دوشنبه 7 خرداد 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس کل بانک مرکزی از کاهش تورم نقطه به نقطه میانگین قیمت مسکن در تهران طی اردیبهشت ماه و کنترل نسبی رشد قیمت در کشور خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

الله وردی دهقانی عضو سابق کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری دانشجو، درباره علت عدم پرداخت بدهی قبوض گاز پتروشیمی‌ها گفت: پتروشیمی‌ها در کشور ما از سوی دولت گاز و خوراک یارانه‌ای دریافت می‌کنند، قیمتی که آن‌ها این گاز را دریافت می‌کنند حتی قیمت تمام شده آن هم محسوب نمی‌شود. عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس بیان کرد: دلیل این حمایت این است که...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

شرایط واردات کالا از روسیه به عوامل متعددی بستگی دارد که با رعایت انها هزینه شما بسیار کاهش پیدا کرده و با خیال راحت نسبت به انجام این پروسه اقدام خواهید کرد.

خبرگزاری تسنیم

تا کنون 12 بانک چک دیجیتال را عملیاتی کرده اند و بانک های مسکن و خاورمیانه نیز در مراحل پایانی فرآیند پیوستن به سامانه چکاد هستند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بازنشستگان کشوری و فرهنگیان بازنشسته با اشاره به تغییر شرکت بیمه تکمیلی از شرکت آتیه سازان حافظب به بیمه ملت از تاخیر در پرداخت هزینه‌های درمانی انتقاد کردند بازنشستگان کشوری و فرهنگیان بازنشسته با اشاره به تغییر شرکت بیمه تکمیلی از شرکت آتیه سازان حافظب به بیمه ملت از تاخیر در پرداخت هزینه‌های درمانی انتقاد کردند به گزارش عرشه آنلاین، تغییر بیمه‌گذار تکمیلی موجب شده پرداخت صورت‌حساب‌های...

وب‌گاه الف

بررسی آمار صادرات نفتی و غیرنفتی در دهه 90 نشان می‌دهد که اقتصاد ایران طی دهه گذشته بر اثر انفعال و بی‌عملی در قبال خنثی‌سازی تحریم‌ها، وضعیت مطلوبی را در تجارت خارجی سپری نکرده است و در بیشتر سال‌ها تراز تجاری منفی بوده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بر اساس رصد میدانی بازار کالاهای اساسی قیمت‌ها نسبت به هفته گذشته تغییر چندانی نداشته و هر کیلو گرم گوشت گوسفند وارداتی به مبلغ 316 هزار تومان در برخی فروشگاه‌های زنجیره‌ای در حال توزیع است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: قیمت دلار در جریان معاملات نقدی دیروز نزولی شد؛ در شرایط کنونی برخی از فعالان بازار می گویند نشست شورای حکام و احتمال صدور قطعنامه ای علیه ایران توجه عده ای از معامله گران را به خود جلب کرده است؛ برخی از فعالان بازار می گویند اگر قطعنامه ای علیه ایران تصویب شود، می‌تواند بر تشدید تنش‌ها میان ایران و غرب بیفزاید و در این سو نیز جهت انتظارات در بازار را تغییر دهد.

خبرگزاری تسنیم

رشد اقتصادی یکی معیارهای تغییر سطح درآمد و استمرار فرایند توسعه در کشورهای در حال توسعه است.

خبرگزاری تسنیم

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: باید از تمام ظرفیت های موجود برای توسعه و سرمایه گذاری در صنعت نفت به ویژه صنعت پتروشیمی به عنوان پیشران اقتصاد کشور استفاده کنیم و با روحیه ای مضاعف در این مسیر گام برداریم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز قیمت فروش دلار آمریکا 44,916 (چهل و چهار هزار و نهصد و شانزده تومان) اعلام شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در جدول زیر قیمت کالاهای اساسی در هفته جاری با قیمت آن‌ها در هفته گذشته مقایسه شده اشت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آوازه اختلاف آمریکا و اروپا در گوش بازار تهران پیچید / بازار ارز و سکه گوش به زنگ وین شد / پیش‌بینی قیمت سکه امروز 6 خرداد 1403 قیمت سکه امامی در جریان معاملات نقدی روز گذشته نزولی شد؛ در شرایط کنونی برخی از معامله گران در انتظار نشست شورای حکام هستند که قرار است 14 خرداد برگزار شود. رویترز خبر داده که فرانسه، آلمان و انگلیس پیش‌نویس یک قطعنامه علیه ایران را تهیه کرده اما هنوز آن را...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در شرایط کنونی برخی از معامله‌گران در انتظار نشست شورای حکام هستند که قرار است 14 خرداد برگزار شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سکه امامی، امروز به 39,800,000 (سی و نه میلیون و هشتصد هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل، افزایش 0.5 درصدی داشته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز قیمت بیت کوین پایین آمده است و ارزش هر واحد آن به 68,969 (شصت و هشت هزار و نهصد و شصت و نه) دلار رسید که نسبت به روز قبل، کاهش 0.09 درصدی داشته است.