یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: هیچ آمار رسمی درباره ارقام اجاره‌بها در اصفهان وجود ندارد اما فایل‌های اجاره آپارتمان در اصفهان می‌تواند برآوردی از «اجاره‌بهای پیشنهادی» صاحب‌خانه‌های اصفهانی را نشان دهد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز؛ واکنش بی سابقه ایران به جنایت رژیم صهیونیستی و تعریف دوباره قدرت بازدارندگی در مقابل قدرت‌های غربی از یک سو و دیپلماسی اقتصادی دولت سیزدهم برای گشایش ارزی و فروش نفت از سویی دیگر، منجر به این شده که قیمت ارز در هفته‌های اخیر با روند کاهشی روبرو شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

طبق مشاهدات میدانی از بازار غیر رسمی ارز، نرخ دلار در ابتدای هفته با کاهش نسبت به هفته گذشته آغاز و به کانال 57 هزار تومان وارد شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک مقام مسوول گفت: در صورتی که واحدهای مسکونی بیش از 120 روز خالی از سکنه بمانند و در سامانه املاک و اسکان ثبت نام نکرده باشند مشمول مالیات بر خانه‌های خالی می‌شوند.

وب‌گاه گسترش

بر اساس گزارش‌ها، قیمت بیت‌کوین در روز گذشته عملکرد مناسبی داشته است. پس از افت اخیر، قیمت این ارز دیجیتال به 67,027 دلار رسید. همچنین، جریان ورود سرمایه به صندوق‌های ETF اسپات بیت‌کوین افزایش یافته است. این موضوع منجر به جذب 1.3 میلیارد دلار توسط این صندوق‌ها شده است. این رقم، خروجی 344 میلیون دلاری ماه گذشته را جبران کرده است

وب‌گاه گسترش

توکن مولارز (Mollars) یک توکن ذخیره ارزش است که شباهت‌هایی با بیت‌کوین دارد. این توکن هنوز در صرافی‌های معتبر ارز دیجیتال لیست نشده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: طبق آخرین گفته سید کاظم عزیزی سهمیه بنزین برخی خودرو‌ها قطع می‌شود اما این طرح برای دارندگان کدام خودروها اجرایی خواهد شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تداوم روند افزایش قیمت گوشت، باعث کاهش مصرف و حذف گوشت قرمز از سفره طبقه فرودست در ایران شده است؛ اتفاقی که می‌تواند اثرات زیان‌باری برای سلامتی شهروندان داشته باشد.

وب‌گاه گسترش

بر اساس اطلاعات موجود، یک نهنگ بزرگی به تازگی 120 میلیون دوج کوین (DOGE) را به صرافی رابین‌هود منتقل کرده است. این اقدام باعث نگرانی در مورد آینده قیمت این میم‌کوین شده است. این انتقال در حالی صورت گرفته است که قیمت دوج‌کوین در حال افزایش بوده است. این موضوع می‌تواند بر روند قیمتی این ارز دیجیتال تأثیر بگذارد. معمولاً انتقال چنین حجم عظیمی از ارز توسط یک نهنگ (وال) می‌تواند باعث ایجاد...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دادگاهی در روسیه روز شنبه در حکمی دستور انسداد 259 میلیون دلار از دارایی‌های 2 بانک «دویچه بانک» و «کامرتس بانک» آلمان را صادر کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دادگاهی در روسیه روز شنبه در حکمی دستور انسداد 259 میلیون دلار از دارایی‌های 2 بانک «دویچه بانک» و «کامرتس بانک» آلمان را صادر کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: حقوق اردیبهشت‌ماه بازنشستگان کشوری واریز شد.

وب‌گاه فرارو

آلفانی می‌نویسد، هرچند برای ایجاد «تعداد زیادی از سلسله‌های ثروتمند» که در طول دوره صنعتی‌شدن به وجود آمد، به خلاقیت و نوآوری زیادی نیاز بود، این ثروت‌ها با دنبال‌کردن سیاست و مناصب عالی و یا ادغام با اشراف به‌سرعت مسیر متفاوتی را درپیش گرفتند. روایت او نشان می‌دهد خانواده‌های ماسک و اندرسن در یک نسل آینده، ثروتشان بیش‌تر شبیه رانت به نظر می‌رسد و قابل‌توجیه نخواهد بود، به همین دلیل...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حقوق اردیبهشت‌ماه بازنشستگان کشوری واریز شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پیرو حضور اعضای کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید و نظارت بر اجرای اصل 44 قانون اساسی مجلس شورای اسلامی در اتاق بازرگانی تبریز و برگزاری جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی آذربایجان‌شرقی، سیدشمس‌الدین حسینی؛ رئیس این کمیسیون با ارسال نامه‌ای به دستگاه‌های ذیربط خواستار حل مشکلات فعالان اقتصادی استان شد.

وب‌گاه گسترش

بر اساس گزارش‌ها، قیمت اتریوم پس از چند هفته فشار فروش، با افزایش بیش از 5 درصد به بالای 3,100 دلار رسیده است. این افزایش قیمت می‌تواند نشانه‌ای از شروع یک روند صعودی برای اتریوم باشد. این موضوع اهمیت ویژه‌ای یافته است، زیرا با نزدیک شدن به تصمیم کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) در مورد تأیید صندوق قابل معامله در بورس (ETF) اسپات اتریوم، می‌تواند بر وضعیت قیمتی این ارز دیجیتال...