دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

در حالی تورم زودرس در بازار اجاره احساس می‌شود که یکی از بزرگترین وعده‌های ابراهیم رییسی در انتخابات سال 1400 بر حل بحران مسکن در ایران استوار بود.

سخنگوی اقتصادی دولت درباره طرح کالابرگ فجرانه اظهار کرد: دولت و مجلس به صورت مشترک اهتمام به تأمین منابع برای تداوم اجرای این طرح دارند و اخبار متعاقباً اعلام می‌شود.

بیایید با اطمینان‌پذیرترین پلاگین هیبریدی‌های 2024 بر اساس امتیازات J.D. Power آشنا شوید. مزایای عملکرد یک پیشرانه پلاگین هیبریدی در ارائه یک تجربه رانندگی آرام برای کسانی که مایل به پرداخت هزینه هستند بسیار مؤثر است.

قیمت پژوپارس LX صفر، در بازار به 850 میلیون تومان رسید.

نایب رئیس مجلس در پاسخ به تذکر یکی از نمایندگان گفت: تمام کارکنان دستگاه‌های اجرایی که از طریق دستگاه‌ها به کار گرفته شدند مشمول طرح کاهش ساعت کاری در هفته خواهند شد.

قیمت طلا، سکه و ارز امروز در بازار تهران با شیب تند، کاهش پیدا کرد و در مرز حساس قیمتی قرار گرفت؛ به طوری که احتمال ورود به کانال پایین‌تر تقویت شد.

عضو شورای عالی کار گفت: قانون کار، حداقل دستمزد را مشخص می‌کند برای اینکه هیچ کارفرمایی از آن تخطی نکند؛ متاسفانه در حال حاضر این حداقل دستمزد عرفی برای پرداخت حقوق شده است.

کارشناس مسائل اقتصادی گفت: الان دامنه تغییرات نرخ ارز در یک ماه اخیر حدود 7 هزار تومان است که اصلا نشان دهنده وضعیت متغیرهای بنیادین اقتصادی نیست.

قیمت طلا در بازار جهانی در دومین روز معاملاتی هفته اوج گرفت.

در آگهی‌های بازار خودرو، شاهین دنده‌ای مدل 1401 با کارکرد 6 هزار کیلومتر امروز بیست و پنجم اردیبهشت 660 میلیون تومان به فروش می‌رسد؛ این در حالی است که قیمت شاهین اتومات مدل 1402 با کارکرد 6 هزار کیلومتر 690 میلیون تومان اعلام شده است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: جامعه کارگری ما پایدار و تعدیل نیروی کار کاهش پیدا کرده و شاهد آن هم این است که مستمری‌بگیران بیمه بیکاری رو به کاهش است و نرخ اشتغال در کشور افزایش و بیکاری کاهش پیدا کرده است. همچنین قرارگاه مسکن هم در ستاد وزارت‌خانه راه‌اندازی کردیم و مقرر شد بانک رفاه کارگران هم به عنوان متولی ان‌شاالله منابع مورد نیاز مسکن کارگری را متقبل شود و تامین کند.

فرم خرید خودروی پیکان در دهه 60 به یک معضل تبدیل شده بود.

ماشین‌هایی که مادران آن را می‌رانند، از سخت‌کوش‌ترین ماشین‌های خیابان‌ها هستند. آن‌ها باید بچه‌ها، خریدها، رانندگی در شهر و حمل‌ونقل بزرگراهی را تحمل کنند. بااین‌حال اغلب اوقات، چنین خودروها و SUV هایی صرفاً به‌عنوان ابزار طراحی می‌شوند، به این معنی که آن‌ها می‌توانند فاقد هرگونه جذابیت برای علاقه‌مندان به خودرو باشند.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران می‌گوید مصرف روزانه بنزین در سال جاری 8 میلیون لیتر افزایش یافته که عدد بسیار بزرگی است. اما با این وجود برای بنزین در دولت راهکار غیرقیمتی در دستور کار است و هیچ پیشنهاد قیمتی تاکنون در دولت مطرح نشده و از ما هم نخواسته‌اند...

عضو اتاق بازرگانی ایران در واکنش به نرخ ارز در بازار عنوان کرد: دلار تا 58 هزار تومان به طور موقت تا چند روز آینده پایین خواهد آمد.

بازار خودرو در چهارمین روز معاملاتی هفته همچنان با ریزش قیمت‌ها مواجه بود.