یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه گسترش

بر اساس گزارش‌ها، قیمت اتریوم پس از چند هفته فشار فروش، با افزایش بیش از 5 درصد به بالای 3,100 دلار رسیده است. این افزایش قیمت می‌تواند نشانه‌ای از شروع یک روند صعودی برای اتریوم باشد. این موضوع اهمیت ویژه‌ای یافته است، زیرا با نزدیک شدن به تصمیم کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) در مورد تأیید صندوق قابل معامله در بورس (ETF) اسپات اتریوم، می‌تواند بر وضعیت قیمتی این ارز دیجیتال...

وب‌گاه گسترش

فردین یزدانی گفت: چند وقت پیش یکی از مسئولین گفته بود 120 هزار واحد مسکن مهر هنوز نیمه‌کاره است. یعنی هنوز هم که هنوز است، دولت درگیر مسکن مهر است؛ بنابراین بخشی از این پروژه‌هایی که کلنگ‌زنی شده و در حال ساخت است تا چند دولت آینده باقی خواهد ماند. بخشی از مسکن‌سازی هم که اجرایی نمی‌شود مثل یک خاطره از ذهن‌ها می‌رود. تا ده سال آینده کشور درگیر این خانه‌سازی‌های دولتی خواهد ماند. این...

وب‌گاه خبر آنلاین

قیمت طلا و سکه در اولین روز معاملاتی هفته با کاهش دلار همراه شد و در روند نزولی قرار گرفت. در سراشیبی قیمت، سکه امامی به کانال 39 میلیونی سقوط کرد و کاهش 800 هزار تومانی داشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بازار ارز تهران امروز شاهد شیب نزولی قیمت ها در مقایسه با دو روز پیش است و قیمت دینار عراق هم با افت قیمت یک تومانی که داشت، 44 تومان معامله شده است.

وب‌گاه گسترش

بر اساس اطلاعات موجود، صنعت خودروی کشور در دهه 90 با وضعیت نابسامانی روبرو بود. تا پایان تابستان سال 1400، انبارهای خودروسازان شاهد تجمع بیش از 170 هزار دستگاه خودروی ناقص بودند. این موضوع نشان‌دهنده عمق بحران در این صنعت است. در دوران اخیر، صنعت خودرو با مشکلات متعددی روبرو بوده است. تعهدات انجام نشده به اوج خود رسیده و شکاف قیمتی میان محصولات تولیدی و بازار به شدت افزایش یافته بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی تهران با بیان اینکه در سال جاری هیچ شرکتی افزایش قیمت نداشته، از رکود در بازار لوازم خانگی خبر داد و انتقاداتی هم نسبت به وضعیت فعالیت فروشگاه‌های بزرگ قسطی مطرح کرد.

وب‌گاه گسترش

فرود امینی گفت: در چنین شرایطی اعضای صنف اظهار کرده‌اند که چاره‌ای جز بستن کسب و کار خود ندارند؛ اعضای صنف همچنین به این موضوع معترض هستند که چرا باید واسطه دریافت مالیات از مردم و واگذاری آن به سازمان امور مالیاتی باشند؟ آن هم در شرایطی که بستر لازم برای اخذ این مالیات در جامعه وجود ندارد و البته سازمان امور مالیاتی اعلام کرده تا پایان سال همه اصناف مشمول اخذ مالیات بر ارزش افزوده...

وب‌گاه مشرق نیوز

یک مقام مسوول گفت: در صورتی که واحدهای مسکونی بیش از 120 روز خالی از سکنه بمانند و در سامانه املاک و اسکان ثبت نام نکرده باشند مشمول مالیات بر خانه‌های خالی می‌شوند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: براساس قانون در صورتی که خانه‌های با کاربری مسکونی بیش از 120 روز خالی باشند و اگر در سامانه املاک و اسکان ثبت نام نکرده باشند مشمول مالیات بر خانه‌های خالی می‌شوند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: قیمت خودروهای پرطرفدار در بازار امروز هم روند کاهشی داشتند و با این شرایط روند افت قیمت وارد دومین هفته خود شد.

وب‌گاه گسترش

حقوق بازنشستگان کشوری در ماه اردیبهشت واریز شده است.

وب‌گاه 55 آنلاین

پرداخت حقوق بازنشستگان صندوق کشوری آغاز شد. این روند تا پایان امشب ادامه دارد. بیش از یک میلیون و 730هزار بازنشسته و وظیفه بگیر تحت پوشش صندوق بازنشستگی کشوری هستند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پرداخت حقوق بازنشستگان صندوق کشوری آغاز شد و از ساعاتی پیش در بیشتر استان‌ها و تهران، پرداخت حقوق اردیبهشت ماه به بازنشستگان و وظیفه‌بگیران صندوق بازنشستگی کشوری با ارسال پیامک از سوی بانک صادرات اطلاع‌رسانی شده و این روند تا پایان امشب ادامه دارد. پرداخت حقوق بازنشستگان صندوق کشوری آغاز شد و از ساعاتی پیش در بیشتر استان‌ها و تهران، پرداخت حقوق اردیبهشت ماه به بازنشستگان و وظیفه‌بگیران...

وب‌گاه فرارو

بیش از یک میلیون و 730 هزار بازنشسته و وظیفه بگیر تحت پوشش صندوق بازنشستگی کشوری هستند.

وب‌گاه الف

دومین آئین تجلیل از پیشکسوتان و همکاران اداره کل روابط‌عمومی بانک صادرات ایران به مناسبت روز ارتباطات و روابط‌عمومی با تجلیل از احمد کمالی مقدم، چهره ماندگار روابط‌عمومی در مجموعه فرهنگی محمد علی مفرح برگزار شد.