یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

رسانه و تلویزیون

رسانه و تلویزیون

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - نماینده رهبر معظم انقلاب در شورای عالی امنیت ملی گفت: امروز ملت ایران در شناخت مسیر درست در منطقه و جهان پیشگام بوده و موفقیت‌هایی داشته است که دیگران در جوامع غربی تازه به آن رسیده و در موضوعی مثل فلسطین حامی مظلوم شده‌اند.

وب‌گاه خبر آنلاین

محسن غلامپور درباره ضعف در حوزه تبلیغات باور دارد که در شبکه‌هایی که مربوط به کودک‌ونوجوان است بیشتر به این توجه می‌شود که تبلیغ صورت نگیرد و اگر تبلیغ صورت بگیرد در راستای آموزش و رشد کودک انجام شود؛ اما این در شبکه‌های دیگر رعایت نمی‌شود و اکثرا در حال تبلیغ جدیدترین محصولات هستند که در آن تبلیغ همه اعضای خانواده خوشحال و مرفه هستند. به نظرم فقط شبکه کودک است که در این زمینه موفق...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در نیمه برگزاری همزمان با ششمین روز، مهمانی خاص داشت که رهنمودهایشان نقشه راهی است برای فعالان نشر تا در چشم انداز آینده به کار گیرند.

خبرگزاری تسنیم

رضا بهرامی نویسنده کتاب و گوینده رادیو پرده از یک واقعیت برداشت؛ تلویزیون و رسانه‌های مختلف بشتر ترجیح‌شان در تبلیغات، محصولات اقتصادی است تا محصولات فرهنگی همچون کتاب که فاجعه‌ای مثلِ خرید بیشتر پفک پیش می‌آید تا کتاب.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از روزنامه "دی ولت"، انگلیس می‌خواهد برخی اعتراضات حامی فلسطینیان و حامی فعالان زیست محیطی را به عنوان اعتراضات افراطی طبقه بندی کند. در انگلیس اعتراضات آب و هوایی مکرراً زندگی عمومی را فلج کرده و این مسئله باعث آزار و خشم دولت بریتانیا شده است. اکنون دولت انگلیس اعلام کرده که باید اقدامات سخت تری علیه آن‌ها انجام شود، زیرا چنین گروه‌هایی...

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس کل دیوان محاسبات گفت: این نهاد نظارتی با هرگونه بنگاه‌داری و شرکت‌داری در صندوق توسعه ملی مخالف است و بر این باوریم صندوق باید تضمین کننده باشد تا بخش خصوصی در مسیر واقعی خود قرار گیرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سید احمدرضا دستغیب رییس کل دیوان محاسبات کشور امروز در چهارمین همایش بین المللی صندوق توسعه ملی که با حضور مقامات، سفرا و برخی مسئولان با موضوع نقش آفرینی صندوق توسعه ملی در اجرای برنامه هفتم توسعه در مرکز همایش‌های بین المللی صدا و سیما برگزار شد، اظهار داشت: راهکار و ظرفیت‌های زیادی در کشور وجود دارد که می‌شود از آن به بهترین شکل ممکن استفاده کرد،...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، هادی طحان‌نظیف عضو حقوقدان و سخنگوی شورای نگهبان چند روز پس از برگزاری مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به نمایشگاه کتاب تهران رفت. وی در بدو ورود به مصلای امام خمینی (ره) مورد استقبال مسئولان و برگزارکنندگان این رویداد بزرگ فرهنگی قرار گرفت و در گفتگوی با آن‌ها از روند برگزاری نمایشگاه و میزان استقبال مردم مطلع شد. سخنگوی شورای...

وب‌گاه خبر آنلاین

علی‌اصغر پورمحمدی، مدیر سابق شبکه 3 در گفتگو با خبرآنلاین درباره جدایی عادل فردوسی‌پور از تلویزیون صحبت کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

اگر قرار باشد نگاهی به نوستالژیک‌ترین شکایت پرستاران از یک فیلم یا سریال داشته باشیم یاد فیلم شوکران بهروز افخمی و شخصیتی خواهیم افتاد که هدیه تهرانی را در شمایل یک پرستار فریبنده نشان می‌داد که با یک مرد متاهل وارد رابطه می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

هشدار نارنجی هواشناسی به تهرانی‌ها رسید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مهران مدیری این روزها به شدت پرکار شده است و فعالیت های زیادی در تلویزیون و شبکه نمایش خانگی دارد مهران مدیری این روزها به شدت پرکار شده است و فعالیت های زیادی در تلویزیون و شبکه نمایش خانگی دارد به گزارش عرشه آنلاین، این روزها رسانه‌ها از فعالیت گسترده مهران مدیری در پلتفرم‌ها و تلویزیون می نویسند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

علی اصغر پورمحمدی مدیر سابق شبکه 3 درباره ماجرا‌ی تعطیلی برنامه نود و برکناری عادل فردوسی‌پور توضیحاتی داد. علی اصغر پورمحمدی مدیر سابق شبکه 3 درباره ماجرا‌ی تعطیلی برنامه نود و برکناری عادل فردوسی‌پور توضیحاتی داد. به گزارش عرشه آنلاین، مدیر سابق شبکه 3 درباره ماجرا‌ی تعطیلی برنامه نود و برکناری عادل فردوسی‌پور صحبت کرد.