دوشنبه 24 اردیبهشت 1403

بین الملل

بین الملل

وب‌گاه مشرق نیوز

با وجود کسب عنوان قهرمانی، اما ریکاردو ساپینتو به همکاری خود با آپوئل پایان داده و این موضوع به زودی و به صورت رسمی اعلام می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

- سفیر چین در واشنگتن از سران تجاری آمریکا خواست تا به عنوان پلی میان پکن و واشنگتن برای تثبیت، بهبود و پیشرفت واقعی روابط دو جانبه، عمل کنند.

وب‌گاه فرارو

نماینده و منتخب مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از دروغ‌هایی که در این زمینه رواج یافته این است که سقط جنین‌ها بدنبال بارداری پیش بینی نشده در روابط نامشروع اتفاق می‌افتد در حالی که مطالعات نشان می‌دهد 93 درصد سقط‌ها در شاکله خانواده و با تصمیم همسران اتفاق می‌افتد و تنها هفت درصد مربوط به روابط نامشروع است.

وب‌گاه عصر ایران

استاد متفاوت اقتصاد ایده‌های خاص خود را دارد. او معتقد است افزایش قیمت دلار به خاطر نرخ تورم 40 درصدی نیست بلکه به عکس افزایش نرخ تورم به دلیل نرخ دلار است. پس اگر بتوان دلار را تک نرخی کرد و بازار ارز آزاد را برچید تورم هم کاهش می‌یابد. این در حالی است که اقتصاددانان دیگر چاره را در بهبود سیاست خارجی و تزریق امید به جامعه مانند سال های 94 و 95 و بعد از برجام می‌دانند و کاهش کسری بودجه....

خبرگزاری تسنیم

شرکت هیوندای کره جنوبی 3508 دستگاه خودرو در کانادا و 13511 دستگاه دیگر را در ایالات متحده به دلیل نقص در عملکرد خودرو فراخواند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، هادی طحان‌نظیف عضو حقوقدان و سخنگوی شورای نگهبان چند روز پس از برگزاری مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به نمایشگاه کتاب تهران رفت. وی در بدو ورود به مصلای امام خمینی (ره) مورد استقبال مسئولان و برگزارکنندگان این رویداد بزرگ فرهنگی قرار گرفت و در گفتگوی با آن‌ها از روند برگزاری نمایشگاه و میزان استقبال مردم مطلع شد. سخنگوی شورای...

وب‌گاه ورزش سه

آنتونی، ستاره برزیلی منچستریونایتد، در جریان بازی برابر آرسنال خشم و ناراحتی‌اش از سبک بازی اریک تن‌هاخ را به وضوح نشان داد.

خبرگزاری تسنیم

درسال 1402، قیمت هر تن کالای صادراتی شرکتهای دانش بنیان 695 دلار بوده که با توجه به میزان متوسط ارزش 362 دلاری هر تن کالای صادراتی، ارزش صادراتی کالاهای دانش‌بنیان حدود دو برابر متوسط ارزش صادرات کشور است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تعدد مجوزهای بی‌شماری که برای شروع یک فعالیت اقتصادی در کشور ما وجود دارد دست‌و‌پای بسیاری از تولیدکنندگان کشور را بسته؛ مجوزهای که به اعتقاد فعالان صنایع مختلف بعضا نامربوط به آن حوزه فعالیت است.

وب‌گاه مشرق نیوز

هر اسکناس دلار آمریکا به 44 هزار و 879 تومان و حواله دلار نیز به 41 هزار و 904 تومان رسید.

وب‌گاه گسترش

کشورهای بسیاری به سمت تولید انرژی تجدیدپذیر حرکت کرده اند و با استفاده از انرژی خورشید، برق پارک تولید می کنند.

خبرگزاری تسنیم

امروز در بازار آزاد قیمت طلای 18عیار هر گرم 3 میلیون و 347 هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید 40 میلیون و 700 هزار تومان است.

وب‌گاه عصر ایران

گروهی از معترضان در مقابل مرکز ملی سینمای فرانسه در پاریس تجمع کردند و خواستار استعفای رئیس این نهاد سینمایی شدند.

وب‌گاه عصر ایران

به نقل از ساوث چاینا مورنینگ پست، دانشمندان در چین، یک هوش مصنوعی نظامی ساخته‌اند که می‌تواند تصمیمات خود را در طول نبرد‌های هوایی توضیح دهد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رهبر کره شمالی شخصا یکی از اسلحه‌های تک تیرانداز جدید تولید شده توسط یکی از کارخانه‌های جنگ‌افزارسازی کوچک این کشور را تست کرده و با آن چند گلوله به سمت یک سیبل شلیک کرد.

خبرگزاری تسنیم

مدیرکل خدمات آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی از افزایش ضرایب امنیتی کاغذ دانشنامه این دانشگاه با قابلیت غیرقابل جعل خبر داد.