یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه الف

دومین آئین تجلیل از پیشکسوتان و همکاران اداره کل روابط‌عمومی بانک صادرات ایران به مناسبت روز ارتباطات و روابط‌عمومی با تجلیل از احمد کمالی مقدم، چهره ماندگار روابط‌عمومی در مجموعه فرهنگی محمد علی مفرح برگزار شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

نبود یک بازار متشکل، سرکوب نرخ سود تسهیلات به‌جای نرخ توافقی، وجود بوروکراسی و زمان‌بر بودن تامین مالی، باعث شده که بازار سیاه وام‌ها با نرخ‌های نجومی جایگزین آن شود.

وب‌گاه تابناک

بازار ارز و سکه در ادامه روند نزولی هفته گذشته، امروز هم با کاهش نرخ‌ها همراه بودند. به گونه‌ای که بهای دلار در بازار غیررسمی در معاملات پشت خطی، کانال 57 هزار تومان را از دست داده است و به محدوده 56950 هزار تومان رسیده است؛ نرخی که در مقایسه با هفته‌های اخیر، کاهش حدود 12 هزار تومانی را نشان می‌دهد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در صورتی که واحدهای مسکونی بیش از 120 روز خالی از سکنه بمانند و در سامانه املاک و اسکان ثبت نام نکرده باشند، مشمول مالیات بر خانه‌های خالی می‌شوند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک خبر در بازار ارز امروز مورد توجه بود. خبری در کانال‌های تلگرامی با عنوان احتمال مسدود‌سازی دارایی‌های تتر ایرانی‌ها به خاطر تحریم‌ها دست‌به‌دست می‌شد یک خبر در بازار ارز امروز مورد توجه بود. خبری در کانال‌های تلگرامی با عنوان احتمال مسدود‌سازی دارایی‌های تتر ایرانی‌ها به خاطر تحریم‌ها دست‌به‌دست می‌شد. در این خبر ادعا شده که با راه‌اندازی سیستم نظارتی مشترک میان تتر و چِینالیسِس...

وب‌گاه گسترش

فرود امینی، رئیس اتحادیه صنف فروشندگان لوازم آرایشی و بهداشتی تهران، اظهار کرد که بستر لازم برای دریافت مالیات بر ارزش افزوده از مصرف‌کنندگان وجود ندارد. در سال گذشته، این مالیات 9 درصد بود که امسال به 10 درصد افزایش یافته است. امینی معتقد است که مطالبه چنین مالیاتی از مشتری، به تنش میان فروشنده و خریدار منجر می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

بیست و هفتمین جلسه حراج حضوری شمش طلا در مرکز مبادله فردا یکشنبه 30 اردیبهشت برگزار خواهد شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سقف تعهدات قرارداد بیمه تکمیلی درمان بازنشستگان تامین اجتماعی در سال 402 1403 در حوزه بستری فوق تخصصی 85 میلیون تومان، بیماران خاص و صعب‌العلاج 35 میلیون تومان است. سقف تعهدات قرارداد بیمه تکمیلی درمان بازنشستگان تامین اجتماعی در سال 402 1403 در حوزه بستری فوق تخصصی 85 میلیون تومان، بیماران خاص و صعب‌العلاج 35 میلیون تومان است. به گزارش عرشه آنلاین، قرارداد جدید بیمه تکمیلی بازنشستگان...

وب‌گاه گسترش

در جلسه کمیسیون ملی صنف طلای کشور با مسئولان وزارت صنعت، معدن و تجارت، چند موضوع مورد توافق قرار گرفت. اول، ایجاد یک پنجره واحد برای ثبت اطلاعات در سامانه‌ها. دوم، رفع الزام ثبت موجودی اولیه طلا به جز موارد واردات، صادرات و تولید طلای خام. سوم، رفع الزام ثبت آنی اطلاعات. این توافقات با هدف تسهیل و بهبود فرایندهای مربوط به صنف طلای کشور انجام شده است.

وب‌گاه الف

هر روز اخبار فراوانی در رسانه‌ها منتشر می‌شود که دنبال کردن آن‌ها حتی برای آنانی که اهل مطالعه اخبار هستند کار دشواری است. بسته خبری تحلیلی الف، با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل‌های صورت گرفته در این زمینه، مخاطبان خود را از مهم‌ترین وقایع روز آگاه می‌کند.

وب‌گاه عصر ایران

بیش از یک میلیون و 730هزار بازنشسته و وظیفه بگیر تحت پوشش صندوق بازنشستگی کشوری هستند.

وب‌گاه خبر آنلاین

دبیرکل حزب اعتدال و توسعه گفت: در انتخابات مجلس خبرگان رهبری شخصیتی مانند آقای روحانی که سالها در شورای عالی امنیت ملی و 20 سال در مجلس شورای اسلامی مسئولیت داشته و 8 سال هم رییس جمهور 24 میلیونی بوده را رد صلاحیت کردند که پاسخ آقای روحانی پاسخ مناسب و متقنی بود که در چارچوب قانون اساسی جواب داد.

خبرگزاری تسنیم

حقوق اردیبهشت ماه بازنشستگان کشوری واریز شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

قیمت دلار روز شنبه با کاهش هزار تومانی روند نزولی داشت و در کریدور پنجم یک پله عقب‌نشینی کرد. قیمت دلار روز شنبه با کاهش هزار تومانی روند نزولی داشت و در کریدور پنجم یک پله عقب‌نشینی کرد. کاهش پلکانی دلار، معامله‌گران عجول روزهای گذشته را در فاز فروش قرار داده است. تحلیلگران اقتصادی کف بعدی اسکناس دلار را نیمه کریدور 50 هزار تومانی می‌دانند. قیمت دلار در اولین روز هفته با کاهش هزار...

وب‌گاه خبر آنلاین

سقف تعهدات قرارداد بیمه تکمیلی درمان بازنشستگان تامین اجتماعی در سال 402 1403 در حوزه بستری فوق تخصصی 85 میلیون تومان، بیماران خاص و صعب‌العلاج 35 میلیون تومان است.

وب‌گاه خبر آنلاین

قیمت دلار روز شنبه با کاهش هزار تومانی روند نزولی داشت و در کریدور پنجم یک پله عقب‌نشینی کرد. کاهش پلکانی دلار، معامله‌گران عجول روزهای گذشته را در فاز فروش قرار داده است. تحلیلگران اقتصادی کف بعدی اسکناس دلار را نیمه کریدور 50 هزار تومانی می‌دانند.