دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

استان قزوین

استان قزوین

وب‌گاه عصر ایران

ظهر امروز گزارشی مبنی بر برخورد زنجیره‌ای 4 خودروی پراید، سمند، پراید و کامیون در کیلومتر 10 محور تاکستان - ضیاء آباد به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان قزوین اعلام شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: «شهید علی آقابابایی» که در حمله تروریستی اسرائیل به کنسولگری ایران در دمشق سوریه به شهادت رسید، از اهالی شهرستان تاکستان استان قزوین است و گویا وصیت کرده در روستای اجدادی خود به خاک سپرده شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

«شهید علی آقابابایی» که در حمله تروریستی اسرائیل به کنسولگری ایران در دمشق سوریه به شهادت رسید، از اهالی شهرستان تاکستان استان قزوین است و گویا وصیت کرده در روستای اجدادی خود به خاک سپرده شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سید محمد مهدی نوربخش نخست به معرفی این ستاد و مأموریت‌هایی که در دستور کار دارد، پرداخت و گفت: ستاد توسعه اقتصاد دانش‌بنیان آب، اقلیم و محیط‌زیست در مردادماه 1389 با نام ستاد توسعه فناوری‌های آب، خشکسالی، فرسایش و محیط‌زیست تشکیل شد و با توجه به چالش‌های حوزه آب، اقلیم و محیط‌زیست در کشور، در جایگاه یک نهاد فرابخشی، هماهنگ‌کننده و هم‌افزای ملی...

خبرگزاری تسنیم

دبیر ستاد توسعه اقتصاد دانش‌بنیان آب، اقلیم و محیط زیست از اتمام موفق 9 طرح مورد حمایت ستاد و پیگیری طرح رصدخانه ملی آب با همکاری شرکت مدیریت منابع آب ایران خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

روزنامه فرهیختگان با انتقاد از عملکرد وزارت کشور نوشت: در یک سال گذشته، وزارت کشور، کم دستورالعمل و بخشنامه و مجوز پرحاشیه صادر نکرده است. روزنامه فرهیختگان با انتقاد از عملکرد وزارت کشور نوشت: در یک سال گذشته، وزارت کشور، کم دستورالعمل و بخشنامه و مجوز پرحاشیه صادر نکرده است. به گزارش عرشه آنلاین، متاسفانه کشور درگیر اقدامات جریانی است که تصویر روشن و درستی از مردم روی زمین ایران ندارد....

وب‌گاه فرارو

اگر نخواهیم چشم‌ها را بر واقعیت ببندیم، در ماجرای دستورالعمل تعطیلی بوستان ها، یک طرف ماجرا در خوشبینانه‌ترین حالت قصد کتمان واقعیت را دارد. در یک سوی ماجرا، فرماندار قزوین مدعی است که استان قزوین حتی به «تصمیم» هم رسیده است و در طرف دیگر وزیر کشور و معاون امنیتی او مدعی‌اند که اساسا در وزارتخانه تصمیمی در این باره گرفته نشده و چنین «اطلاعیه»‌ای وجود خارجی ندارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

در یک سال گذشته، وزارت کشور، کم دستورالعمل و بخشنامه و مجوز پرحاشیه صادر نکرده است. سال گذشته بخشنامه معاون سیاسی وزیر کشور که مربوط به شیوه تعامل با نمایندگان مجلس در یک سال منتهی به انتخابات بود، منجر به درگیری شدید بین مجلس و دولت شد و اگر آن بخشنامه لغو و معاون سیاسی وزیر کشور برکنار نمی‌شد، نمایندگان حتی وزیر کشور را نیز استیضاح می‌کردند.

وب‌گاه عصر ایران

اگر نخواهیم چشم‌ها را بر واقعیت ببندیم، در ماجرای دستورالعمل تعطیلی بوستان ها، یک طرف ماجرا در خوشبینانه‌ترین حالت قصد کتمان واقعیت را دارد. در یک سوی ماجرا، فرماندار قزوین مدعی است که استان قزوین حتی به «تصمیم» هم رسیده است و در طرف دیگر وزیر کشور و معاون امنیتی او مدعی‌اند که اساسا در وزارتخانه تصمیمی در این باره گرفته نشده و چنین «اطلاعیه‌» ای وجود خارجی ندارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

متاسفانه کشور درگیر اقدامات جریانی است که تصویر روشن و درستی از مردم روی زمین ایران ندارد. در نظر این جریان که ویژگی اصلی آن «غیرواقع‌گرایی» است، اکثریت مردم ایران بی‌دین و لائیک هستند و جز با دستورالعمل‌های بالادستی و بخشنامه‌های خیلی محرمانه و بعد تکذیب آن در رسانه، نمی‌توان شعائر دینی را در کشور حفظ کرد. آنها غافل از آنند که همین مردم قرن‌ها بدون دخالت حکومت‌ها و حتی با وجود مخالفت...

خبرگزاری دانشجو

گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو - مرضیه کوثری: هوشمندسازی یارانه آرد و نان و توثیق الکترونیک دارایی‌ها، دو ایده مترقی بودند که از ماه‌های ابتدایی شروع به کار دولت سیزدهم مطرح شدند و یکی از مشاوران وزیر امور اقتصادی و دارایی که پیشتر عملکرد درخشانی در حوزه فناوری داشت مسؤول پیگیری آنها شد؛ ایده‌های که رفته رفته عملی شدند و امروز می‌توان درباره نتایج آنها صحبت کرد. در حال حاضر موضوع هوشمندسازی...

وب‌گاه الف

رییس پلیس راهور فراجا گفت: بیش از 13 هزار تصادف رانندگی منجر به جرح و مرگ در سفرهای نوروزی رخ داده است.

وب‌گاه فرارو

«13 هزار تصادف منجر به جرح و فوت افراد در این ایام رخ داده که 90 درصد از خودرو‌های دخیل از نوع خودرو‌های داخلی و 10 درصد از نوع خودرو‌های خارجی بودند. سهم شماره گذاری خودرو‌های داخلی 88 درصد و خودرو‌های خارجی 12 درصد است و این آمار 90 درصدی تصادفات نشان می‌دهد که خودرو‌های داخلی 2 درصد بیشتر از سهم شماره گذاری دخالت داشتند.»

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو از سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، «فرشاد مقیمی» افزود: وجود برق پایدار در شهرک‌ها، نواحی صنعتی و مناطق ویژه اقتصادی و صنایع بزرگ کشور از اقدامات اساسی و ضروری در راستای تحقق رشد اقتصادی کشور است. مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران اضافه‌کرد: شهرک‌ها و نواحی صنعتی تخصصی انرژی خورشیدی بستر مورد نیاز برای استقرار واحد‌های...

وب‌گاه ورزش سه

مدیرعامل شمس آذر به شکل خاصی از سرمربی تیمش حمایت کرد و تولدش را نیز تبریک گفت.

وب‌گاه خبر آنلاین

همزمان با آغاز موج دوم سفرها، ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر، شهرهایی را که ظرفیت اقامتی خالی‌تری دارند و آماده میزبانی از مسافران نوروزی هستند، اعلام کرد.