دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

استان اردبیل

استان اردبیل

وب‌گاه عرشه آنلاین

در روزهای اخیر، انتشار اخباری مبنی بر آلودگی رودخانه ارس به مواد رادیواکتیو خبرساز شده است. رودخانه ارس با مواد رادیواکتیو آلوده شده است. رودخانه ارس آلوده است و آمار ابتلا به سرطان در اردبیل بیشتر از همه نقاط کشور است. نشت مواد رادیواکتیو از نیروگاه هسته‌ای و قدیمی و غیراستاندارد ارمنستان به رودخانه ارس، به‌علت کهنگی قطعات و احتمال خطرآفرینی فراوان جانی و محیط زیستی نیروگاه هسته‌ای...

وب‌گاه فرارو

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل گفت: مدیر یک شرکت خصوصی در اردبیل به اتهام زمین‌خواری در شهرستان هیر روانه زندان شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

منطقه سالند شهرستان دزفول ساعت 12:33 امروز با زلزله‌ای به قدرت 3.3 ریشتر لرزید. منطقه سالند شهرستان دزفول ساعت 12:33 امروز با زلزله‌ای به قدرت 4.5 ریشتر لرزید. این زلزله در طول جغرافیایی: 48.92، عرض جغرافیایی: 32.72 و عمق هشت کیلومتری زمین رخ داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

در مجلس دوازدهم منهای تهران، ری و شمیرانات از 9 استان و 11 حوزه انتخابیه، 11 منتخب راهی مجلس شدند که برای اولین بار از استان تهران و حوزه انتخابیه زرتشتیان یک زن راهی بهارستان شد و با احتساب مجلس دوازدهم استان‌های مازندران و هرمزگان هم برای نخستین بار از حوزه انتخابیه (بندرعباس، قشم، ابوموسی، حاجی آباد و خمیر) و (ساری و میان‌دورود) زنان در مجلس آینده صاحب کرسی شدند.

وب‌گاه عصر ایران

علی اکبری سولا: سرریز سد مخزنی سقزچی نمین، امروز رخ داده است و تا کاهش حجم آب بالادست سد، سرریز آب سد ادامه خواهد داشت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

اکبری گفت: 30 منطقه از مناطق چهارگانه تحت مدیریت سازمان حفاظت محیط زیست در سال 1402 ارتقاء یافته، اصلاح و بازنگری شدند.

خبرگزاری تسنیم

معاون محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: 30 منطقه از مناطق چهارگانه تحت مدیریت سازمان حفاظت محیط زیست در سال 1402 ارتقاء، اصلاح و بازنگری شدند.

وب‌گاه الف

مرکز مدیریت راه های کشور اعلام کرد: محورهای شمالی کشور چالوس، هراز، آزادراه تهران - شمال، آزادراه قزوین - رشت و فیروزکوه دارای ترافیک سنگین است.

خبرگزاری تسنیم

مرکز مدیریت راه های کشور اعلام کرد: محورهای شمالی کشور چالوس، هراز، آزادراه تهران - شمال، آزادراه قزوین - رشت و فیروزکوه دارای ترافیک سنگین است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت: ترافیک سنگین در تمامی محور‌های شمالی از جمله کرج - چالوس و هراز را شاهد هستیم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور گفت: صبح شنبه جاده چالوس و آزادراه تهران - شمال در مسیر شمال به جنوب یکطرفه می‌شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور گفت: صبح شنبه جاده چالوس و آزادراه تهران شمال در مسیر شمال به جنوب یکطرف می شود.

وب‌گاه فرارو

با توجه به یکطرفه شدن جاده چالوس و آزادراه تهران شمال، مسیر شمال به جنوب، تردد همه وسایل نقلیه از این محور تا اطلاع بعدی ممنوع است.

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس مرکز اطلاعات ترافیک پلیس راهور فراجا از ممنوعیت تردد کلیه وسایل نقلیه از محور چالوس و آزادراه تهران - شمال مسیر شمال به جنوب خبر داد.

وب‌گاه الف

مرکز مدیریت راههای کشور سازمان راهداری از یکطرفه شدن جاده چالوس و آزادراه تهران - شمال و ترافیک سنگین در محور هراز خبر داد.

وب‌گاه فرارو

بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه‌های کشور تردد تمامی وسایل نقلیه از محور چالوس و آزادراه تهران - شمال مسیر (شمال به جنوب) تا اطلاع بعدی ممنوع است.