دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

استان اردبیل

استان اردبیل

وب‌گاه الف

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم رئیس‌کل دادگستری استان اردبیل با اشاره به قرار گرفتن در آستانه مناسبت عید سعید فطر به شهروندان هشدار داد که برای مواردی مانند پرداخت فطریه و کفاره به هیچ عنوان به افراد ناشناس اعتماد نکنند.

وب‌گاه گسترش

بررسی لیست اعلامی بانک مرکزی نشان می‌دهد که 9 بانک و مؤسسه اعتباری به میزان 151 هزار میلیارد تومان به خودشان وام داده‌اند. این بانک‌ها به عنوان بزرگ‌ترین بدهکاران بانکی شناخته می‌شوند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا بیان کرد: فعالیت سامانه پنجشنبه (23 فروردین) در نیمه شمالی کشور و جمعه در استان‌های ساحلی دریای خزر، ارتفاعات البرز، شمال شرق، شرق و بخش‌هایی از مرکز و جنوب شرق کشور خواهد بود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کارشناس مسوول پیش‌بینی و مدیریت بحران هواشناسی استان به هم استانی ها توصیه کرد: با توجه به تعطیلی روزهای پیش رو و شرایط جوی اعلام شده از توقف و تردد در حاشیه رودخانه ها و مسیل ها و به دلیل وقوع رعد و برق از حضور در فضاهای باز و ارتفاعات خودداری کنند.

وب‌گاه عصر ایران

در آخرین روز‌های فروردین 1403 در حالی که دمای هوا بالا می‌رود و گرما در برخی مناطق به طور محسوسی افزایش یافته در سرعین استان اردبیل برف بارید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بر اساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل الگوهای همدیدی وضعیت جوی استان تهران طی سه روز آینده آسمانی کمی ابری تا نیمه ابری، در بعضی ساعات همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل از بارش برف در شهرستان سرعین خبر داد و بیان کرد: این بارش در دهه دوم بهار اهالی را غافلگیر کرده و سبب خوشحالی کشاورزان دیم کار منطقه شده است.

خبرگزاری تسنیم

دومین جشنواره قرآنی نور سپاه پاسداران با حضور چهره‌های قرآنی و تجلیل از فعالان و رده‌های برتر در عرصه قرآن کریم برگزار شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

زلزله ای 4.5 ریشتری شهداد در استان کرمان را لرزاند. زلزله ای 4.5 ریشتری دقایقی پیش کرمان را لرزاند به گزارش عرشه آنلاین، زمین‌لرزه‌ای به بزرگی 54.3 ریشتر در عمق 9 کیلومتری زمین حوالی شهداد در استان کرمان را لرزاند.

خبرگزاری دانشجو

اسامی نامزد‌های مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی که در 21 اردیبهشت برگزار می‌شود، اعلام شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در 22 حوزه انتخابیه برگزار خواهد شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

اسامی نامزدهای مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اعلام شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

اسامی نامزد‌های مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی که در 21 اردیبهشت برگزار می‌شود، اعلام شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پیرمرد اردبیلی وقتی از همسر اولش جدا شد و به تهران مهاجرت کرد تا در آرامش باشد، تصور نمی‌کرد دستش به خون همسر موقتش آلوده شود. پیرمرد اردبیلی وقتی از همسر اولش جدا شد و به تهران مهاجرت کرد تا در آرامش باشد، تصور نمی‌کرد دستش به خون همسر موقتش آلوده شود. به گزارش عرشه آنلاین، حدود 3 سال قبل مردی بازنشسته در جریان یک درگیری خانوادگی با همسر موقتش ناگهان یک سیلی به صورت او زد که زن میانسال...

وب‌گاه مشرق نیوز

پیرمرد اردبیلی که به جرم قتل ناخواسته همسرش در انتظار اجرای حکم قصاص بود با کمک هیأت بخشایش ستاد صبر در اردبیل نجات یافت.

وب‌گاه ورزش سه

از 31 استان کشور ایران، 29 استان در لیگ برتر بازیکن دارند که در این بین سه استان مازندران، تهران و خوزستان بیشترین بازیکن لیگ برتری را دارند.