دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

معاون اول قوه قضاییه در پی دستورات رئیس دستگاه قضا درباره مشکلات ناشی از انسداد کد ملی افراد، با صدور بخشنامه‌ای، کلیه مراجع قضایی را از مسدود کردن کد ملی متهمان و محکومان، منع کرد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از وقوع آتش‌سوزی یک سوله کارگاهی در محله سیزده آبان خبر داد.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل ترافیک شهر تهران در بازدید از پروژه‌های حمل و نقل و ترافیک منطقه 4 شهرداری تهران از اجرای 10 هزار پارک حاشیه‌ای خبر داد.

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: پیش‌بینی ما این است که تا پایان سال جاری 80 درصد حدنگاری اراضی کشاورزی انجام می‌شود و تا پایان 1404 حدنگاری اراضی کشاورزی را به اتمام می‌رسد.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران از خدمات‌رسانی ویژه ناوگان این شرکت برای حضور مردم شریف تهران در مراسم جشن بزرگ امام رضایی‌ها خبر داد.

مرکز خیریه حضرت زهرا (س) واقع در مجیدیه تهران با پرداخت قریب به یک میلیارد و 725 میلیون تومان زمینه آزادی 23 نفر از زندانیان نیازمند جرایم غیرعمد را فراهم کردند.

رئیس مراکز درمانی مدینه منوره جمعیت هلال‌احمر از راه‌اندازی 3 درمانگاه جمعیت هلال احمر در مدینه برای خدمات‌دهی به زائران حج 1403 خبر داد.

معاون حقوقی و پارلمانی وزارت آموزش و پرورش گفت: 205 هزار ردیف استخدامی برای آموزش و پرورش جذب شد.

خانواده شهدای حادثه تروریستی خاش زاهدان از دولت جنایتکار آمریکا به دلیل حمایت از گروهک تروریستی جیش‌الظلم شکایت می‌کنند.

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: امسال برنامه کمیته امداد توانمندسازی 110 هزار خانواده تحت پوشش در کشور است.

معاون اول قوه قضائیه گفت: ما بیشتر توان خود را در حمایت از تولید گذاشته‌ایم و در این راستا تاکنون کارهای بزرگی به سرانجام رسیده است.

نماینده مردم تهران از حفظ شهرستان ری در محدوده فعلی استان تهران و عدم الحاق و انتزاع آن بنا بر پاسخ وزارت کشور به مکاتبات نمایندگان استان تهران خبر داد و گفت: تجزیه ری به‌واسطه قدمت و هویت تاریخی مسئله‌ای ملی است.

معاون اقتصادی دادستان کل کشور گفت: وراث متوفیان دارنده سهام عدالت که ثبت‌نامی از این بابت تا به‌حال نداشته‌اند می‌توانند از طریق آدرس csdiran.ir (شرکت سپرده‌گذاری مرکزی) از نحوه ثبت‌نام مطلع شوند.

مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه اعلام کرد که قطعی برق روشنایی عادی در ایستگاه میرزای شیرازی که دقایقی باعث تاریکی نسبی بخش سالن فروش بلیت شده بود، برطرف شد.

سخنگوی قوه قضاییه گفت: روزانه 30 هزار نفر از کارشناسان و وکلا وارد سامانه‌های عدلیه می‌شوند و بیش از 240 هزار درخواست‌های خود را پیگیری می‌کنند.

رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت وزارت آموزش و پرورش گفت: برخی سؤالات مفهومی هستند و درصد سؤالات دشوار در امتحانات نهایی در پایه دوازدهم تا سقف 20 درصد و برای پایه‌های دهم و یازدهم کاهش می‌یابد.