یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه خبر آنلاین

رییس دولت سیزدهم گفت: دشمنان به دنبال این هستند که ما جمعیت نداشته باشیم و خانواده و نهاد خانواده را کمرنگ داشته باشیم و در این زمینه بسیار سرمایه گذاری کردند.

وب‌گاه خبر آنلاین

محموله چای آغشته به تریاک در فرودگاه امام کشف شد.

خبرگزاری تسنیم

پنجمین ناو گروه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی نیروی دریایی سپاه پس از 39 روز ماموریت با حضور دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه و جمعی از فرماندهان مورد استقبال قرار گرفت.

وب‌گاه مشرق نیوز

فرمانده یگان‌های انتظامی و حفاظتی فراجا از کشف 40 کیلوگرم چای آغشته به تریاک در پایانه هوشمند بار توسط پلیس فرودگاه امام خمینی (ره) خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

علی ربیعی در یادداشتی نوشت: از همین حالا پیش‌بینی می‌کنم طرح صیانت در دستور کار، فرجامی جز شکست همانند طرح جمع‌آوری ماهواره‌ها نخواهد داشت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دبیرکل حزب اعتدال و توسعه بیان کرد که «مجلس می‌تواند نقش مهمی در انتخابات ریاست جمهوری داشته باشد.»

خبرگزاری تسنیم

در حالی شاخص‌های متعدد اقتصادی نشان دهنده آمارهای بعضاً بسیار منفی در عملکرد دو دولت گذشته است، رئیس اسبق سازمان برنامه و بودجه معتقد است که سیاست‌های گذشته درست بوده و اگر به گذشته بازگردد باز هم همان سیاست‌ها را دنبال خواهد کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کاخ سفید به نشست‌های دو روز گذشته رهبران روسیه و چین در شهر پکن واکنش نشان داده و اعلام کرد تداوم تقویت شراکت استراتژیک دو کشور «تعجبی ندارد.»

وب‌گاه الف

دبیرکل حزب اعتدال و توسعه با بیان این‌که «مجلس می‌تواند نقش مهمی در انتخابات ریاست جمهوری داشته باشد» گفت: نگاه حزب اعتدال و توسعه معطوف به اقلیتی در مجلس است که می‌توانند به جای ورود به مذاکرات قدرت در مجلس، مطالبات اکثریت مردم را بیان و برای مردم تلاش کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

اهداف و راهبردهای کلان پنج ساله پدافند غیرعامل کشور در جلسه کارگروه دائمی پدافند غیرعامل، تصویب شد.

خبرگزاری دانشجو

گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو - مبینا حسینی‌فرد؛ روند اخبار فلسطین از حماسه حماس آغاز شد اما نه تنها در این نقطه خلاصه نشد بلکه به شکل‌های گوناگون گسترش یافت. از نشر اخبار جنایات رژیم صهیونیستی توسط خبرنگاران و مردم عادی گرفته تا اقدامات حقوقی آفریقای جنوبی در دادگاه لاهه، حمایت های نظامی انصارالله یمن، حزب‌الله لبنان و پاسخ موشکی هدفمند ایران از خاک خود به خاک سرزمین‌های اشغالی، همه و...

خبرگزاری دانشجو

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با تأکید بر اینکه دنیای رسانه، دنیای وسیعی است و ما در جنگ رسانه‌ای تمام عیار هستیم؛ گفت: روابط عمومی‌ها در دنیای امروز، همانند یک میدان جنگ است وهرکسی زودتر اقدام و عملیات کند؛ پیروز این میدان خواهد بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دبیرکل حزب اعتدال و توسعه با بیان این‌که «مجلس می‌تواند نقش مهمی در انتخابات ریاست جمهوری داشته باشد» گفت: نگاه حزب اعتدال و توسعه معطوف به اقلیتی در مجلس است که می‌توانند به جای ورود به مذاکرات قدرت در مجلس، مطالبات اکثریت مردم را بیان و برای مردم تلاش کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اهداف و راهبردهای کلان پنج ساله پدافند غیرعامل جلسه کارگروه دائمی پدافند غیرعامل کشور به تصویب رسید.

خبرگزاری تسنیم

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور با تاکید بر رسالت اصلی جریان دانشجویی در ایجاد تمدن اسلامی گفت: دانشگاه‌های آمریکا و اروپا در قبال جنایات اسرائیل بیدار شدند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی رییس جمهور پیش از ظهر امروز (شنبه) در دومین رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت که در محل سالن اجلاس سران کشور برگزار شد، اظهار داشت: موضوع جلسه امروز جمعیت، فرزندآوری، جوانی جمعیت، ایران جوان، ایران قوی، توجه به خانواده و محوریت آن است که مورد تاکید دین و فرهنگ دینی ما و سیاست‌های ابلاغی ما، قانون و نیاز جدی کشور است. وی...