دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

رسانه و تلویزیون

رسانه و تلویزیون

وب‌گاه عصر ایران

بهرام افشاری، بازیگر محبوب و توانمند سینما و تلویزیون، در یکی از قسمت‌های پربیننده برنامه دورهمی با اجرای مهران مدیری حاضر شد. این حضور سرشار از لحظات طنز و خاطره‌انگیز بود و بار دیگر مهارت و استعداد افشاری در عرصه کمدی را به نمایش گذاشت.

وب‌گاه فرارو

بایرن مونیخ و رئال مادرید در بازی رفت دور نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه آلیانس آرنا به مصاف هم رفتند. نیمه اول این دیدار که به صورت زنده از شبکه سه سیما پخش می‌شود با نتیجه یک بر صفر به سود رئال به پایان رسید. نکته آزاردهنده این پخش زنده تبلیغات عجیب صداوسیما در دایره وسط زمین بود. بلافاصله پس از اینکه توپ توسط بازیکنان بایرن و رئال به وسط زمین هدایت می‌شد صدا و سیما از فرصت...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، انگاته روباد وزیر شرکت‌های کوچک و متوسط جمهوری آفریقای مرکزی در حاشیه نمایشگاه معرفی توانمندی‌های صادراتی ایران (اکسپو)، در گفتگو با صدا و سیما از آمادگی و تمایل کشورش برای همکاری‌های معدنی در زمینه‌های ساخت کارخانه‌های فراوری مواد معدنی، انتقال دانش فنی و مهندسی و آموزش خبر داد و گفت: آفریقای مرکزی 400 معدن شناخته شده از آهک تا فلزات مختلف با...

وب‌گاه 55 آنلاین

این بازیگر در مورد زود ازدواج کردنش می گوید: در بیست و یک سالگی ازدواج کرده ام. شاید خیلی ها فکر کنند که این سن برای ازدواج زود است اما من اینطور فکر نمی کنم و معتقدم اگر کسی شرایطش را داشته باشد، خوب است در همین دوران ازدواج کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بی‌بی‌سی پس از انتقادهای گسترده به اسناد ادعایی که امروز درباره نیکا شاکرمی منتشر کرده بود، ساعتی پیش در توئیتی نوشت که بی‌بی‌سی خودش این اسناد را «بازسازی» کرده است بی‌بی‌سی پس از انتقادهای گسترده به اسناد ادعایی که امروز درباره نیکا شاکرمی منتشر کرده بود، ساعتی پیش در توئیتی نوشت که بی‌بی‌سی خودش این اسناد را «بازسازی» کرده است صبح امروز بی‌بی‌سی مدعی شد به اسناد فوق‌محرمانه‌ای درباره...

وب‌گاه مشرق نیوز

شب گذشته دو روز بعد از ابلاغ نظر شورای صدور مجوز ساترا در خصوص ممنوعیت پخش «حشاشین» از سکوهای نمایش خانگی ایران، فیلیمو هم این سریال ضد ایرانی را از روی خروجی خود حذف کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

قیمت دلار روز سه شنبه با وجود برخی سیگنال‌های مساعد خبری در خصوص آزادسازی دلارهای بلوکه‌شده، هزار و 500 تومان گران شد! معامله‌گران معتقدند با نیمه‌تعطیل شدن بازار طلا تقاضا در بازار ارز افزایش یافته و همین موضوع، دلار را از کف کریدور ششم بالا برده است.

وب‌گاه الف

هر روز اخبار فراوانی در رسانه‌ها منتشر می‌شود که دنبال کردن آن‌ها حتی برای آنانی که اهل مطالعه اخبار هستند کار دشواری است. بسته خبری تحلیلی الف، با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل‌های صورت گرفته در این زمینه، مخاطبان خود را از مهم‌ترین وقایع روز آگاه می‌کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

معاون بین‌الملل بانک مرکزی گفت: با پیگیری بانک مرکزی، ارز حج امسال از محل منابع مسدودشده ارزی ایران پرداخت و منتقل شد.

خبرگزاری تسنیم

همزمان با آغاز پخش تیزر سری جدید آقای قاضی از شبکه دو سیما تصاویری از این سریال منتشر شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

«ناصر کریمان» جایگزین «محمدحسام‌پور» در حوزه معاونت نظارت و پایش سازمان تنظیم مقررات رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر (ساترا) شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

هر سال 12 اردیبهشت سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری که به عنوان روز بزرگداشت مقام معلم نامگذاری شده بهانه‌ای برای تبریک به معلمان و اساتید و تاکید بر نقش و جایگاه آنها در نظام آموزشی و اهمیت‌شان در روند توسعه همه جانبه کشور و ضرورت توجه دولتمردان و حاکمان به شان و منزلت معلمان و چالش‌ها و مشکلات نظام تعلیم و تربیت است.

وب‌گاه خبر آنلاین

این روزها در پر بیننده‌ترین ساعت و در پر مخاطب‌ترین شبکه صداسیما سریال «هفت سر اژدها» پخش می‌شود که در کمال ناباوری سکانسی از سرو مشروبات الکلی توسط نوجوانی را دارد که هم نام برند آن را می‌گوید و هم درباره محصول اظهار نظر می‌کند!

وب‌گاه عرشه آنلاین

بی بی سی جهانی در گزارشی ادعاهای تازه‌ای را درباره‌ی مرگ نیکا شاکرمی مطرح کرده که تفاوت‌های آشکاری با روایت رسمی از این رخداد دارد. بی بی سی جهانی در گزارشی ادعاهای تازه‌ای را درباره‌ی مرگ نیکا شاکرمی مطرح کرده که تفاوت‌های آشکاری با روایت رسمی از این رخداد دارد. در این گزارش ادعا شده که خانم شاکرمی در جریان اعتراضات 1401 بازداشت شده بود و در نهایت جان خود را از دست داده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اجرای طرح ساماندهی خودرو‌های عرضه غذا در شمال تهران آغاز شد.