دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

استان اردبیل

استان اردبیل

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل از واژگونی یک دستگاه اتوبوس در گردنه حیران و مصدومیت 27 نفر خبر داد.

وب‌گاه گسترش

راشدی گفت: وام مرحله پنجم و ششم بانک رفاه به مبلغ 20 میلیون تومان برای حدود 2500 بازنشسته صندوق بازنشستگی فولاد که حساب حقوقی ایشان نزد بانک رفاه است واریز شد.

وب‌گاه گسترش

سلطانی‌کیا گفت: انتظار بازنشستگان مشمول قانون تامین اجتماعی این است که به رویه نادرست و ناحق ترمیم حقوق پلکانی معکوس و تقسیم‌بندی بازنشستگان به 2 گروه حداقل بیمه‌پرداز و بیمه پردازان سایر سطوح و تبعیت از مصوبات شورایعالی کار خاتمه داده شود.

خبرگزاری ایرنا

اردبیل - ایرنا - نمایندگان سازمان علمی - آموزشی یونسکو ویژگی‌های کاروانسرای شاه عباسی شهرستان نیر را برای جلب توجه گردشگران داخلی و خارجی و ماندگاری مسافران در استان اردبیل مهم ارزیابی کردند.

وب‌گاه خبر آنلاین

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه اردبیل از یک پاکبان که فیلم از خود گذشتگی‌اش در جریان بارش‌های 2 روز گذشته در فضای مجازی انتشار یافت، تقدیر کرد.

وب‌گاه گسترش

برخی رسانه‌ها با سوءبرداشت از سخنان مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی، از افزایش 20 درصدی حقوق بازنشستگان این سازمان صحبت کرده بودند که چنین موضوعی در سخنان مدیرعامل این سازمان در استان اردبیل مطرح نشده بود.

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی اعلام کرد: افزایش حقوق بازنشستگان تأمین‌اجتماعی در حقوق اردیبهشت آنان اعمال و مابه‌التفاوت فروردین نیز خرداد ماه پرداخت خواهد شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: تلاش می‌کنیم افزایش حقوق بازنشستگان و مستمری‌بگیران از اردیبهشت ماه در احکام آنان اعمال و معوقات فروردین ماه نیز خردادماه به حساب آنان واریز شود.

وب‌گاه الف

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی با اشاره به این‌که پرداخت حقوق فروردین بازنشستگان از 20 فروردین آغاز شده است، اعلام کرد: افزایش حقوق بازنشستگان تأمین‌اجتماعی در حقوق اردیبهشت آنان اعمال و مابه‌التفاوت فروردین نیز خرداد ماه پرداخت خواهد شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

تصادف رانندگی در جاده اصلاندوز مغان حوالی روستای قلی بیگلو آذربایجان شرقی سه کشته و سه مصدوم برجای گذاشت.

وب‌گاه عصر ایران

رود ارس رودخانه‌ای نسبتا پرآب است که از کوه‌های بینگول منطقه آناتولی ترکیه سرچشمه می‌گیرد. رود آرپا در نزدیکی مرز ترکیه و ارمنستان به رود ارس می‌ریزد و سپس مرز مشترک نخجوان را به طول 11کیلومتر ترسیم کرده و پس از گذر از مرز ایران و نخجوان، از مرز ایران و ارمنستان عبور کرده و دوباره مرز مشترک میان ایران و جمهوری آذربایجان را شکل داده و در منتهی‌الیه شمالی استان اردبیل (شهرستان پارس آباد)...

وب‌گاه فرارو

«کاهش حقآبه از حوضه آبریز رودخانه ارس، علاوه بر تأثیر بر آب شرب، از حاصلخیزی زمین‌های کشاورزی در ایران و سایر کشور‌های پایین‌دست این حوضه نیز خواهد کاست. علاوه بر این، تهدیدی برای امنیت غذایی کشوراست.»

وب‌گاه عرشه آنلاین

بارش برف از ساعات اولیه صبح روز بیست و سوم از فصل زیبای بهار در ارتفاعات استان اردبیل شروع شده و تداوم دارد. بارش برف از ساعات اولیه صبح روز بیست و سوم از فصل زیبای بهار در ارتفاعات استان اردبیل شروع شده و تداوم دارد. به گزارش عرشه آنلاین، بارش برف از ساعات اولیه صبح روز بیست و سوم از فصل بهار در ارتفاعات استان اردبیل شروع شده و تداوم دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس سازمان تامین اجتماعی زمان افزایش حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران را در سال جاری اعلام کرد.

وب‌گاه گسترش

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل اظهار کرد: با رفع مشکلات مالی پیمانکاران با بانک‌های عامل و برطرف شدن موانع حقوقی، طرح نهضت ملی مسکن در سال جاری با شتاب بیشتری اجرا خواهد شد.

وب‌گاه عصر ایران

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل: اوج فعالیت این موج بارشی از عصر چهارشنبه تا عصر پنج شنبه خواهد بود که با نفوذ این سامانه آسمانی نیمه ابری تا ابری همراه با وزش تندباد‌های موقتی، کاهش دمای هوا و بارش باران و رخداد مه پیش‌بینی می‌شود.