دوشنبه 24 اردیبهشت 1403

بین الملل

بین الملل

وب‌گاه عصر ایران

در مجموع 27 ناو هواپیمابر سنگین و سبک هم اینک در آب های بین المللی به ماموریت نظامی خود مشغول اند که از این تعداد 11 ناو هواپیمابر متعلق به آمریکا و 16 ناو دیگر برای 10 کشور دیگر دنیاست.

خبرگزاری تسنیم

تیم ملی والیبال ایتالیا در دیداری تدارکاتی مقابل صربستان به پیروزی رسید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تلویزیون الغد مصر به موضع کمال خرازی، مشاور رهبر انقلاب و رییس شورای راهبردی روابط خارجی پرداخته و درباره تغییر دکترین هسته‌ای ایران تحت فشار گزارش کرده است. تابناک: تلویزیون الغد مصر به موضع کمال خرازی، مشاور رهبر انقلاب و رییس شورای راهبردی روابط خارجی پرداخته و درباره تغییر دکترین هسته‌ای ایران تحت فشار گزارش کرده است. این گزارش جالب را با زیرنویس فارسی می‌بینید.

وب‌گاه ورزش سه

ترکیب 6 نفره کشتی آزاد آمریکا در المپیک پاریس مشخص شد.

خبرگزاری تسنیم

بر اساس نظرسنجی جدید اتاق بازرگانی اتحادیه اروپا در چین، شرکت‌های اروپایی به دلیل کندی رشد اقتصاد این کشور و افزایش فشارهای ناشی از تولید مازاد، کسب درآمد را دشوارتر توصیف می‌کنند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، «ناصر کنعانی» سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان با انتشار تصاویر منتشر شده توسط سی. ان. ان درباره مرکز بازداشت سری صهیونیست‌ها در النقب، در فضای مجازی نوشت: نتایج تحقیقات انجام‌شده توسط سی. ان. ان نشان می‌دهد که نظامیان صهیونیست در یک مرکز بازداشت سری در النقب، اسرای فلسطینی را تحت شکنجه و آزار و اذیت قرار می‌دهند. وی گفت: حقوق بشر آمریکایی و صهیونیستی...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روحانی در نامه خود نوشته است: «آنچه در نامه‌ی دبیر شورای نگهبان به عنوان ادله‌ی عدم احراز صلاحیت بنده در انتخابات خبرگان آمده است، نه تنها جرم و حتی تخلفی نیست بلکه در برخی از موارد مایه‌ی افتخار من است.»

وب‌گاه ورزش سه

تیری آنری معتقد است بحث در مورد بزرگترین بازیکن تاریخ پی اس جی بیهوده است چون کیلیان امباپه از هر نظر بر رقبایش برتری دارد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، دیشب یکشنبه برای مهدی طارمی مهاجم ایرانی شب خاصی بود. طارمی پس از 4 سال از پورتو جدا می‌شود و دیشب آخرین بازی‌اش را برای این تیم انجام داد. این فوتبالیست در آخرین بازی خانگی پورتو توانست برای تیمش گلزنی کند و پس از سوت پایان بازی در زمین به گریه افتاد. پورتو در هفته سی و سوم لیگ برتر پرتغال به مصاف بوآویشتا رفت و با نتیجه 2 بر یک به برتری رسید....

وب‌گاه عرشه آنلاین

از صبح امروز اینترنت همراه در سراسر کشور دچار قطعی و اختلال شده است از صبح امروز اینترنت همراه در سراسر کشور دچار قطعی و اختلال شده است به گزارش عرشه آنلاین، برخی از کاربران اپراتور همراه اول و ایرانسل می‌گویند از صبح امروز با قطعی اینترنت مواجه شده‌اند. آنها می‌گویند علامت برقراری اینترنت را در گوشی‌های خود دارند، اما برای آنها وصل نمی‌شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

عملیات «وعده صادق» به مثابه نقطه عطفی در مواجهه ایران با رژیم صهیونیستی، منجر به احیای بازدارندگی و تقویت موازنه نیروها به نفع ایران و محور مقاومت شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ترکیب 6 نفره کشتی آزاد آمریکا در المپیک پاریس مشخص شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از خبرگزاری «تاس»، شورای فدراسیون (سنای) روسیه از امروز، دوشنبه، رایزنی‌ها در مورد نامزد‌های معرفی شده توسط رئیس جمهور ولادیمیر پوتین برای سمت‌های روسای وزارت دفاع، وزارت امور داخلی، وزارت حوادث غیرمترقبه، وزارت دادگستری و وزارت امور خارجه را آغاز می‌کند. روز گذشته رئیس جمهور آندری بلوسوف که قبلاً معاون اول نخست وزیر دولت روسیه بود را...

وب‌گاه الف

سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: حقوق بشر آمریکایی و صهیونیستی دو روی یک سکه اند، یکی در نقب، یکی در گوآنتانامو و ابوغریب.

وب‌گاه عرشه آنلاین

موضوع کیفیت‌سنجی آب ارس در دستورکار دولت قرار گرفته است. این سامانه اکنون در حال طراحی است که شواهد و مستندات وجود آلودگی، به‌ویژه آلودگی فلزات سنگین، را حداقل تا دو دهه پیش به عقب می‌برد. ستاره حجتی در روزنامه پیام ما نوشت: «بانک اطلاعاتی و سامانه کیفیت منابع آب ارس راه‌اندازی می‌شود.» این خبری است که روز گذشته به‌نقل از رئیس حوضه آبریز ارس در وب‌سایت خبری شرکت مدیریت منابع آب کشور...

وب‌گاه ورزش سه

همسر و فرزند کوچک مانوئل نویر، ستاره بایرن مونیخ، در روز برگزاری پانصدمین بازی او در بوندسلیگا همراهش بودند.