یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

حقوقی و قضایی

حقوقی و قضایی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون امور بین‌الملل قوه قضاییه طی نامه‌ای به وزیر امور خارجه، خواستار تسریع و پیگیری ویژه استرداد کلاهبردار متواری از امارات به ایران شد.

وب‌گاه الف

معاون امور بین‌الملل قوه قضاییه طی نامه‌ای به وزیر امور خارجه، خواستار تسریع و پیگیری ویژه استرداد کلاهبردار متواری از امارات به ایران شد.

وب‌گاه الف

امیر قادری با اشاره به پرونده محمد رسول‌اف، گفت: حدود 10 الی 15 سال است که ما با پدیده‌ای مواجه هستیم که شخص ممنوع‌الکاری هر چند سال یکبار می‌تواند فیلم بلند بسازد و آن را برای جشنواره‌های خارجی هم بفرستد. چطور می‌شود در این مملکت یک فیلم بلند که فیلمبرداری‌اش هم در سطح شهر است، ساخت و برای جشنواره خارجی هم فرستاد، بدون اینکه کسی متوجه شود؟

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حساب‌های منتسب به رئیس عدلیه در شبکه‌های اجتماعی مسدود، هیچ‌گونه ارتباطی با شخص رئیس قوه قضائیه و قوه قضائیه ندارند.

وب‌گاه فرارو

با گذشت چند دهه از جنگ ایران و عراق، ملیت و تعداد اسرای خارجی حاضر در کشور تغییر کرد. اسفند 1401 بود که معاون حقوق بشر و امور بین‌الملل وزیر دادگستری گفت: «اکنون حدود هفت هزار اتباع خارجی در زندان‌های کشور ما هستند که 6 هزار و 620 زندانی از اتباع افغانستان و بعد از آن اتباع پاکستان، عراق، ترکیه، هند و جمهوری آذربایجان بیشترین تعداد زندانی را در ایران دارد.» در همان سال بود که وزارت...

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون امور بین الملل قوه قضائیه و دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران، طی نامه‌ای به وزیر امور خارجه خواستار تسریع و پیگیری ویژه استرداد «بهنام نجفی» متهم به کلاهبرداری سازمان یافته به ایران شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون امور بین الملل قوه قضائیه و دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران، طی نامه‌ای به وزیر امور خارجه خواستار تسریع و پیگیری ویژه استرداد «بهنام نجفی» متهم به کلاهبرداری سازمان یافته از طریق خرید و فروش گسترده حواله جات خودرو، به ایران شد.

خبرگزاری تسنیم

معاون امور بین‌الملل قوه قضاییه طی نامه‌ای به وزیر امور خارجه، خواستار تسریع و پیگیری ویژه استرداد کلاهبردار متواری از امارات به ایران شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

موسسه مصاف در سال‌های گذشته معروف به انجام فعالیت‌های تبلیغی بوده و حتی برای ترویج تفکراتش مدرسه‌ای نیز راه انداخته بود، اما در یک سال گذشته پا را فراتر گذاشته و سعی کرد با تکیه بر قدرت مالی و تبلیغات سنگین رسانه‌ای از فرصت به‌دست‌آمده به‌خوبی استفاده کرده و تبدیل به یک «حزب سیاسی» شود.

خبرگزاری دانشجو

معاون امور بین الملل قوه قضائیه طی نامه‌ای به وزیر امور خارجه، خواستار تسریع و پیگیری ویژه استرداد کلاهبردار متواری از امارات به ایران شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

قوه قضاییه اعلام کرد: حساب‌های منتسب به حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای رئیس عدلیه در شبکه‌ها و سکوهای اجتماعی مسدود هیچگونه ارتباطی با شخص رئیس قوه قضاییه و قوه قضاییه ندارند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، در پی انتساب برخی از حساب‌های کاربری در شبکه‌های اجتماعی مسدود به رئیس قوه قضائیه، مجدداً به اطلاع می‌رساند، حجت‌الاسلام و‌المسلمین محسنی اژه‌ای رئیس دستگاه قضا، در شبکه‌های اجتماعی و سکو‌های مجازی (پلتفرم) مسدودشده (فیلتر) دارای هیچ حساب کاربری نیست و حساب‌های منتسب به رئیس عدلیه در این شبکه‌ها و سکوها، هیچگونه ارتباطی با شخص رئیس قوه قضائیه و...

وب‌گاه عرشه آنلاین

قوه قضاییه اعلام کرد: حساب‌های منتسب به حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای رئیس عدلیه در شبکه‌ها و سکوهای اجتماعی مسدود هیچگونه ارتباطی با شخص رئیس قوه قضاییه و قوه قضاییه ندارند. قوه قضاییه اعلام کرد: حساب‌های منتسب به حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای رئیس عدلیه در شبکه‌ها و سکوهای اجتماعی مسدود هیچگونه ارتباطی با شخص رئیس قوه قضاییه و قوه قضاییه ندارند. به گزارش عرشه آنلاین به نقل...

وب‌گاه مشرق نیوز

در نتیجه‌گیری گزارش هیئت تحقیق و تفحص مجلس از بانک‌ها به این موضوع مهم اشاره شده است که موسسه مصاف نوعی پول‌شویی از حساب‌های حقوقی خود انجام داده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر فراجا با هشدار به زائران حج، گفت: پلیس برابر قانون از ادامه سفر زائران حج که حتی به مقادیر بسیار اندک موادمخدر، روانگردان، دارو و قرص‌های غیرمجاز و ممنوعه حمل می‌کنند، ممانعت به‌عمل آورده و برابر قانون با تشکیل پرونده قضایی، مجرمان را به دستگاه قضائی معرفی می‌کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علی القاصی رئیس کل دادگستری استان تهران در نشست فصلی شورای برنامه‌ریزی مدیران قضائی دادگستری کل استان تهران که با حضور معاون اول دستگاه قضا برگزار شد، ضمن گرامی‌داشت دهه کرامت و میلاد باسعادت حضرت علی ابن موسی‌الرضا علیه السلام با اشاره به انتصاب حجت‌الاسلام والمسلمین خلیلی به‌عنوان معاون اول قوه قضائیه اظهار کرد: انتصاب ایشان در مسؤولیت خطیر و...