دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

استان قزوین

استان قزوین

وب‌گاه فرارو

طبق آمار رسمی اعلام‌شده از سوی دفتر اطلاعات و داده‌های آب کشور، با وجود بارش‌های بهاری در فروردین و با وجود پر شدن 60 درصدی سدها، اما 40 درصد آن‌ها خالی بوده و ورودی سد‌های کشور 10 درصد کاهش داشته است. طبق پیش‌بینی سازمان هواشناسی، بارش‌ها همچنان ادامه خواهد داشت و بارش‌های سیل‌آسا در استان‌های هرمزگان، فارس، سیستان و بلوچستان، کرمان و بوشهر ادامه دارد و هشدار سطح قرمز صادر شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آموزش و پرورش به تازگی از پرداخت معوقات مزدی معلمان حق التدریس و خرید خدمات خبر داده است. آموزش و پرورش اعلام کرده است که حقوق نیرو‌های حق‌التدریس تا آذر 1402 پرداخت شده است و به‌زودی حقوق سه ماه زمستان آن‌ها را تسویه خواهیم کرد. حقوق معلمان خرید خدمات تا دیماه پرداخت شد و به‌زودی ماه‌های بهمن و اسفند نیز پرداخت خواهدشد. آموزش و پرورش به تازگی از پرداخت معوقات مزدی معلمان حق التدریس...

وب‌گاه ورزش سه

سرمربی شمس آذر برد مهم تیم مقابل فولاد را به آتش نشان شهید قزوینی تقدیم کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیرکل ثبت احوال استان قزوین آخرین مهلت برای تعویض شناسنامه جلد قرمز را تا پایان سال جاری اعلام کرد و گفت: دارندگان این شناسنامه‌ها در اسرع وقت باید اقدام به تعویض شناسنامه‌های خود کنند. شناسنامه‌های قدیمی را تعویض کنید. سازمان ثبت احوال کشور بار دیگر از شهروندان خواست که نسبت به تعویض شناسنامه خود اقدام کنند. مهلت سازمان ثبت احوال کشور به شهروندان برای تعویض شناسنامه و اعلام آخرین...

وب‌گاه عرشه آنلاین

در فینال جام رمضان استان قزوین میان تیم داوری با عوامل اجرایی درگیری و زد و خورد رخ داد. در فینال جام رمضان استان قزوین میان تیم داوری با عوامل اجرایی درگیری و زد و خورد رخ داد. به گزارش عرشه آنلاین، یکی از داوران، رئیس ورزش و جوانان شهر محمدیه قزوین است. گفتنی است که تیم داوران را به بیمارستان انتقال دادند.

خبرگزاری تسنیم

دومین جشنواره قرآنی نور سپاه پاسداران با حضور چهره‌های قرآنی و تجلیل از فعالان و رده‌های برتر در عرصه قرآن کریم برگزار شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک نماینده مجلس از دولت خواست که به موضوع کسر مالیات از حقوق بازنشستگان رسیدگی کند. یک نماینده مجلس از دولت خواست که به موضوع کسر مالیات از حقوق بازنشستگان رسیدگی کند. به گزارش عرشه آنلاین، نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس گفت: به نمایندگان کارگری در شورای عالی کار باید توجه جدی صورت گیرد و این نمایندگان با اختیارات کامل حضور پیدا کنند.

وب‌گاه ورزش سه

از 31 استان کشور ایران، 29 استان در لیگ برتر بازیکن دارند که در این بین سه استان مازندران، تهران و خوزستان بیشترین بازیکن لیگ برتری را دارند.

خبرگزاری تسنیم

جمعی از اساتید حوزه های علمیه و مبلغان سراسر کشور در بیانیه‌ای جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

وب‌گاه فرارو

پس از نجات جان این دختر جوان توسط مأموران پلیس، بلافاصله موضوع با مقام قضائی در میان گذاشته شد و دختر جوان در گفتگو با روانشناسان، انگیزه خود را از این اقدام سوءاستفاده فردی کلاهبردار از عکس‌های شخصی وی در فضای مجازی و درخواست مبالغ هنگفت اعلام کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیرکل امور مالیاتی استان قزوین گفت: مهلت انجام تغییرات اظهارنامه های مالیاتی در سامانه مودیان تا پایان فروردین ماه است و مودیان کار را به روزهای پایانی محول نکنند.

وب‌گاه مشرق نیوز

«شهید علی آقابابایی» که در حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق سوریه به شهادت رسید، از اهالی شهرستان تاکستان استان قزوین است و گویا وصیت کرده در روستای اجدادی خود به خاک سپرده شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون امور شهرداری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور از ابلاغ درجه‌های جدید 48 شهرداری از سوی وزیر کشور به استانداران پس از بررسی در جلسه کارگروه ساماندهی درجه‌بندی شهرداری‌ها در این سازمان خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

پیکر‌های مطهر 7 تن از شهدای گمنام دوران دفاع مقدس در ایام ماه مبارک رمضان در استان‌های تهران، البرز و قزوین تشییع و خاکسپاری می‌شوند.

خبرگزاری تسنیم

پیکرهای مطهر 7 تن از شهدای گمنام بسیجی دوران دفاع مقدس در استان‌های تهران، البرز و قزوین تشییع و تدفین می‌شوند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون امور شهرداری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور از ابلاغ درجه‌های جدید 48 شهرداری از سوی وزیر کشور به استانداران پس از بررسی در جلسه کارگروه ساماندهی درجه‌بندی شهرداری‌ها در این سازمان خبر داد.