دوشنبه 24 اردیبهشت 1403

بین الملل

بین الملل

وب‌گاه ورزش سه

قانون امباپه که اخیرا در شورای شهر مادرید وضع شد، کاملا به ضرر بارسا و به سود باشگاه رئال است.

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: در مقوله امنیت مرزهای ایران و امنیت مرزهای مشترک ایران و عراق اجازه هیچگونه ناامنی از جانب گروهک‌های تروریستی و تجزیه طلب یا هدایت شده از سوی رژیم صهیونیستی را نخواهیم داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران به همراه هیاتی به هانوی پایتخت ویتنام سفر کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر راه و شهرسازی گفت: ایران سرزمین فرصت‌های ترانزیتی است و توسعه بندر چابهار با دسترسی به راه‌های ریلی و جاده‌ای، می‌تواند به هندوستان در دسترسی به بازار افغانستان، آسیای مرکزی، ترکیه، جمهوری آذربایجان و حتی روسیه کمک کند.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس هیات مدیره سندیکای تولیدکنندگان مواد دارویی کشور گفت: بیش از 70 درصد مواد اولیه دارویی در کشور تولید می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

دانشگاه صنعتی شریف میزبان رویداد ملی فضایی بود. این رویداد با هدف آماده‌سازی دانشجویان برای حضور در مدرسه تابستانی فضایی روسیه برگزار شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر راه و شهرسازی از پیشنهاد به مسئولان هندی برای راه‌اندازی شرکت کشتیرانی مشترک شرکت‌های ایرانی و هندی به‌منظور توسعه ترانزیت در منطقه خبر داد و گفت: این پیشنهاد به زودی به صورت رسمی ارائه می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

سرمربی رئال مادرید وضعیت تیمش را پیش از بازی با آلاوس در هفته سی‌وششم لالیگای اسپانیا تشریح کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - «الهی! دورت بگردم» عنوان سفرنامه خبرنگار ایرنا به سرزمین وحی است که سال گذشته منتشر شد و اکنون نیز قابل استفاده برای زائرانی است که عازم بیت‌الله الحرام هستند.

وب‌گاه الف

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان بروجن گفت: مصطفی احسان‌پور کوهنورد بروجنی، موفق به صعود به قله لهوتسه در مرز کشور چین و نپال شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

خبرگزاری میزان رسانه خبری قوه قضائیه نوشت ضیا نبوی، اخیرا در نامه‌ای ادعای کذبی درباره شیوع ساس در بند هشت زندان اوین را مطرح کرده است. خبرگزاری میزان رسانه خبری قوه قضائیه نوشت ضیا نبوی، اخیرا در نامه‌ای ادعای کذبی درباره شیوع ساس در بند هشت زندان اوین را مطرح کرده است. یک منبع آگاه در سازمان زندان‌ها ضمن تکذیب ادعای ضیا نبوی گفت: نبوی در تاریخ 18 فروردین ماه 1403 با محکومیت قطعی برای...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، «نجیب‌الله حیات حقانی» وزیر مخابرات و فناوری اطلاعات حکومت طالبان در دیدار با «ژائو شینگ» سفیر چین در کابل خواستار گسترش شبکه فیبر نوری چین به افغانستان از طریق منطقه واخان شد. بر اساس اطلاعیه وزارت مخابرات و فناوری اطلاعات طالبان، حیات حقانی در این دیدار گفت: افغانستان با توجه به موقعیت جغرافیایی، کشوری است که می‌تواند مرکز اتصال کشور‌های آسیایی...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، منابع محلی به رسانه‌ها گفته‌اند در پی ادامه پاکسازی مزارع خشخاش در بدخشان، برخی کشاورزان در منطقه «برلاس» شهرستان «ارگو» اعتراض کردند. ویدئو‌هایی از این اعتراض‌ها در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است، اما هنوز جزئیات دقیقی در دسترس نیست. هفته گذشته یک هیئت بلندپایه طالبان در دیدار با متنفذین، علما و نمایندگان مردم ولایت بدخشان ضمن توافق بر پایان...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، روز جمعه، مجمع عمومی سازمان ملل در یک رأی گیری عمومی به عضویت فلسطین به عنوان یک عضو اصلی در سازمان ملل رأی مثبت داد. در این رأی گیری، 143 کشور به عضویت فلسطین رأی مثبت، 9 کشور، رأی منفی و 25 کشور، رأی ممتنع خود را اعلام کردند. این رأی از 138 رأی موافق سال 2012 برای عضویت فلسطین، فراتر رفته، مجموع آرای مخالف و ممتنع آن نیز کاهش محسوسی پیدا کرده...

وب‌گاه الف

به گفته وزیر راه و شهرسازی ایران شرکت مشترک کشتیرانی ایران و هند به زودی راه‌اندازی می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس کل بانک مرکزی با اشاره به نتایج دیپلماسی اقتصادی و گسترش روابط بانکی و تجاری با کشورهای هم پیمان و همسایه اعلام کرد: با گشایش‌های به وجود آمده، دسترسی کشور به منابع ارزی در سال جاری افزایش یافته و قدرت مدیریت بیشتری نیز بر منابع ارزی زیادی که در خارج از کشور وجود دارد، خواهیم داشت که بر افزایش تسلط بانک مرکزی بر بازار ارز، اثربخش است.