یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

حقوقی و قضایی

حقوقی و قضایی

خبرگزاری تسنیم

معاون امور بین‌الملل قوه قضاییه طی نامه‌ای به وزیر امور خارجه، خواستار تسریع و پیگیری ویژه استرداد کلاهبردار متواری از امارات به ایران شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

موسسه مصاف در سال‌های گذشته معروف به انجام فعالیت‌های تبلیغی بوده و حتی برای ترویج تفکراتش مدرسه‌ای نیز راه انداخته بود، اما در یک سال گذشته پا را فراتر گذاشته و سعی کرد با تکیه بر قدرت مالی و تبلیغات سنگین رسانه‌ای از فرصت به‌دست‌آمده به‌خوبی استفاده کرده و تبدیل به یک «حزب سیاسی» شود.

خبرگزاری دانشجو

معاون امور بین الملل قوه قضائیه طی نامه‌ای به وزیر امور خارجه، خواستار تسریع و پیگیری ویژه استرداد کلاهبردار متواری از امارات به ایران شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

قوه قضاییه اعلام کرد: حساب‌های منتسب به حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای رئیس عدلیه در شبکه‌ها و سکوهای اجتماعی مسدود هیچگونه ارتباطی با شخص رئیس قوه قضاییه و قوه قضاییه ندارند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، در پی انتساب برخی از حساب‌های کاربری در شبکه‌های اجتماعی مسدود به رئیس قوه قضائیه، مجدداً به اطلاع می‌رساند، حجت‌الاسلام و‌المسلمین محسنی اژه‌ای رئیس دستگاه قضا، در شبکه‌های اجتماعی و سکو‌های مجازی (پلتفرم) مسدودشده (فیلتر) دارای هیچ حساب کاربری نیست و حساب‌های منتسب به رئیس عدلیه در این شبکه‌ها و سکوها، هیچگونه ارتباطی با شخص رئیس قوه قضائیه و...

وب‌گاه عرشه آنلاین

قوه قضاییه اعلام کرد: حساب‌های منتسب به حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای رئیس عدلیه در شبکه‌ها و سکوهای اجتماعی مسدود هیچگونه ارتباطی با شخص رئیس قوه قضاییه و قوه قضاییه ندارند. قوه قضاییه اعلام کرد: حساب‌های منتسب به حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای رئیس عدلیه در شبکه‌ها و سکوهای اجتماعی مسدود هیچگونه ارتباطی با شخص رئیس قوه قضاییه و قوه قضاییه ندارند. به گزارش عرشه آنلاین به نقل...

وب‌گاه مشرق نیوز

در نتیجه‌گیری گزارش هیئت تحقیق و تفحص مجلس از بانک‌ها به این موضوع مهم اشاره شده است که موسسه مصاف نوعی پول‌شویی از حساب‌های حقوقی خود انجام داده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر فراجا با هشدار به زائران حج، گفت: پلیس برابر قانون از ادامه سفر زائران حج که حتی به مقادیر بسیار اندک موادمخدر، روانگردان، دارو و قرص‌های غیرمجاز و ممنوعه حمل می‌کنند، ممانعت به‌عمل آورده و برابر قانون با تشکیل پرونده قضایی، مجرمان را به دستگاه قضائی معرفی می‌کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علی القاصی رئیس کل دادگستری استان تهران در نشست فصلی شورای برنامه‌ریزی مدیران قضائی دادگستری کل استان تهران که با حضور معاون اول دستگاه قضا برگزار شد، ضمن گرامی‌داشت دهه کرامت و میلاد باسعادت حضرت علی ابن موسی‌الرضا علیه السلام با اشاره به انتصاب حجت‌الاسلام والمسلمین خلیلی به‌عنوان معاون اول قوه قضائیه اظهار کرد: انتصاب ایشان در مسؤولیت خطیر و...

وب‌گاه عصر ایران

قائم مقام معاونت راهبردی قوه قضائیه بابیان اینکه در سند تحول 8 هدف جامع تجمیع شده است، گفت: یکی از اهداف مهم سند تحول قضائی راه‌اندازی دادگاه‌های صلح است که آئین‌نامه اجرایی این دادگاه‌ها تدوین شده و به زودی ابلاغ خواهد شد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: قریب به یک‌چهارم پرونده‌های قوه قضاییه در سراسر کشور مربوط به استان تهران است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بعد از واگذاری عجیب و غریب استقلال و پرسپولیس، برخی به این نتیجه رسیده‌اند که می‌توانند هر طور دل‌شان خواست خرج کنند و هر زیاده‌خواهی را که تاکنون نتوانسته‌اند، امروز انجام دهند.

وب‌گاه فرارو

در پی دستور رئیس قوه قضائیه و اقدامات دادگستری استان بوشهر، حدود 2 هزار میلیارد تومان حق آلایندگی واحد‌های آلاینده وصول شده است که به‌زودی به حساب شهرداری‌های استان واریز می‌شود.

وب‌گاه فرارو

کارکنان شهرداری اصفهان طی تماسی خواستار بررسی و حل مشکات خود در تبدیل وضعیت استخدامی از شرکتی به رسمی شده‌اند.

وب‌گاه الف

روزنامه ایران در شماره اخیر خود در گزارشی با عنوان «جزئیات سرقت فرش‌های سعدآباد در دولت قبل»، اطلاعات تازه‌ای از فرش‌های به سرقت رفته سعدآباد از زبان معاون حقوقی رئیس‌جمهور ارائه کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون بانک مرکزی گفت: تمامی واردکنندگانی که ارز 28 هزار و 500 تومانی دریافت کرده‌اند در صورت تأیید وزارتخانه مربوطه در خصوص عمل به تعهدات، رفع تعهد ارزی می‌شوند.