دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

استان قزوین

استان قزوین

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی از جان باختن 321نفر در سفرهای نوروزی امسال خبر داد. رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی از جان باختن 321نفر در سفرهای نوروزی امسال خبر داد. به گزارش عرشه آنلاین؛ سردار سید تیمور حسینی با بیان اینکه امروز جمعه سوم فروردین ماه به مانند چند روز اخیر همه محورهای مواصلاتی کشور از بار نسبتا پر حجمی برخوردار هستند گفت: از حدود ساعت 8:30 صبح امروز به دلیل بار بسیار سنگینی...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس ستاد سفر گفت: با توجه به شدت مسمومیت ناشی از گاز co در چند روز گذشته اطلاع‌رسانی در استان‌ها و رسانه ملی اهمیت بسزایی در کاهش سوانح خواهد داشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصا نیوز: رییس پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا از افزایش آمار جان باختگان مسافران نوروزی خبر داد و گفت: از 24 اسفنده ماه گذشته تاکنون 321 مورد ثبت شده است.

وب‌گاه الف

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی از جان باختن 321نفر در سفرهای نوروزی امسال خبر داد.

وب‌گاه فرارو

این شهر دیدنی، به موهبت قرار گرفتن در مسیر جاده ابریشم، در گذشته شاهراه و گلوگاه اصلی تجارت ایران بشمار می‌رفت و برای سال‌هایی متمادی عنوان دارالسلطنه یا پایتخت کشورمان را در دوران حکمرانی صفویان یدک می‌کشید. قزوین امروزی، به لطف داشتن پیشینه‌ای به درازای تاریخ بلندبالای کشورمان، بیشترین تعداد ابنیه باستانی این سرزمین را در دل خود جای داده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نرخ بیکاری در ایران در سال 1402 به رقم 8.1 درصد رسید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فردی که در قالب یک شرکت صوری خرید و فروش حبوبات و خشکبار اقدام به 190 میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود در استان دستگیر شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ فرهاد ذاکری‌منش رئیس پلیس راه استان قزوین اظهار کرد: از صبح امروز 29 اسفند ماه، به‌علت بسته شدن محور چالوس، ترافیک سنگین و پرحجم در محور‌های مواصلاتی استان قزوین برقرار است. وی افزود: از ابتدای حوزه استحفاظی یعنی آبیک تا ورودی آزادراه رشت ترافیک پرحجم است، در آزادراه قزوین به رشت ترافیک نیمه‌سنگین و در آزادراه قزوین به زنجان ترافیک به‌صورت...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سرپرست آتش نشانی قزوین با بیان اینکه با اعلام قرمز هواشناسی مردم باید نکات ایمنی را رعایت کنند.

وب‌گاه گسترش

بر اساس بررسی‌ها، نتایج نشان می‌دهند که در زمستان سال 1402، نرخ بیکاری در استان‌های مختلف با یکدیگر در رقابت بوده است. استان قزوین با نرخ 4.7 درصد، کمترین میزان بیکاری را داشته و در عین حال استان کرمانشاه با نرخ 17.4 درصد، بیشترین نرخ بیکاری را به ثبت رسانده است.

وب‌گاه عصر ایران

معاون عملیات انتظامی استان قزوین: ممنوعیت اسباب‌کشی در ایام عید نوروز مانند سال‌های گذشته به قوت خود باقی است و مردم برای اسباب‌کشی در محدوده زمانی اول تا پایان روز سیزدهم فروردین ماه، باید از کلانتری محل مجوز لازم را اخذ کنند.

وب‌گاه مشرق نیوز

شرکت بهمن دیزل با تولید 22 هزار 560 دستگاه انواع خودروی تجاری در سال 1402، توانست نسبت به سایر رقبا بالاترین میزان تولید را به نام خود ثبت کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

شرکت بهمن دیزل با تولید 22 هزار 560 دستگاه انواع خودروی تجاری در سال 1402، توانست نسبت به سایر رقبا بالاترین میزان تولید را به نام خود ثبت کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بررسی‌ها نشان می‌دهد کمترین نرخ بیکاری در استان قزوین با نرخ 4.7 درصد به ثبت رسیده که کاهشی 3 درصدی در مقایسه با زمستان 1401 را تجربه کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بررسی‌ها نشان می‌دهد نرخ بیکاری در زمستان 1402 در رقابت میان استان‌ها، در استان قزوین با 4.7 درصد کمترین میزان را داشته و در استان کرمانشاه بیشترین نرخ را با 17.4 درصد به ثبت رسانده است.

وب‌گاه فرارو

رییس کل دادگستری کل استان قزوین: چهار رأی صادره جایگزین حبس شامل ارائه خدمات عمومی رایگان به شرح خرید جهیزیه به ارزش یک میلیارد ریال برای زوجین تحت پوشش بهزیستی شهرستان قزوین؛ خرید مواد غذایی برای نیازمندان تحت پوشش بهزیستی شهرستان آبیک به ارزش 600 میلیون ریال، ارائه امور تاسیساتی و خدماتی برای خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد و کاشت نهال زیر نظر اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان؛...