دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

معلمان جهادگر این روزها راوی اخبار امیدبخش برای دانش‌آموزان هستند؛ در این گزارش روایت‌هایی از معلمانی جهادگر داریم که مدرسه روستایی را بعد از 6 سال تعطیلی راه‌اندازی کردند یا معلمی که برای یافتن دانش‌آموزان نیازمند در سوپرمارکت‌ها آگهی می‌دهد!

عضو شورای شهر تهران با اشاره به قرارداد شهرداری تهران با چین گفت: حرکت به سمت برقی‌سازی حمل و نقل عمومی، بخش قابل توجهی از آلودگی هوای تهران را کاهش می‌دهد لذا باید برای به سرانجام رسیدن این قرارداد کمک کنیم.

معاون وزارت آموزش و پرورش مواردی را که در امتحانات نهایی جزو تخلفات و تقلب محسوب می‌شوند، توضیح داد.

معاون فنی سازمان انتقال خون ایران با اشاره به سلامتی و ایمنی خون‌های اهدایی در کشور گفت: به دلیل سالمندی جمعیت، اهدای خون در گروه‌های سنی بالای 40 سال، روند افزایشی دارد.

به دلیل اشکال فنی در سامانه آموزش و پرورش، کارت شرکت در امتحانات نهایی از ساعت 18 امروز پنجشنبه 27 اردیبهشت توزیع می‌شود.

هفته روابط عمومی و ارتباطات بهانه‌ای است که هر سال به مسئولین یادآوری می‌کند که بخشی از ظهور و بروز عملکرد آنها و مجموعه تحت مدیریت‌شان مرهون تلاش کسانی است که مجاهدانه و ایثارگرانه در روابط عمومی مشغول فعالیت هستند.

مدیرعامل سازمان انتقال خون ایران از تولید 70 درصد تجهیزات انتقال خون در کشور خبر داد و گفت: میزان تولید پلاسما از 180 هزار لیتر در سال گذشته به 300 هزار لیتر در سال جاری رسیده است.

قرارداد بهره‌بردار پارکینگ مجتمع عروجیان سازمان بهشت‌زهرا (س) به جهت دریافت وجه اضافی خارج از نرخ مصوب از شهروندان، فسخ شد.

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران گفت: برنامه‌ریزی شده است که در هر منطقه در یک پارک، فضای ورزشی زورخانه‌ای ایجاد شود.

اشکال در سامانه‌های دریافت کارت امتحانات نهایی و درخواست ترمیم نمرات، موجب نگرانی دانش‌آموزان و داوطلبان کنکور شده است.

جشن امام رضایی‌ها روز جمعه 28 اردیبهشت‌ماه از ساعت 16 تا 22 در مسیر میدان، ولی‌عصر (عج) تا میدان هفت‌تیر برپا خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران با اشاره به اینکه 31 اردیبهشت آخرین فرصت سنجش سلامت کلاس اولی‌ها است، گفت: تأخیر در سنجش سلامت دانش‌آموزان باعث دیر رسیدن کتاب‌های درسی به دست دانش‌آموزان در روز اول مهر می‌شود.

رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی در خصوص فرآیند ایمن‌سازی ساختمان‌های ناایمن بنیاد درباره روند ایمن‌سازی ساختمان‌های ناایمن متعلق به بنیاد گفت: شهرداری تهران هر کدام از ساختمان‌های بنیاد را اعلام کند ما نیز اقدام به ایمن‌سازی می‌کنیم.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران با اشاره به جزییات بازگشایی دسترسی بزرگراه شهید همت غرب از بزرگراه شهید چمران شمال گفت: پروژه مذکور در قالب پویش امید و افتخار، شنبه بیست و نهم اردیبهشت‌ماه به بهره‌برداری می‌رسد.

پلیس در مورد پوشاندن یک زن با پتو در طرح نور توضیحاتی ارائه کرد.

بوتولیسم یک بیماری خطرناک است که توسط نوعی باکتری ایجاد می‌شود؛ این باکتری می‌تواند از طریق برخی مواد غذایی منتقل شود؛ علیرغم راهکارهای ساده‌ای که برای پیشگیری از این بیماری وجود دارد سال گذشته 227 نفر در کشور به بوتولیسم مبتلا شده‌اند.