یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

حقوقی و قضایی

حقوقی و قضایی

وب‌گاه الف

رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی، جزئیاتی از 3 ماموریت اصلی بنیاد مستضعفان در مناطق محروم کشور را تشریح کرد.

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی نمایشگاه کتاب تهران از صدور 11 رای برای ناشران متخلف در روز چهارشنبه 26 اردیبهشت خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام و المسلمین حمزه خلیلی، معاون اول رئیس قوه قضائیه امروز با حضور در بیت آیت‌الله جوادی آملی، با این مرجع تقلید دیدار و گفتگو کرد. آیت‌الله جوادی آملی در این دیدار ضمن تبریک دهه کرامت، اظهار داشت: به برکت این خاندان عصمت و طهارت، این نظام ما کریمانه بتواند از پل بگذرد و به مقصد برسد، خداوند در قرآن می‌فرماید: لَقَد کَرَمنا بَنی آدَم، باید...

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: در جریان خدمت به مردم باید انسجام قانونی خود را با وکلاء و کارشناسان حقوقی افزایش دهیم و با نظم قانونی بتوانیم مشکلات حقوقی مردم را حل کنیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه دولت با اشاره به محکومیت ساداتی نژاد نوشت: برخلاف موارد مشابه فساد در گذشته، که از ابتدا تا آخر قوه قضائیه یا نهادهای نظارتی بیرون از دولت به پرونده‌های فساد ورود کرده و در اغلب موارد با ایستادگی دولت وقت هم مواجه می‌شدند، در این دولت رویه کاملاً برعکس بود. ابتدا خود دولت سیزدهم این فساد را کشف کرد.

وب‌گاه الف

رئیس کل دادگستری هرمزگان از صدور حکم قصاص برای قاتل شهید پرکاس خبر داد.

وب‌گاه الف

رئیس جمهور با بیان اینکه نباید جریان سوادگری، جنگل‌خواری، زمین‌خواری و ساحل‌خواری باب شود، تاکید کرد: باید دست افرادی که به منابع و ذخایر ملی تعدی و تجاوز می‌کنند را قطع کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس جمهور با بیان اینکه نباید جریان سوادگری، جنگل‌خواری، زمین‌خواری و ساحل‌خواری باب شود، تاکید کرد: باید دست افرادی که به منابع و ذخایر ملی تعدی و تجاوز می‌کنند را قطع کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نه تنها فرآیند انتقال سهام عدالت متوفیان به وراث بلکه تمام خدمات مربوط به سهام عدالت رایگان است.

وب‌گاه فرارو

برخلاف موارد مشابه فساد در گذشته که از ابتدا تا آخر قوه قضائیه یا نهادهای نظارتی بیرون از دولت به پرونده‌های فساد ورود کرده و در اغلب موارد با ایستادگی دولت وقت هم مواجه می‌شدند، در این دولت رویه کاملاً برعکس بود. ابتدا خود دولت سیزدهم این فساد را کشف کرد و در ادامه برای بررسی‌های دقیق‌تر به قوه قضائیه سپرده شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فصل دوم مجموعه نمایشی آقای قاضی با عنوان «آقای قاضی؛ شعبه 121» از پنج شنبه - 27 اردیبهشت‌ماه، روزهای آخر هفته روی آنتن شبکه دوم سیما خواهد رفت. فصل دوم مجموعه نمایشی آقای قاضی با عنوان «آقای قاضی؛ شعبه 121» از پنج شنبه - 27 اردیبهشت‌ماه، روزهای آخر هفته روی آنتن شبکه دوم سیما خواهد رفت. به گزارش عرشه آنلاین، سریال، «آقای قاضی؛ شعبه 121» در ادامه فصل اول این مجموعه ساخته شده و قرار است...

وب‌گاه الف

در شرایطی که هلدینگ خلیج فارس مایل بود بندهای عجیب قرارداد بازیکنان استقلال در زمان مدیرعاملی مصطفی آجورلو را پرداخت کند، دستور اکید سازمان بازرسی مانع غیر قابل عبور هلدینگ برای پرداخت این مبالغ است.

خبرگزاری تسنیم

نمایندگان مجلس این هفته 3 روز جلسه علنی داشتند که با تعطیلی شنبه‌ها و همچنین معافیت مالیاتی شرکت‌های دولتی موافقت کرده و پرونده‌هایی را نیز برای بررسی به قوه قضائیه ارسال کردند.

خبرگزاری تسنیم

بررسی کتاب‌های عرضه‌شده در بخش کودک و نوجوان نمایشگاه کتاب از فقر مطلق تألیف در حوزه نوجوان و یکه‌تازی ترجمه‌های پرفروش‌های آمازون خبر می‌دهد.

وب‌گاه خبر آنلاین

حسن روحانی در بخشی از نامه خود خطاب به ملت ایران در خصوص دلائل رد صلاحیتش توسط شورای نگهبان درباره عدم انگیزه مجتهدان برای ثبت نام در انتخابات خبرگان یا تخریب آنها سخن گفته بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

رائفی‌پور در خصوص شفاف سازی حساب مالی خود گفت: گفته اند، «خسن و خسین دختران معاویه»! در حالی که نه خسن و خسین بودند، و نه دختر؛ بلکه پسر و بچه‌های امیرالمومنین بودند! 100 میلیارد را چطور بیان کردند؟ اصلا اعداد این نیست و مخدوش است.