یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

رسانه و تلویزیون

رسانه و تلویزیون

وب‌گاه خبر آنلاین

نماینده ادوار مجلس گفت: آقای زیباکلام، یک شخصیت سیاسی، بزرگ، آزاده، متفکر و محقق است؛ آدم دوزاری نیست و دستگیری او در روز رونمایی از کتابش در نمایشگاه اقدام تلخی بود. مطمئن هستم که خیلی‌ها در درون انقلاب و سیستم امنیتی از این موضوع متاثر هستند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک نماینده مجلس به هنرمندان و سلبریتی ها درباره بی حجابی هشدار داد. یک نماینده مجلس به هنرمندان و سلبریتی ها درباره بی حجابی هشدار داد. به گزارش عرشه آنلاین، یک نماینده مجلس گفت که اگر افراد سلبریتی و دارای شهرت سیاسی - فرهنگی مرتکب جرم بی حجابی شوند، علاوه بر محرومیت شغلی ممنوع الخروج نیز می شوند.

خبرگزاری تسنیم

رییس سازمان سینمایی بر ضرورت هم افزایی نهادهای مختلف فرهنگی و سینماگران برای بازگشت رونق به حوزه تولید و اکران سینمای کودک و نوجوان تاکید کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس سازمان سینمایی بر ضرورت هم‌افزایی نهادهای مختلف فرهنگی و سینماگران برای بازگشت رونق به حوزه تولید و اکران سینمای کودک و نوجوان تاکید کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، نخستین نشست شورای سیاستگذاری سی و ششمین جشنواره بین المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان با حضور رییس سازمان سینمایی، دبیر جشنواره و اعضای این شورا برگزار شد. محمد خزاعی با اشاره به عزم جدی سازمان سینمایی برای حمایت از تولیدات سینمای کودک گفت: برگزاری پرشور و شکوه این جشنواره، سینمای کودکان و نوجوان را از انفعال خارج می‌کند. وی با اشاره به اهمیت...

وب‌گاه عصر ایران

بهرنگ علوی، بازیگر تلویزیون در برنامه اسکار مهران مدیری، در پاسخ به سوال نیما شعبان نژاد به برد تیم استقلال کنایه زد.

خبرگزاری تسنیم

کارشناس تاجیکستان مؤسسه فرهنگی اکو با بیان اینکه بانگ خطر را می‌توان برای زبان فارسی شنید، شاهنامه را شاه کتاب‌ها توصیف و تأکید کرد که فرزندان خلفی برای زبان فارسی و فردوسی نیستیم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه عرشه آنلاین

ماجرای جواد نکونام و لباس مشکی‌اش حالا یکی از مهم‌ترین سوژه‌های فوتبال کشورمان شده است. برترین‌ها نوشت این روزها چیزهایی را می‌بینیم که کاش نمی‌دیدیم. چیزهایی شبیه به همین ماجرای جواد نکونام و لباس مشکی‌اش که حالا تبدیل به یکی از مهم‌ترین سوژه‌های روز شده. اینکه او با رنگی خاص کنار زمین حاضر می‌شود و می‌گویند پیروزی‌هایش هم به خاطر انتخاب همین رنگ است. چیزی شبیه به خرافه که گویی نکونام...

وب‌گاه عصر ایران

صحرا اسداللهی، بازیگر سینما که در برنامه اسکار اثر جدید مهران مدیری حضور پیدا کرده است، در بخشی از برنامه تماسی با خاله‌اش گرفت و با زبان شیرین محلی شان صحبت کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

اقدام هوشمندانه از سوی معاون حقوق عامه دادستان کل کشور هدفگذاری بررسی محتوای سریال توسط آموزش و پرورش را تغییر داد. به نظر می‌رسد معاون حقوق عامه می‌تواند مدیر پلت‌فرم فیلم‌نت را نیز پاسخگو کند.

وب‌گاه فرارو

اطلاعات تغذیه‌ای بسیار نادرستی رواج پیدا کرده است به‌ویژه پس از حضور اینفلوئنسر‌های تندرستی در شبکه‌های اجتماعی. روزی نیست که پیامی دریافت نکنم که از من می‌پرسند فلان پست در مورد رژیم غذایی درست است یا نادرست.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در جدول شماره 14 بودجه که به «منابع و مصارف هدفمندسازی یارانه‌ها» اختصاص دارد، میزان بودجه پیش‌بینی شده برای «پرداخت مستمری خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره)»، 42هزار و 100 میلیارد تومان و برای «پرداخت مستمری خانوارهای تحت پوشش سازمان بهزیستی کشور»، 23 هزار و 400 میلیارد تومان اختصاص داده شده است. در جدول شماره 14 بودجه که به «منابع و مصارف هدفمندسازی یارانه‌ها» اختصاص...

وب‌گاه خبر آنلاین

در جدول شماره 14 بودجه که به «منابع و مصارف هدفمندسازی یارانه‌ها» اختصاص دارد، میزان بودجه پیش‌بینی شده برای «پرداخت مستمری خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره)»، 42هزار و 100 میلیارد تومان و برای «پرداخت مستمری خانوارهای تحت پوشش سازمان بهزیستی کشور»، 23 هزار و 400 میلیارد تومان اختصاص داده شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نماینده رهبر انقلاب در شورای عالی امنیت ملی گفت: همان کسانی که ادعای شعار زن، زندگی، آزادی داشتند در مقابل هزاران زن که به بدترین شکل در غزه کشته می شوند سکوت کردند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - نماینده رهبر معظم انقلاب در شورای عالی امنیت ملی گفت: امروز ملت ایران در شناخت مسیر درست در منطقه و جهان پیشگام بوده و موفقیت‌هایی داشته است که دیگران در جوامع غربی تازه به آن رسیده و در موضوعی مثل فلسطین حامی مظلوم شده‌اند.