یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

خبرگزاری دانشجو

رئیس‌جمهور همزمان با برگزاری سی و پنجمین نمایشگاه کتاب، «سند ملی خواندن و ترویج مطالعه مفید» را با هدف تبیین مأموریت‌های دستگاه‌های 23گانه برای دسترسی آسان و ارزان شهروندان به مواد خواندنی مناسب ابلاغ کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: حدود 80 درصد مشاغل و اصناف، مالیاتی زیر 10 میلیون تومان در سال پرداخته‌اند و متوسط مالیاتی دریافتی از اصناف، 7 میلیون تومان در سال است.

وب‌گاه خبر آنلاین

یک اقتصاددان معتقد است: رقم یارانه‌های انرژی بالاست و اگر این بخش را بتوانند کنترل کنند، رقم کسری بودجه نیز اصلاح می‌شود. در مقابل، دیگر نیاز نیست که به مردم فشار مالیاتی بیاورند.

وب‌گاه گسترش

سعید تبریزیان گفت: از هم اینک باید به فکر ارزشمند کردن ماهیت و قدرت نمایندگان کارگری در شورایعالی کار باشیم. متاسفانه کانون ها و تشکلات کارگری و کانون مجامع صنفی در پای میز مذاکرات وزیران و معاونینشان به آنها اجازه ورود و پیگیری حقوق قانونی را ندارند و در پای میز مذاکرات این نمایندگان بیشتر شنونده هستند تا تصمیم گیرنده و حرف آخر را وزیر با اعمال نفوذتحمیل میکند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: این روزها شکر فله‌ای با قیمت 42 هزار و 500 تومان در اختیار مصرف‌کنندگان قرار می‌گیرد و مدیرکل نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی ابراز امیدواری کرده است که قیمت شکر تا چند روز آینده به ثبات برسد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: انتشارهای داده‌های مبنی بر افت تورم آمریکا در ماه آوریل و درآمدهای قوی شرکت‌ها سبب شد شاخص "داو جونز" به بالاترین حد تاریخی خود صعود کند.

وب‌گاه گسترش

انتخاب المان‌های جذاب در طراحی داخلی، زیبایی چندانی به دکوراسیون خانه‌های شما می‌دهد. در این مطلب از دکورال، راهنمای جامعی برای انتخاب میز جلو مبلی و انواع میز جلو مبلی جدید را برای‌تان آورده‌ایم.

وب‌گاه خبر آنلاین

موسسه مصاف در سال‌های گذشته معروف به انجام فعالیت‌های تبلیغی بوده و حتی برای ترویج تفکراتش مدرسه‌ای نیز راه انداخته بود، اما در یک سال گذشته پا را فراتر گذاشته و سعی کرد با تکیه بر قدرت مالی و تبلیغات سنگین رسانه‌ای از فرصت به‌دست‌آمده به‌خوبی استفاده کرده و تبدیل به یک «حزب سیاسی» شود.

خبرگزاری تسنیم

نرخ سود بین بانکی در هفته‌منتهی به 26 اردیبهشت ماه با افزایش نسبت به هفته قبل از آن 23.56 درصد اعلام شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در معاملات شنبه، 55 نماد صف خرید داشتند و 79 نماد با صف فروش مواجه بودند. مجموع ارزش صف‌های خرید با رشد 100 درصدی نسبت به روز کاری قبل به 269 میلیارد تومان افزایش یافت و مجموع ارزش صف‌های فروش نیز با افزایش 65 درصدی به 185 میلیارد تومان رسید.

وب‌گاه الف

همایش مدیران ارشد بانک سپه با محور "تبیین رویکردها، سیاست ها و برنامه های اجرایی بانک در سال 1403 با تمرکز بر بانکداری دیجیتال" برگزار شد.

وب‌گاه گسترش

دستور کار این هفته کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی بررسی موضوع پرداخت مطالبات بازنشستگان فرهنگی سال 1400 بابت رتبه‌بندی و متناسب سازی آن با شاغلان با حضور مسئولان سازمان برنامه و بودجه وزارت آموزش و پرورش و صندوق بازنشستگی کشوری است.

وب‌گاه عصر ایران

مرادی این رویداد را در روند حرکتی وبشهر بسیار مهم دانست و از حمایت‌ها و مساعدت‌های رئیس کل، قائم مقام، و معاون نظارت بانک مرکزی قدردانی کرد.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: چهار روز است پرداخت مستمری بازنشستگان کارگری متوقف شده است.

وب‌گاه تابناک

بهروز مرادی اعلام کرد برای اولین بار در تاریخ بانکداری کشور مجوز وبشهر برای تملک 33 درصدی بانک اقتصاد نوین توسط بانک مرکزی ابلاغ شد.