دوشنبه 7 خرداد 1403

رسانه و تلویزیون

رسانه و تلویزیون

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از بنیاد ملی نخبگان رسول محمدقلی؛ معاون مستعدان و آینده‌سازان بنیاد ملی نخبگان با اشاره به نقش آیت‌الله رئیسی در ارتقاء نظام نخبگانی کشور، گفت: در دورانی که جناب آقای رئیسی تولیت آستان قدس رضوی علیه‌السلام را بر عهده داشت، با جمعی از فعالان حوزه نخبگان با وی دیدار کردیم و در همان دیدار بر موضوع شناسایی، هدایت و حمایت از مستعدان برتر مناطق...

خبرگزاری تسنیم

معاون مستعدان بنیاد ملی نخبگان گفت: بسیاری از برنامه‌های تحولی بنیاد نخبگان مانند جذب نخبگان در دستگاه‌ها، ایجاد و ساماندهی کانون‌های مردمی نخبه‌پرور و همچنین شناسایی فعال و توسعه دایره نخبگانی، حاصل نگاه شهید آیت‌الله رئیسی به موضوع نخبگان بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

فعال سیاسی اصولگرا می‌گوید: عروس میدان تحولات مجلس دوازدهم «مستقلین» هستند تا جایی که جریان مقابل هم اگر بخواهد رئیس شود باید با مستقلین تعامل برقرار کند و با آنها کنار بیاید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: با حکم معاون سیما، محمدباقر اعلمی مدیر شبکه تهران به عنوان «دبیر ستاد انتخابات ریاست جمهوری سیما» منصوب شد.

خبرگزاری تسنیم

با حکم معاون سیما، محمدباقر اعلمی مدیر شبکه تهران به عنوان «دبیر ستاد انتخابات ریاست جمهوری سیما» منصوب شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی انجمن سینماداران گفت: سینما‌ها پس از چند روز تعطیلی از امروز شنبه، پنجم خرداد فعالیت خود را از سر گرفتند.

وب‌گاه خبر آنلاین

محمد سیانکی، گزارشگر ورزشی صداوسیما در کافه خبر درباره مسائل مختلفی صحبت کرد.

وب‌گاه ورزش سه

جمعه 9 اکتبر 2015 یورگن کلوپ با لبخندی بر لب و عینکی بر چشم اولین نشست خبری‌اش را به‌عنوان سرمربی لیورپول برگزار کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

چهار روز از سانحه بالگرد ریاست‌جمهوری و همراهانش می‌گذرد. سانحه‌ای که منجر به شهادت رئیس‌جمهور و هیات همراه در حال انجام وظیفه شد. این سانحه اما همچنان زیر ذره‌بین مسوولان و کارشناسان و متخصصان است. هنوز هم بر پایه آخرین گزارشی که از سوی نیروهای مسلح منتشر شده؛ «بخش قابل توجهی از اسناد و مدارک مرتبط با سانحه بالگرد یادشده جمع‌آوری شده است و برای بررسی برخی از قطعات و اسناد، نیاز به...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی ویژه غرب تهران در پی انتشار ویدیویِ انتقالِ فردی بیهوش به خودرو اعلام کرد: راننده‌یِ ضارب در شهریار دستگیر شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

اداره ملی امتحانات حکومت طالبان تاریخ برگزاری آزمون سراسری کنکور سال 1403 خورشیدی در افغانستان را اعلام کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

روسای فدراسیون‌های ورزشی در مراسم تشییع شهید جمهور و همراهان ایشان شرکت کردند.

وب‌گاه خبر آنلاین

یک تحقیق آماریِ جدید نشان می‌دهد برای نخستین‌بار در آمریکا تعداد کسانی که گفته‌اند روزانه و یا «تقریبا هر روز» ماری‌جوآنا مصرف می‌کنند از آنهایی که نوشیدن الکل در هر روز را گزارش کرده بودند، پیشی گرفته است.

وب‌گاه الف

مجری صدا و سیما به خبرهای منتشره در خصوص مهاجرتش به آمریکا واکنش نشان داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

یکی از بزرگترین دغده‌های ارتباطاتی این‌روزها، شیوه تعامل افراد با یکدیگر است در دل رسانه‌های پر تعداد عصر جدید برای رسیدن به تعاملات درست و موثر بین افراد، این بهانه‌ای شده تا کتابی جدید در حوزه ارتباطات به رشته تحریر در آید.

وب‌گاه مشرق نیوز