یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

حقوقی و قضایی

حقوقی و قضایی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون بانک مرکزی گفت: تمامی واردکنندگانی که ارز 28 هزار و 500 تومانی دریافت کرده‌اند در صورت تأیید وزارتخانه مربوطه در خصوص عمل به تعهدات، رفع تعهد ارزی می‌شوند.

وب‌گاه مشرق نیوز

درحالی که انجام جراحی‌های زیبایی توسط افراد غیرمتخصص هر روز قربانی‌های بیشتری می‌گیرد حالا آرایشگران برای جذب مشتری بیشتر پای این جراحی‌ها را به منزل کشانده‌اند.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست گفت: رویکرد دولت سیزدهم به سمت کاهش مازوت‌سوزی است که در این زمینه هم از لحاظ زمان و هم حجم مازوت در حال حرکت به جلو و برنامه‌ریزی هستیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

رسانه اصولگرا با تقدیر از اقدام قوه قضاییه در پرونده چای دبش تاکید کرد: با اعلام رسمی رئیس قوه قضائیه مشخص شد که وزیر سابق جهاد کشاورزیِ دولت در پرونده چای دبش مرتکب جرم شده است.

خبرگزاری تسنیم

فعالان حوزه نشر کودک و نوجوان معتقدند کسانی که در انتشار آثار ترجمه منتفع هستند، مانع وضع قانونی برای سر و سامان دادن به این حوزه می‌شوند.

وب‌گاه عصر ایران

در پی دستور رئیس قوه قضائیه و اقدامات دادگستری استان بوشهر، حدود 2 هزار میلیارد تومان حق آلایندگی واحد‌های آلاینده وصول شده است که به زودی به حساب شهرداری‌های استان واریز می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای در جریان سفر 4 بهمن ماه سال گذشته به استان بوشهر با تاکید به موضوع دریافت حق آلایندگی در استان‌های جنوبی کشور گفت: در خصوص عوارضی که طبق قانون دستگاه‌ها و بنگاه‌های آلاینده مستقر در عسلویه باید پرداخت کنند و تاکنون از این کار سرباز زده بودند، اختلافی بین «محیط زیست» و «استاندارد» و همان دستگاه‌ها و بنگاه‌های مزبور وجود...

خبرگزاری تسنیم

این هفته، آخرین هفته کاری مجلس یازدهم است؛ در این جلسات ضمن بررسی ایرادات شورای نگهبان در لایحه برنامه هفتم، تعداد زیادی از گزارش‌های نظارتی قرائت می‌شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

چپ‌های نجیب برای دردسرسازی چپ‌های تحریمی و نانجیب به راهکار "روشن‌سازی موضع و تأکید بر انتخابات" روی آورده‌اند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال درباره اتفاقات رخداده در حاشیه کنگره فدراسیون بین المللی فوتبال و ترک سالن در هنگام اظهارات نماینده رژیم صهیونیستی عنوان کرد: در جلسه‌ای که دیروز با رؤسای فدراسیون‌های فلسطین و الجزایر داشتیم، مقرر شد رئیس فدراسیون الجزایر در کنگره صحبت کند و جالب است که در این مقطع هیچ کشوری به نفع رژیم صهیونیستی صحبت نکرد. به همین...

وب‌گاه خبر آنلاین

بعد از واگذاری عجیب و غریب استقلال و پرسپولیس، برخی به این نتیجه رسیده‌اند که می‌توانند هر طور دل‌شان خواست خرج کنند و هر زیاده‌خواهی را که تاکنون نتوانسته‌اند، امروز انجام دهند.

وب‌گاه خبر آنلاین

1- با وجود آنکه تاکنون در نقد دولت رئیسی مطلب خاصی ننوشتم و حتی منتقدانی را که می شناسم، دعوت به مدارا کرده و اصرار دارم بیشتر به آینده نظام فکر کنند تا نفی عملکرد این دولت، ولی آقای رئیسی به تازگی در مشهد مقدس حرفهایی زدند که علاوه بر آنکه دو قطبی جدیدی به نام «عهد و رای» ایجاد می کند، کاملا مخالف جمهوریت نظام است و می تواند به عنوان بهترین دلیلِ ثبتِ منفی ترین رکورد انتخابات در دولت...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مرحوم زری خوشکام در یکی از گفت و گوهای خود برخی بی مهری های مسئولان وقت ارشاد و صدا و سیما به علی حاتمی و خود را بازگو کرده است.

وب‌گاه ورزش سه

رئیس فدراسیون فوتبال ایران درباره جزئیات پرونده پرسروصدای این روزهای فوتبال ایران صحبت کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، نشست رونمایی از کتاب طوفان الاقصی، با سخنرانی فواد ایزدی عضو هیئت علمی دانشگاه و کارشناس مسائل سیاسی، سید مجتبی ابطحی دبیرکل کنفرانس حمایت از انتفاضه فلسطین، محمد حیدره قائم مقام وزارت ارشاد یمن، محمد حسن اختری رییس کمیته حمایت انقلاب اسلامی از فلسطین، ناصر ابوشریف نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران و محمد حسین محمدی سیرت عضو هیئت...