یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

رسانه و تلویزیون

رسانه و تلویزیون

وب‌گاه فرارو

در بهترین حالت ممکن، سپاهان توانایی رسیدن به رتبه سوم جدول رده‌بندی را دارد، ولی با توجه به هزینه زیادی که این تیم در سال‌های اخیر از یک سو و این فصل به طور خاص انجام داده، این رده نمی‌تواند هواداران زردپوشان اصفهانی را راضی نگه دارد. به‌این‌ترتیب حسرت قهرمان‌شدن در لیگ برتر ایران برای این تیم 10‌ساله خواهد شد. آخرین باری که سپاهان توانسته عنوان قهرمانی در لیگ برتر ایران را به دست بیاورد،...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه خبر آنلاین

علی‌اصغر پورمحمدی، مدیر سابق شبکه 3 در کافه خبر درباره ماجراهای تعطیلی برنامه نود صحبت کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: عکسی زیبا و پرانرژی از سپند امیرسلیمانی در کنار تازه عروسش، مونا کرمی در فضای مجازی منتشر شد.

وب‌گاه الف

مدیرکل نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد گفت: پس از افزایش 40 درصدی قیمت خرید تضمینی چغندر قند و حذف ارز ترجیحی واردات شکر خام، قیمت جدید شکر به تصویب ستاد تنظیم بازار رسید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرکل نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد گفت: پس از افزایش 40 درصدی قیمت خرید تضمینی چغندر قند و حذف ارز ترجیحی واردات شکر خام، قیمت جدید شکر به تصویب ستاد تنظیم بازار رسید.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس مرکز شعر و موسیقی و سرود صدا و سیما گفت: ما با هیچ کدام از خوانندگان و فعالان موسیقی کشور مشکلی نداریم و همه را دعوت می‌کنیم که تشریف بیاورند و مرکز موسیقی و شعر صداوسیما خانه آنها و متعلق به آنهاست و می‌توانند آثاری تولید کنند.

وب‌گاه عصر ایران

هوتن شکیبا گفت طبیعتا دوست داشتم در فیلم «طعم گیلاس» به جای همایون ارشادی، نقش آقای بدیعی را ایفا کنم.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - شماره‌های 52 و 53 ماهنامه خبری تحلیلی «کُد» ویژه فروردین و اردیبهشت‌ماه 1403 همراه با گفتارها و نوشتارهایی از صاحب‌نظران حوزه تنظیم‌گری صوت و تصویر فراگیر و شبکه نمایش خانگی منتشر شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بررسی هشتگ «نیکا شاکرمی» در ایکس (توئیتر سابق) نشان می‌دهد فعالان ترندکننده این هشتگ که بیش از 40 توئیت از این هشتگ در سه روز منتشر کردند، به طور عمده مربوط به گرایش براندازانه و فاقد وجاهت فردی و اصالت در بستر این شبکه اجتماعی هستند.

خبرگزاری تسنیم

نایب‌رئیس شورای شهر تهران گفت: مصاحبه‌ای که از من پخش شده حتی اگر به صورت ناکامل در خبرگزاری ایرنا می‌دیدند متوجه می‌شدند که تیتر با آنچه بنده گفته‌ام تفاوت‌ها دارد؛ هر نماینده‌ای می‌تواند صفرتاصد قرارداد شهرداری تهران با چین را ببیند.

خبرگزاری دانشجو

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران برنامه‌های فرهنگی پایتخت به مناسبت دهه کرامت را تشریح کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، احمد قیومی روز یکشنبه در گفت وگویی با اشاره به تجربه موفق الکترونیکی برگزار شدن دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در تهران، گفت: با اجرای تدابیر ستاد انتخابات استان تهران و فرمانداری تهران و نیز دستورالعمل‌های وزارت کشور، توانستیم انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی را در حوزه انتخابیه تهران، ری، اسلامشهر، شمیرانات و پردیس الکترونیکی و به آسانی برگزار...

خبرگزاری تسنیم

اولین نشست شورای سیاست گذاری جشنواره آسمون با حضور رئیس مرکز ملی فضای مجازی برگزار شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: تاکنون سه مورد ابتلای قطعی به تب کریمه کنگو در هرمزگان شناسایی شده که یک نفر در شهرستان رودان فوت شده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران بزرگ - ایرنا - فرماندار تهران با اشاره به برگزاری موفق انتخابات مرحله دوم مجلس شورای اسلامی در حوزه تهران به صورت الکترونیک، گفت: آمادگی برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری 1404 و شورای شهر در پایتخت به صورت الکترونیکی نیز وجود دارد و امکان رای دادن در هر 2 انتخابات با یک صندوق فراهم است.