یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

رسانه و تلویزیون

رسانه و تلویزیون

خبرگزاری تسنیم

رئیس بنیاد شهید و امورایثارگران هفته گذشته گفت: علی رغم تبدیل وضعیت شدن 94 درصد از مشمولان استخدامی ایثارگران، اما صدا و سیما و بنیاد مستضعفان همچنان به قانون تمکین نمی‌کنند.

وب‌گاه عصر ایران

سلبریتی ها و خصوصا ستاره‌های سینما حضور پررنگی در فدراسیون های ورزشی داشته‌اند؛ از مهران مدیری و داریوش ارجمند تا پژمان بازغی و علیرام نورایی و چندین و چند مصداق دیگر. پنج سال پیش بود که مهران مدیری به عنوان رئیس کمیته هنرمندان فدراسیون بیلیارد و بولینگ منصوب شد.

وب‌گاه الف

در چند وقت اخیر انتصاب‌ها و انتخاب‌های فدراسیون‌های ورزشی بسیار پرماجرا بوده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون بانک مرکزی گفت: تمامی واردکنندگانی که ارز 28 هزار و 500 تومانی دریافت کرده‌اند در صورت تأیید وزارتخانه مربوطه در خصوص عمل به تعهدات، رفع تعهد ارزی می‌شوند.

وب‌گاه خبر آنلاین

مرد الجزایری پس از 26 سال غیبت در انبار خانه همسایه زنده پیدا شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو؛ مهلت ثبت نام دوره دکتری و کارشناسی ارشد مدرسه عالی حکمرانی شهید بهشتی تمدید شد. علی افشار سرپرست معاونت آموزشی و رئیس دانشکده حکمرانی مدرسه عالی شهید بهشتی، ضمن عرض تبریک به پذیرفته شدگان دوره‌های سوم اعتبارنامه عالی حکمرانی و چهارمین دوره دکتری حکمرانی، که از نیم سال اول سال تحصیلی 1402-1403 وارد مدرسه شدند، به برگزاری کلاس‌های دوره اعتبارنامه...

خبرگزاری تسنیم

بررسی گزارش هیات تحقیق و تفحص از عملکرد استانداری خراسان رضوی در دستور کار کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی در هفته جاری قرار دارد.

وب‌گاه مشرق نیوز

شبکه‌های فارسی زبان معاند، از سیل مشهد هم به دنبال اهداف سیاسی خود هستند.

خبرگزاری دانشجو

گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری دانشجو - زهرا قربانی رضوان؛ گروه کودک و نوجوان یکی از مهم‌ترین مخاطبان رسانه هستند که خوراک فرهنگی این رده سنی باید مورد توجه جدی قرار گیرد. سرگرمی، جذابیت و بُعد آموزشی از مواردی است که باید در سبد فرهنگی برنامه های مرتبط با این مخاطبان در نظر گرفته شود. با نگاهی به شبکه‌های رسانه ملی خصوصا بعد از تاسیس شبکه‌هایی همچون نهال و پویا این امید دوچندان شد که شبکه...

وب‌گاه فرارو

در چند وقت اخیر انتصاب‌ها و انتخاب‌های فدراسیون‌های ورزشی بسیار پرماجرا بوده است. از پست نایب‌رئیسی فدراسیون دوومیدانی که به زهرا محمودوند مجری شبکه ورزش سپرده شده است تا انتخاب محمدرضا گلزار به عنوان سرپرست تیم ملی پدل و حالا انتخاب سالار عقیلی، هنرمند موسیقی به عنوان عضو هیئت رئیسه فدراسیون وودبال (گلف).

وب‌گاه خبر آنلاین

شک ندارم رونق جریان نقد و نقادی سینما از پیش‌شرط‌های رشد و پویایی هر اجتماعی است و از این منظر منتقدان و نویسندگان حوزه فرهنگ و هنر جایگاه حائز اهمیتی دارند. نقد و نقادی‌هایی که از سر دغدغه هنری و فرهنگی و نه به‌واسطه حُب و بغض‌های شخصی صورت می‌گیرد، مسلماً سازنده و اثربخش است و به غنای بحث و فهم اثر کمک می‌کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

حسین ترابپور در کافه درباره اتفاقات مختلف دوران ورزشی خود و سال‌های حضورش در استقلال صحبت کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

اگر همه چیز برقرار و قاعده و سامان بود نامه حسن روحانی به شورای نگهبان باید زلزله ای در سپهر سیاسی کشور می افکند. اما آن نامه را خیلی ها جدی نگرفتند. می توانید خوش خیالانه بگویید مردم از این دعواهای زرگری گذشته اند و دیگر حوصله این بازی های سرِ کاری را ندارند. حق هم دارید. اما اگر حوصله دارید خاطره ای را بگویم و بعد برگردیم سر همین داستان آقای روحانی.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مرحوم زری خوشکام در یکی از گفت و گوهای خود برخی بی مهری های مسئولان وقت ارشاد و صدا و سیما به علی حاتمی و خود را بازگو کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: گروه موزه‌های دفینه از رونمایی یک خودرو جدید در موزه خودروهای تاریخی و برگزاری نمایشگاه‌ها و کارگاه‌های آموزشی مختلفی به این بهانه خبر داد.