دوشنبه 24 اردیبهشت 1403

بین الملل

بین الملل

وب‌گاه ورزش سه

کریستوف دام، سرمربی کهنه‌کار آلمانی، که با سرطان دست و پنجه نرم می‌کند در یک برنامه تلویزیونی در حال صحبت کردن از بیماری‌اش به شدت احساساتی شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

طی یک ماه گذشته، 3 نفر از پرستاران ما در خواب فوت کردند و دلیل فوت‌شان، «سندروم کاروشی» و مرگ بر اثر کار زیاد بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دولت عراق امروز (یکشنبه) با طرح درخواستی خواستار پایان ماموریت هیات مساعدت سازمان ملل برای عراق (یونامی) در این کشور شد.

وب‌گاه عصر ایران

دولت آمریکا مدعی شده است که در صورت حمله اسرائیل به رفح، ارسال سلاح را متوقف می کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) اظهارات «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا مبنی بر مشروط بودن آتش‌بس در غزه به آزادی اسرای صهیونیست از سوی این جنبش را محکوم کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصاد نیوز: طی یک ماه گذشته، 3 نفر از پرستاران ما در خواب فوت کردند و دلیل فوت‌شان، «سندروم کاروشی» و مرگ بر اثر کار زیاد بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دادستان عمومی و انقلاب مرکز البرز از جمع‌آوری 30 هزار اتباع بیگانه غیرمجاز در استان خبر داد و گفت: با تلاش مسئولان امر این تعداد به 100 هزار نفر خواهد رسید. دادستان عمومی و انقلاب مرکز البرز از جمع‌آوری 30 هزار اتباع بیگانه غیرمجاز در استان خبر داد و گفت: با تلاش مسئولان امر این تعداد به 100 هزار نفر خواهد رسید. به گزارش عرشه آنلاین، حسن مددی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کرج در البرز...

وب‌گاه عرشه آنلاین

آشنایی با فرهنگ و آداب قبایل آدمخوار‌ها می‌تواند نگاهی تازه به گذشته بشریت و ریشه‌های تمدن امروزی بگشاید و از این رهگذر بر غنای تنوع فرهنگی جهان بیفزاید. آشنایی با فرهنگ و آداب قبایل آدمخوار‌ها می‌تواند نگاهی تازه به گذشته بشریت و ریشه‌های تمدن امروزی بگشاید و از این رهگذر بر غنای تنوع فرهنگی جهان بیفزاید. به گزارش عرشه آنلاین، در گوشه‌های دنج و دورافتاده جهان، قبایلی باقی مانده اند...

وب‌گاه فرارو

گسترش روزافزون رسانه‌ها و عدم نظارت بر روند محتوای برنامه‌ها به‌خصوص در فضای مجازی موجب تحولاتی در سبک زندگی ایرانی اسلامی شده است.

وب‌گاه ورزش سه

هجوم هولیگان‌ها به زمین چمن در بازی دویسبورگ و ارتس‌گبیرگه در لیگ دسته سه آلمان هم مانع از سقوط دویسبورگ نشد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یکی از مهمترین اتفاقاتی که در مجلس یازدهم حین بررسی طرح صیانت از فضای مجازی رخ داد، سکوت محمد باقر قالیباف در مقابل تصویب این طرح بود. یکی از مهمترین اتفاقاتی که در مجلس یازدهم حین بررسی طرح صیانت از فضای مجازی رخ داد، سکوت محمد باقر قالیباف در مقابل تصویب این طرح بود. سکوتی که برخی به عنوان نشانه‌ای برای تمایل وی در جلب آراء مردمی در انتخابات دوازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی تعبیر...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزارت بهداشت غزه، سازمان دفاع مدنی و پزشکی قانونی جزئیات کشف سه گور جمعی در بیمارستان الشفا غزه را اعلام کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

2 بیمارستان دولتی هند در دهلی‌نو امروز (یکشنبه) پس از دریافت پیام تهدیدآمیز در خصوص بمب گذاری، تخلیه شدند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

چهار بازیکن آبی‌ها سه کارته هستند و در صورت دریافت کارت بازی با نساجی را از دست خواهند داد. چهار بازیکن آبی‌ها سه کارته هستند و در صورت دریافت کارت بازی با نساجی را از دست خواهند داد. به گزارش عرشه آنلاین، تیم فوتبال استقلال در هفته‌های پایانی لیگ شرایط سختی را پشت سر می‌گذارد، مصدومیت و محرومیت بازیکنان اتفاقی است که جواد نکونام علاقه‌ای به اتفاق افتادن آن در حساس‌ترین مقطع فصل ندارد!

وب‌گاه مشرق نیوز

گسترش روزافزون رسانه‌ها و عدم نظارت بر روند محتوای برنامه‌ها به‌خصوص در فضای مجازی موجب تحولاتی در سبک زندگی ایرانی اسلامی شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزارت امور خارجه مصر امروز (یکشنبه) اعلام کرد که قاهره به طور رسمی به شکایت ارائه شده از سوی آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی در دیوان بین المللی دادگستری می پیوندد.