یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

رسانه و تلویزیون

رسانه و تلویزیون

وب‌گاه فرارو

عادل فردوسی‌پور با حضور در بازی بزرگداشت چهره‌های با خانواده مرحوم مسعود اسکویی ابراز همدردی کرد.

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی نمایشگاه کتاب آمار فروش کتاب در بخش حضوری نمایشگاه تا پایان روز ششم را 201 میلیارد عنوان کرد‌.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سریال ایرانی «بدل» به کارگردانی علیرضا مسعودی و سریال‌های خارجی «دکل» و «سرگردان» روی آنتن تلویزیون می‌روند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، جلسه هم نشینی مهدی رمضانی دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور ظهر امروز در غرفه نهاد کتابخانه‌ها واقع در شبستان مصلی امام خمینی (ره) برگزار شد. رمضانی در این نشست گفت: ساختار کتابخانه‌های عمومی کشور به شکلی است که این فضا در خدمت مردم باشد، در این فضا تلاش کردیم اقدامات جدی از قبیل اقدامات درون سازمانی تا مواجهه با مردم، مسوولان و ارتباط با رسانه...

وب‌گاه ورزش سه

مربی تیم ملی انگلیس در مورد دلیل موفقیت سریع جود بلینگام در رئال صحبت کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دبیر شورای هماهنگی پاسداشت زبان فارسی با تاکید بر لزوم رعایت قواعد زبان فارسی در بخش‌های مختلف، گفت: زبان فارسی رکن مهم هویت ملی ما است. نمی‌توان با متخلفان با مسامحه رفتار کرد. در حوزه هویت ملی، دولت باید هر کاری می‌تواند انجام دهد. زبان فارسی رکن امنیتی است.

خبرگزاری تسنیم

دبیر کل نهاد کتابخانه‌های عمومی ماجرای موریانه زدن کتاب‌های یک کتابخانه در خرم آباد را تشریح کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

محمدمهدی اسماعیلی برنامه تلویزیونی «جهان آرا» مطالبی را درباره ممنوعیت نمایش عمومی و ارسال فیلم به جشنواره‌های خارجی قبل از اخذ مجوز و همچنین نظارت بر پلتفرم های شبکه نمایش خانگی بیان کرد و افزود: در حکمرانی یکپارچه باید این نظارت بر عهده وزارت ارشاد باشد.

خبرگزاری تسنیم

محمدمهدی اسماعیلی در برنامه تلویزیونی «جهان آرا» تأکید کرد که از همان ابتدا محکم ایستادم و گفتم اجازه نمایش عمومی و ارسال فیلم به جشنواره‌های خارجی را قبل از اخذ مجوز پخش نمی‌دهیم البته قبلا برخی این کار را می‌کردند و حتی از کارشان تمجید هم می‌شد.

وب‌گاه الف

برنامه تلویزیونی «جهان آرا» دوشنبه 24 اردیبهشت ماه با موضوع سیاست‌های فرهنگی کشور و به مناسبت برگزاری سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی روی آنتن زنده شبکه افق رفت.

خبرگزاری تسنیم

رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی تأکید کرد در صدا و سیما همچنان دیده می‌شود در تبلیغات کالاها متأسفانه اصطلاحات و الفاظ خارجی استفاده می‌شود و این خلاف قانون است. انتظار داریم صداوسیما پاسداری بیشتری از زبان و ادب فارسی کند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه عرشه آنلاین

سازندگان سریال مدعی هستند خط داستان را از پرونده‌های متعدد فساد برداشت کرده‌اند، و اگر شباهتی بین قهرمانان داستان با اشخاص واقعی وجود داشته‌باشد، تصادفی است. اما بااین‌وجود آنان با برنامه‌ای روشن وارد میدان شده‌اند، و هدفی مشخص دارند: سرحلقه شبکه فساد جوانی است که پدرش در سنین بالای 70 سال قصد رسیدن به سمت ریاست‌جمهوری را دارد! او از مهم‌ترین شخصیت‌های کشور است. او در انتخابات مجلس...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام حمید احمدی، رئیس کمیته فرهنگی ستاد مرکزی اربعین خبر داد که با تایید و هماهنگی مسئولان ایرانی و عراقی شعار اربعین 1446 قمری و 1403 شمسی «کربلا طریق الاقصی» انتخاب و نام‌گذاری شد. در ابتدای جلسه کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد مرکزی اربعین که صبح سه‌شنبه در سازمان حج و زیارت برگزار شد، اعلام شد که مجتبی کریمی سرکنسول سابق ایران در کربلا، به...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در برنامه جهان آرا گفت: در دهه 90 به دلیل اینکه وظایف وزارت ارشاد به خوبی انجام نمی‌شد نظارت بر پلت فرم‌های اینترنتی و خانگی به صدا و سیما سپرده شد. اخیرا هم این یک مجموعه‌ای در صدا و سیما شکل گرفته بود و مجموعه‌های نمایشی به عهده سازمان صدا و سیما و فیلم‌های سینمایی برعهده وزارت است. وی افزود: این بخش فیلم‌های...