های جدید 48 شهرداری از سوی وزیر کشور به استانداران پس از بررسی در جلسه کارگروه ساماندهی درجه‌بندی شهرداری‌ها در این سازمان خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون امور شهرداری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور از ابلاغ درجه‌های جدید 48 شهرداری از سوی وزیر کشور به استانداران پس از بررسی در جلسه کارگروه ساماندهی درجه‌بندی شهرداری‌ها در این سازمان خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، بر اساس اعلام سازمان هواشناسی کشور امروز در استان اردبیل، شرق آذربایجان شرقی، شرق خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد و جنوب اصفهان و روزهای یکشنبه 12 فروردین و دوشنبه 13 فروردین در استان‌های چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، نیمه شمالی فارس، برخی نقاط استان کرمان، جنوب استان‌های یزد و اصفهان بارندگی، رعد و برق، وزش باد شدید...

خبرگزاری تسنیم

سازمان هواشناسی با پیش‌بینی بارش باران،‌برف و وزش باد شدید موقتی در برخی مناطق تا روز چهارشنبه برای 17 استان طی امروز تا روز دوشنبه هشدار سطح زرد صادر کرد.

وب‌گاه فرارو

روز‌های یکشنبه 12 فروردین و دوشنبه 13 فروردین در استان‌های چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، نیمه شمالی فارس، برخی نقاط استان کرمان، جنوب استان‌های یزد و اصفهان بارندگی، رعد و برق، وزش باد شدید موقت، در برخی نقاط گرد و خاک، در ارتفاعات و نقاط سردسیر بارش برف پیش بینی می‌شود.

وب‌گاه 55 آنلاین

در استان اردبیل، آذربایجان شرقی، خوزستان، چهارمحال‌وبختیاری، کهگیلویه و بویراحمد و اصفهان بارندگی و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی گفت: بارش باران و وزش باد شدید مهمان نواحی شمال غرب کشور خواهد بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: نظام به دنبال انتخاب سفارشی رئیس مجلس و دخالت در این امر نیست و نمایندگان باید به سفارش و دلالی در انتخابات ریاست مجلس نه بگویند.

وب‌گاه عصر ایران

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل به افرادی که زمین‌های مشکوک و بدون استعلام از منابع طبیعی خریداری کرده‌اند، توصیه کرد جهت اطمینان خاطر از غیر ملی بودن اراضی خریداری شده، نسبت به استعلام از این اداره کل اقدام کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

همزمان با آغاز موج دوم سفرها، ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر، شهرهایی را که ظرفیت اقامتی خالی‌تری دارند و آماده میزبانی از مسافران نوروزی هستند، اعلام کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر، اسامی شهرهای آماده میزبانی از مسافران نوروزی در موج دوم سفرها را اعلام کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

ستاد خدمات سفر در سه اطلاعیه اسامی استان‌های دارای آمادگی برای میزبانی از مسافران نوروزی در موج دوم سفر‌های نوروزی را اعلام کرد.