دوشنبه 7 خرداد 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شواهد نشان می‌دهد که تیم اردوغان، قصد دارد یک بار دیگر همه تخم مرغ‌ها را در سبد دونالد ترامپ بگذارد و بر روی پیروزی او حساب ویژه باز کند.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر راه و شهرسازی از تعیین و ابلاغ سقف اجاره‌بها در نیمه خرداد خبر دهد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر راه و شهرسازی از افتتاح 500 هزار واحد نهضت ملی مسکن خبر داد و گفت: با قانون ساماندهی بازار مسکن، زمین و اجاره‌بها می توانیم مداخلات خوبی در بازار داشته باشیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تقاضای بالای بازار املاک و مستغلات در کشور، نشان از ظرفیت بالقوه این بازار دارد. در کنار روش‌های موجود برای این سرمایه‌گذاری، مدتی است که صندوق املاک و مستغلات هم به بازار سرمایه عرضه شده است. در ادامه این مطلب، با صندوق‌های املاک آشنا می‌شویم.

وب‌گاه مشرق نیوز

طبق آخرین نرخ نامه مصوب سازمان میادین میوه و تره بار تهران، قیمت قند و شکر در میادین و بازارهای میوه و تره بار اعلام شد.

وب‌گاه الف

وزیر راه و شهرسازی به گمانه‌زنی‌ها پیرامون کاندیداتوری خود در انتخابات ریاست جمهوری واکنش نشان داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر راه و شهرسازی درباره کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری سکوت کرد.

وب‌گاه گسترش

سید احسان خاندوزی گفت: تصمیم نهایی درباره یارانه کالا برگ گرفته شده است.

وب‌گاه گسترش

وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: تا به حال، چهار یا پنج استان قیمت حداکثر اجاره خود را اعلام کرده‌اند و در هفته آینده، سقف اجاره مسکن تعیین و اعلام خواهد شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

کسور فروردین ماه حقوق بازنشستگان و وظیفه بگیران در 25 استان کشور پرداخت شده است. کسور فروردین ماه حقوق بازنشستگان و وظیفه بگیران در 25 استان کشور پرداخت شده است. به گزارش عرشه آنلاین، کسور فروردین ماه استان های آذربایجان شرقی، اصفهان، خراسان رضوی، فارس و گیلان هنوز پرداخت نشده و تلاش برای تامین منابع لازم برای پرداخت کسور حقوق این استان ها ادامه دارد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، محمدرضا فرزین، رئیس کل بانک مرکزی در سی و یکمین همایش سیاست های پولی و ارزی با اشاره به تصویب قانون جدید بانک مرکزی در سال گذشته و آغاز اجرایی شدن ان در سال جاری گفت: قانون جدید با هدف افزایش استقلال بانک مرکزی و همچنین افزایش کارایی سیاست پولی و اقتدار بانک مرکزی در حوزه نظارت تصویب و ابلاغ شده است و امیدواریم با استفاده از این ظرفیت در راستای...

خبرگزاری تسنیم

در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران، هر اسکناس دلار آمریکا به 44هزار و 890 تومان و حواله دلار نیز به 41هزار و 914 تومان رسید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر راه و شهرسازی درباره کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری سکوت کرد. وزیر راه و شهرسازی درباره کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری سکوت کرد. به گزارش عرشه آنلاین، مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی در پاسخ به سوال خبرنگار باشگاه خبرنگاران درباره احتمال کاندیداتوریش در انتخابات ریاست جمهوری سکوت کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار با اشاره به همراهی دولت برای رفع چالش‌های حاکم بر بازار سرمایه، اعلام کرد: بازار سهام از پتانسیل لازم برای رشد برخوردار است که این امر نیازمند اتخاذ برخی از تصمیمات اساسی است.

خبرگزاری تسنیم

امروز در بازار آزاد قیمت طلای 18عیار هر گرم 3 میلیون و 345 هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید 40 میلیون و 500 هزار تومان است.

وب‌گاه خبر آنلاین

عضو هیات علمی دانشگاه تربیت مدرس معتقد است مهاجرت هر نیروی تحصیلکرده و متخصص زیانی چهار میلیون دلاری برای کشور به همراه دارد.