یک‌شنبه 23 اردیبهشت 1403

اقتصادی وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادی وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک روزنامه نگار صهیونیست فاش کرد، اختلاف نظر شدیدی بین قطب‌های ساختار حاکم بر رژیم صهیونیستی بر سر انتخاب رئیس جدید سازمان اطلاعات ارتش رژیم صهیونیستی (امان) به وجود آمده است.

اقتصادنیوز: آستین مدعی شد که اگر «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی بخواهد بدون وجود برنامه‌ای مشخص برای حفاظت از غیرنظامیان در رفح عملیات نظامی انجام دهد، واشنگتن مانع خواهد شد.

اقتصادنیوز: وزیر صنعت، معدن و تجارت در بازدید از ایرانخودرو دیزل گفت: امسال یک جهش اساسی در کیفیت و کمیت خودرو اتفاق می افتد.

اقتصادنیوز: وزیر امور خارجه انگلیس تصریح کرد که افزودن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فهرست سازمان‌های به اصطلاح تروریستی باعث قطع روابط دیپلماتیک با ایران شده و به سود انگلیس نیست.

اقتصادنیوز: نشست منتخبان مجلس شورای اسلامی دوازدهم سه شنبه شب 11 اردیبهشت ماه در مسجد نور برگزار شد.

بازار ارز و سکه امروز با گپ مثبت استارت زدند / چارت طلای آبشده الگوی پرچم تشکیل داده / منابع مسدودی دوباره در بازار پرسش معامله‌گران شد / حباب طلای آبشده بعد از یک هفته مثبت شد و حباب سکه در 17 روز گذشته رکورد زده / نوسان امروز برگشت بود یا پولبک کاهشی؟

اقتصادنیوز: جمعی از معلمان سراسر کشور در سالروز شهادت شهید مطهری با رهبر انقلاب دیدار می کنند.

اقتصادنیوز: قیمت‌ها امروز در بازار ارز تهران برای دومین روز متوالی روند صعودی را تجربه کردند و قیمت دینار عراق با تجربه رشد ارزش یک تومانی؛ 47 تومان نرخ گذاری و خرید و فروش شد.

وزیر خارجه آمریکا با هدف ادعایی بررسی مذاکرات آتش‌بس در غزه، وارد اراضی اشغالی شد.

اقتصادنیوز: رسانه‌های یمنی از حمله مجدد ارتش آمریکا و انگلیس به یمن خبر دادند.

اقتصادنیوز: براساس آمار بانک مرکزی تا کنون، 46/23 درصد از کل قراردادهای تسهیلات نهضت ملی مسکن در بانک مسکن بوده که بیش‌از 57 درصد از کل تعهد پرداخت نهضت ملی مسکن این بانک بوده است.

اقتصادنیوز: قاضی دادگاه نیویورک ترامپ را به دلیل اهانت به دادگاه به پرداخت 9000 دلار جریمه محکوم کرد.

سازمان هواشناسی با صدور نارنجی‌رنگ از تشدید فعالیت سامانه در 24 استان کشور تا پایان هفته خبر داد.

وزیر صمت گفت: واردات خودروهای کارکرده منتظر مصوبه دولت است اما در مناطق آزاد قابل اجر است.

سازمان سنجش اعلام کرد: کنکور مجدد برای داوطلبان گرفتار در سیل روز جمعه 21 اردیبهشت برگزار می‌شود.