دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

استان قزوین

استان قزوین

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر، اسامی شهرهای آماده میزبانی از مسافران نوروزی در موج دوم سفرها را اعلام کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

یکی از روستاهای گردشگری که فاصله نزدیکی با شهر تهران نیز دارد، روستایی است که با کوه‌های عروسکی‌اش شناخته می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

ستاد خدمات سفر در سه اطلاعیه اسامی استان‌های دارای آمادگی برای میزبانی از مسافران نوروزی در موج دوم سفر‌های نوروزی را اعلام کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین از ریزش معدن سنگ و آهک کرماک در محور لوشان جیرنده و فوت یک نفر خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ریزش معدن سنگ و آهک کرماک در محور لوشان جیرنده منجر به فوت یک نفر شد.

وب‌گاه فرارو

استان قزوین با داشتن بنا‌ها و مکان‌های تاریخی و طبیعی دارای غار‌های زیبایی نیز هست که می‌تواند لحظات خوش و با نشاطی را برای مسافران نوروزی رقم بزند.

وب‌گاه مشرق نیوز

سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین از تصادف زنجیره‌ای چندین خودرو در آزادراه قزوین - رشت و برجا ماندن 10 مصدوم خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌موضوع تصویب حداقل دستمزد کارگران در سال 1403 در شورای عالی کار از جمله پرونده‌های پرحاشیه صنفی در سال گذشته بود. در این حال، انتظار از گروه‌های دولت و کارفرمایی معمولاً چنین بوده است که در مذاکرات علاوه بر منافع بخشی، موضوع منافع ملی و نسبت منافع ملی با مزد کارگران را نیز درنظر بگیرند. موضوع تصویب حداقل دستمزد کارگران در سال 1403 در شورای عالی کار از جمله پرونده‌های پرحاشیه صنفی در...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اصغر آهنی‌ها گفت: اگر گروه کارگری عضو شورای عالی کار در جلسه باقی می‌ماندند و به مذاکرات ادامه می‌دادند، این احتمال وجود داشت که درصد بهتری نسبت به ارقام فعلی نیز مورد توافق قرار گیرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اصغر آهنی‌ها گفت: اگر گروه کارگری عضو شورای عالی کار در جلسه باقی می‌ماندند و به مذاکرات ادامه می‌دادند، این احتمال وجود داشت که درصد بهتری نسبت به ارقام فعلی نیز مورد توافق قرار گیرد.

وب‌گاه فرارو

در منطقه کوهستانی طارم که هندوستان ایران نام دارد، در کنار آبشار‌ها و صخره ها، وجود محدوده تاریخی سمیران و مهم‌ترین ذخیره گاه جنگل‌های پهن برگ بلوط از جذابیت‌های این منطقه محسوب می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شیرمردی گفت: سال 1403 تکیه شرکت توسعه کاربرد پرتوها بر شکوفایی اقتصادی فناوری هسته‌ای در حوزه کاربرد پرتوها است.

وب‌گاه مشرق نیوز

فرمانده انتظامی استان قزوین از دستگیری و انهدام باند 4 نفره سارقان مسلح در شهر قزوین خبر داد.

وب‌گاه فرارو

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور فراجا با اشاره به 321 فوتی و 9 هزار و 500 مجروح از ابتدای سفر‌های نوروزی، اظهار کرد: خواب‌آلودگی، سرعت و انحراف به چپ، سه عامل اصلی تصادف‌ها و حوادث جاده‌ای بوده است.

وب‌گاه الف

رئیس پلیس راهور فراجا با اشاره به اینکه از ابتدای طرح نوروزی حدود 50 هزار تصادف به ثبت رسیده که 43 هزار مورد از آن‌ها مربوط به تصادفات خسارتی است، گفت: متأسفانه در این تصادفات 321 نفر از هموطنان جان باخته و 9 هزار و 500 نفر نیز مجروح شده‌اند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا از افزایش آمار جان باختگان مسافران نوروزی خبر داد و گفت: از 24 اسفنده ماه گذشته تاکنون 321 مورد ثبت شده است.