یک‌شنبه 23 اردیبهشت 1403

اقتصادی

اقتصادی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز:- منابع خبری سه شنبه شب گزارش دادند که آژیر خطر شلیک موشک در شمال فلسطین اشغالی به صدا در آمد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، بررسی آمار‌های جدید از وضعیت مشارکت بانک‌ها در طرح نهضت ملی مسکن، حاکی از آن است که از بین 26 بانک، عملکرد 18 بانک در این بخش، کماکان صفر است و از تعداد 869 هزار و 353 نفر واجدین شرایط اخذ تسهیلات طرح نهضت ملی مسکن، 793 هزار و 732 نفر موفق به انعقاد قرارداد به مبلغ 4‌/266 هزار میلیارد تومان شده‌اند. در همین راستا، سید عباس حسینی مدیرعامل بانک مسکن،...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در پی اعلام بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم اسرائیل مبنی بر اینکه نیروهایش «با توافق آتش بس یا بدون آن» به رفح حمله خواهند کرد,، کاخ سفید روز سه شنبه اعلام کرد که همچنان مخالف حمله اسرائیل به شهر رفح در جنوب غزه است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک منبع دیپلاتیک فرانسوی به رویترز گفت که سژورنه در دیدار با نتانیاهو اعلام کرد که حمله به رفح «فکر بدی است و ابهامات زیادی درباره مسائل بشردوستانه وجود دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تغذیه یکی از عوامل مهم در افسردگیست بطوری که بدون آنکه فرد متوجه شود خوردن یک سری از مواد غذایی باعث تشدید علائم افسردگی در وی می شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

طی 22 جلسه حراج حضوری برگزار شده در مرکز مبادله ایران، حدود 3 تن شمش طلا مورد معامله قرار گرفته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک روزنامه نگار صهیونیست فاش کرد، اختلاف نظر شدیدی بین قطب‌های ساختار حاکم بر رژیم صهیونیستی بر سر انتخاب رئیس جدید سازمان اطلاعات ارتش رژیم صهیونیستی (امان) به وجود آمده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: آستین مدعی شد که اگر «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی بخواهد بدون وجود برنامه‌ای مشخص برای حفاظت از غیرنظامیان در رفح عملیات نظامی انجام دهد، واشنگتن مانع خواهد شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر صنعت، معدن و تجارت در بازدید از ایرانخودرو دیزل گفت: امسال یک جهش اساسی در کیفیت و کمیت خودرو اتفاق می افتد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر امور خارجه انگلیس تصریح کرد که افزودن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فهرست سازمان‌های به اصطلاح تروریستی باعث قطع روابط دیپلماتیک با ایران شده و به سود انگلیس نیست.

وب‌گاه خبر آنلاین

سرپرست سازمان خصوصی‌سازی با ارسال نامه‌ای به رئیس فدراسیون فوتبال از فروش رسمی سهام باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نشست منتخبان مجلس شورای اسلامی دوازدهم سه شنبه شب 11 اردیبهشت ماه در مسجد نور برگزار شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

بازار ارز و سکه امروز با گپ مثبت استارت زدند / چارت طلای آبشده الگوی پرچم تشکیل داده / منابع مسدودی دوباره در بازار پرسش معامله‌گران شد / حباب طلای آبشده بعد از یک هفته مثبت شد و حباب سکه در 17 روز گذشته رکورد زده / نوسان امروز برگشت بود یا پولبک کاهشی؟

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جمعی از معلمان سراسر کشور در سالروز شهادت شهید مطهری با رهبر انقلاب دیدار می کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: قیمت‌ها امروز در بازار ارز تهران برای دومین روز متوالی روند صعودی را تجربه کردند و قیمت دینار عراق با تجربه رشد ارزش یک تومانی؛ 47 تومان نرخ گذاری و خرید و فروش شد.