دوشنبه 7 خرداد 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی با اعلام رشد پنج درصدی عملکرد بنادر کشور طی 2 ماه گذشته، گفت: شاخص‌های عملکردی سازمان بنادر و دریانوردی در سال جدید، حاکی از رشد 45 درصدی در حوزه ترانزیت و 20 درصدی در بخش جابه‌جایی کالاهای اساسی است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیرعامل این شرکت فناور گفت: متخصصان این شرکت فناور که در زمینه مهندسی ژنتیک و سلولی فعالیت می‌کند، موفق شده‌اند طیف وسیعی از کیت‌های تشخیص و استخراج، محیط‌های کشت و فرآورده‌های تحقیقاتی در حوزه سلولی و مولکولی را تولید کنند.

وب‌گاه تابناک

روند بازار سهام از ابتدای سال تا به امروز، منفی بوده و شاخص کل بورس با از دست دادن سه کانال مهم به کف دو میلیون واحد نزدیک شده است. به گونه‌ای که حالا بورسی‌ها نظاره گر 23 روز منفی از شروع سال جدید تا ششم خرداد هستند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بخشنامه گمرک ایران درباره عدم شمول مالیات علی‌الحساب به واردات شمش طلا و معافیت واردات انواع شمش طلا از پرداخت مالیات بر ارزش افزوده ابلاغ شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون توسعه مدیریت و منابع صندوق بازنشستگی کشوری گفت: در ادامه سیاست «خدمت ادامه دارد» صندوق بازنشستگی کشوری و بر اساس تفاهم نامه با یکی از بانک ها، تسهیلاتی با دوره بازپرداخت پنج ساله به بازنشستگان پرداخت می‌شود. معاون توسعه مدیریت و منابع صندوق بازنشستگی کشوری گفت: در ادامه سیاست «خدمت ادامه دارد» صندوق بازنشستگی کشوری و بر اساس تفاهم نامه با یکی از بانک ها، تسهیلاتی با دوره بازپرداخت...

وب‌گاه گسترش

بر اساس گفته رئیس کمیسیون تخصصی طلا اتاق اصناف: تمامی واحدهای صنفی طلا، جواهر و نقره از روز 5 خرداد فعالیت خود را آغاز کرده‌اند. این بیانیه نشان می‌دهد که تمام کسب‌وکارهای مرتبط با طلا، جواهر و نقره، از تاریخ 5 خرداد ماه شروع به فعالیت مجدد کرده‌اند.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه عرشه آنلاین

با آغاز اجرای قانون ساماندهی بازار زمین، مسکن و اجاره‌بها، از استان‌های خواسته شده است سقف افزایش اجاره‌بها را به دبیرخانه شورای عالی مسکن ارسال کنند تا پس از بررسی کارشناسی در این شورا، مقدمات نظارت و دخالت منظم و قانونی در بازار مسکن فراهم شود. با آغاز اجرای قانون ساماندهی بازار زمین، مسکن و اجاره‌بها، از استان‌های خواسته شده است سقف افزایش اجاره‌بها را به دبیرخانه شورای عالی مسکن...

وب‌گاه عرشه آنلاین

قیمت دلار در جریان معاملات نقدی دیروز نزولی شد؛ در شرایط کنونی برخی از فعالان بازار می گویند نشست شورای حکام و احتمال صدور قطعنامه ای علیه ایران توجه عده ای از معامله گران را به خود جلب کرده است؛ برخی از فعالان بازار می گویند اگر قطعنامه ای علیه ایران تصویب شود، می‌تواند بر تشدید تنش‌ها میان ایران و غرب بیفزاید و در این سو نیز جهت انتظارات در بازار را تغییر دهد. بررسی‌ها حاکی از آن...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دستورالعمل فروش اینترنتی نان ابلاغ شد که بر اساس آن امکان فروش غیرحضوری نان با رعایت نوبت‌دهی فراهم شده است.

وب‌گاه گسترش

در دو ماهه ابتدایی سال جاری، میزان 4.6 تن شمش طلا از گمرکات کشور ترخیص و وارد ایران شده است. این رقم نسبت به مدت مشابه در سال گذشته، 3.8 برابر افزایش یافته است.

وب‌گاه مشرق نیوز

دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری: الان رقابت‌ها سر قالیباف است. یک عده می‌گویند قالیباف بد است یک عده می‌گویند نه. البته تحلیل من این است که قالیباف برای ریاست مجلس رأی می‌آورد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دفتر خدمات ارزی و مالی سازمان توسعه تجارت ایران مهلت ایفای تعهدات ارزی حاصل از صادرات سال 1402 را تا پایان تیرماه اعلام کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

طبق گمانه زنی های صورت گرفته، احتمالا زمان اجرای متناسب سازی حقوق بازنشستگان از خردادماه 1403 خواهد بود. قرار شده است مابه‌تفاوت دو ماه قبل (یعنی فروردین و اردیبهشت) نیز در خرداد ماه به حساب این دسته از افراد، واریز شود. اقتصاد آنلاین نوشت طبق گمانه زنی های صورت گرفته، احتمالا زمان اجرای متناسب سازی حقوق بازنشستگان از خردادماه 1403 خواهد بود. قرار شده است مابه‌تفاوت دو ماه قبل (یعنی...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

برای اولین بار پاسخ شهید رئیسی به درخواست شفافیت در شرکت‌های دولتی در ابتدای دولت را منتشر میکند که نشان میدهد که رئیس جمهور از همان روزهای ابتدایی دولت سیزدهم عمل به وعده‌های خود را در دستور کار داشته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

به منظور ساماندهی فروش نان به صورت غیرحضوری (سکوها و فروشگاه‌های اینترنتی، فروش تلفنی و...) دستورالعمل فروش اینترنتی نان تصمیم جلسه کارگروه تنظیم بازار مورخ 14 اسفند 1402 ابلاغ شده است. به منظور ساماندهی فروش نان به صورت غیرحضوری (سکوها و فروشگاه‌های اینترنتی، فروش تلفنی و...) دستورالعمل فروش اینترنتی نان تصمیم جلسه کارگروه تنظیم بازار مورخ 14 اسفند 1402 ابلاغ شده است. به گزارش عرشه...