دوشنبه 7 خرداد 1403

رسانه و تلویزیون

رسانه و تلویزیون

وب‌گاه عرشه آنلاین

روزنامه مردم سالاری با اشاره به بازار داغ گمانه‌زنی‌های سیاسی برای تصاحب صندلی ریاست جمهوری خبر داده است که جبهه پایداری تلاش دارد سعید جلیلی، چهره جذاب و مطلوب اصولگریان تندور را به عنوان نامزد اصلی خود برای ورود به ساختمان پاستور معرفی کند. روزنامه مردم سالاری با اشاره به بازار داغ گمانه‌زنی‌های سیاسی برای تصاحب صندلی ریاست جمهوری خبر داده است که جبهه پایداری تلاش دارد سعید جلیلی،...

وب‌گاه عصر ایران

جبلی درباره برنامه‌های مناظره‌ای گفت: طراحی برنامه‌های انتخابات در حال انجام است و اولین جلسه ستاد انتخابات در صدا و سیما تشکیل شد و طراحی برنامه‌ها با توجه به کمبود زمان حتما متفاوت خواهد بود.

وب‌گاه گسترش

روز گذشته، محمود احمدی نژاد با پیراهن سفید در مراسم افتتاحیه مجلس خبرگان حاضر شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اسکان شرکت‌کنندگان مراسم تشییع رئیس جمهور در هتل‌های مشهد رایگان شد. به گزارش عرشه آنلاین، جامعه هتلداران مشهد از ظهر امروز «چهار‌شنبه، دوم خرداد ماه» تا ظهر فردا «پنج‌شنبه، سوم خرداد ماه» به صورت رایگان میزبان شرکت‌کنندگان مراسم تشییع «ابراهیم رئیسی» ر‌ئیس‌جمهور است. سید محمود مادرشاهیان، رئیس کانون تشکل‌های گردشگری و زیارتی خراسان رضوی گفت: در راستای تکریم افرادی که برای مراسم تشییع...

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌انتشار عکسی از لباس متفاوت حجت الاسلام سیدحسین مومنی در فضای مجازی خبرساز شده بود؛ وی درباره این پوشش توضیح داد. «این لباسِ خادمی من است و سالهاست این افتخار را دارم که خادم حرم مطهر حضرت معصومه (س) باشم و هر بار با همین لباس به زائران محترم خدمت می‌کنم. امروز نیز به ما اعلام کردند که خدام در مراسم حضور پیدا می‌کنند و، چون من سرکشیک بودم، باید با لباس خادمی در مراسم حضور پیدا می‌کردم.»

وب‌گاه فرارو

رئیس سازمان صداوسیما گفت: «طراحی برنامه‌های انتخابات ریاست‌جمهوری در حال انجام است و اولین جلسه ستاد انتخابات در صداوسیما تشکیل شد و طراحی برنامه‌ها با توجه به کمبود زمان حتماً متفاوت خواهد بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آمنه سادات ذبیح پور پیام توهین آمیزی برای احمدی نژاد منتشر کرد. آمنه سادات ذبیح پور پیام توهین آمیزی برای احمدی نژاد منتشر کردهر چند که پس از اعتراض بسیاری ساعاتی بعد این استوری را پاک کرد به گزارش عرشه آنلاین، روز گذشته رنگ سفید لباس محمود احمدی نژاد، رئیس‌جمهور اسبق کشور، در مراسم افتتاحیه مجلس خبرگان بحث‌برانگیز شد. در این میان آمنه سادات ذبیح‌پور، خبرنگار صدا و سیما، با ادبیات تندی...

وب‌گاه خبر آنلاین

امام جمعه مشهد در پاسخ به این سوال که آخرین گفتگوی رئیس جمهوری با شما چه بود، بیان کرد: «یک هفته پیش او را دیدم.»

وب‌گاه مشرق نیوز

رسانه‌های عرب زبان با پوشش لحظه به لحظه مراسم تشییع پیکرهای شهدای خدمت در تهران به حضور گسترده شهروندان ایرانی در این مراسم اذعان کردند.

خبرگزاری تسنیم

تیمور کوشکی، گوینده و گزارشگر ارشد رادیو تاکید کرد: رئیس جمهور شهید به دلیل ویژگی هایش محبوب قلوب مردم شد. ایشان با مردم و برای مردم بود. شهید خدمت و خادم جمهور بود. علم، باور و عمل شان یکی بود. قاطعیت و اخلاق نبوی داشت.

وب‌گاه الف

رئیس سازمان صدا و سیما در حکمی «محمدعلی صائب» را به عنوان سرپرست ستاد انتخابات این سازمان منصوب کرد.

خبرگزاری تسنیم

انتشار عکسی از لباس متفاوت حجت الاسلام سیدحسین مومنی در فضای مجازی خبرساز شده بود؛ وی درباره این پوشش توضیح داد.

خبرگزاری تسنیم

با توجه به برگزاری پیش از موعد چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری در تیرماه سال جاری، صبح امروز اولین جلسه ستاد انتخابات سازمان صداوسیما برگزار و پیمان جبلی در حکمی محمدعلی صائب را به سمت سرپرست ستاد انتخابات رسانه ملی منصوب کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: با توجه به برگزاری پیش از موعد چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری در تیرماه سال جاری، صبح امروز اولین جلسه ستاد انتخابات سازمان صداوسیما برگزار و پیمان جبلی در حکمی محمدعلی صائب را به سمت سرپرست ستاد انتخابات رسانه ملی منصوب کرد.

وب‌گاه فرارو

برنامه فوتبال برتر و در هفته‌ای که گذشت در معرض شایعاتی بودند که دیشب به بخشی از آن پاسخ دادند.