دوشنبه 7 خرداد 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

خبرگزاری تسنیم

انجمن حمایت از خانواده زندانیان در سراسر کشور امکانی را فراهم کرده تا خانواده‌هایی که سرپرست آن‌ها به هر علتی در زندان به سر می‌برد، متلاشی نشوند.

وب‌گاه مشرق نیوز

مسعود پزشکیان منتخب تبریز در انتخابات مجلس دوازدهم، رسما برای حضور در انتخابات آتی ریاست‌جمهوری اعلام کاندیداتوری کرد.

خبرگزاری تسنیم

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: باید از تمام ظرفیت های موجود برای توسعه و سرمایه گذاری در صنعت نفت به ویژه صنعت پتروشیمی به عنوان پیشران اقتصاد کشور استفاده کنیم و با روحیه ای مضاعف در این مسیر گام برداریم.

خبرگزاری تسنیم

نماینده منتخب مردم کاشان و آران و بیدگل درآستانه انتخاب هیئت رئیسه مجلس دوازدهم، همکاری و همدلی نمایندگان را درانتخابات هیئت رئیسه حائز اهمیت دانست.

خبرگزاری تسنیم

مسعود پزشکیان منتخب تبریز در انتخابات مجلس دوازدهم، رسما برای حضور در انتخابات آتی ریاست‌جمهوری اعلام کاندیداتوری کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیردریادار حبیب الله سیاری رئیس ستاد و معاون هماهنگ کننده ارتش در ارتباط با برگزاری مراسم یادواره رئیس جمهور شهید و همراهانش که امروز یکشنبه در ستاد ارتش برگزار می‌شود، اظهار کرد: شهید آیت الله رئیسی در مدت مسئولیتی که داشتند، خدمات بسیار ارزشمندی را انجام دادند و همان‌گونه که مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) فرمودند ایشان فردی خستگی ناپذیر، مجاهد...

خبرگزاری تسنیم

معاون حقوقی رئیس جمهور گفت: خوشبختانه قوانین مصوب وظایف مجری و ناظر را تعیین کرده است و سران قوا در صورت لزوم و در چارچوب قوانین برای برگزاری بهتر انتخابات تصمیمات لازم در چارچوب قانون اتخاذ خواهند کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

چمران گفت: برای نامزدی ریاست جمهوری نیاز به استعفا نیست حتی رئیس مجلس، معاون اول رئیس جمهور و حتی اگر رئیس جمهور نیز باشد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، مراسم هفتمین روز شهادت آیت الله رئیسی رئیس جمهور و شهدای خدمت صبح امروز (یکشنبه) با حضور مقامات لشکری و کشوری در مسجد امام خمینی (ره) ستاد فرماندهی ارتش برگزار شد. در این مراسم، امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش، امیر دریادار حبیب‌الله سیاری معاون هماهنگ‌کننده ارتش، حجت‌الاسلام و المسلمین عباس محمدحسنی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش،...

خبرگزاری تسنیم

مراسم هفتمین روز شهادت رئیس جمهور و شهدای خدمت با حضور مقامات لشکری و کشوری برگزار شد.

وب‌گاه الف

مسعود پزشکیان برای حضور در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری اعلام آمادگی کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مسعود پزشکیان برای حضور در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری اعلام آمادگی کرد. مسعود پزشکیان برای حضور در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری اعلام آمادگی کرد. به گزارش عرشه آنلاین، مسعود پزشکیان نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی امروز با اعلام خبر آمادگی برای کاندیداتوری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری، گفت: قصدم از شرکت در انتخابات افزایش مشارکت مردمی و آوردن برخی افراد...

وب‌گاه عرشه آنلاین

کلیات برنامه زمان‌بندی انتخابات ریاست جمهوری از سوی وزارت کشور اعلام شد. کلیات برنامه زمان‌بندی انتخابات ریاست جمهوری از سوی وزارت کشور اعلام شد. به گزارش عرشه آنلاین، کلیات برنامه زمان بندی چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری مطابق با اصل 131 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران - اخذ رای در کلیه شعب داخل و خارج از کشور به مدت یک روز و در تاریخ هشتم تیرماه 1403 انجام می شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

شایعاتی مبنی بر کاندیداتوری 9 نفر در انتخابات مجلس به گوش می رسد. شایعاتی مبنی بر کاندیداتوری 9 نفر در انتخابات مجلس به گوش می رسد. به گزارش عرشه آنلاین، با شهادت ابراهیم رئیسی، رئیس دولت سیزدهم، قرار است انتخابات ریاست‌جمهوری دوره چهاردهم، مطابق با روند پیش‌بینی شده در اصل 131 قانون اساسی 8 تیرماه برگزار شود. دهم تا چهاردهم خرداد نیز مهلت ثبت‌نام نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری خواهد...

وب‌گاه خبر آنلاین

کنعانی مقدم گفت: شورای نگهبان باید با نرمش قهرمانانه نسبت به گزینه‌های مختلف انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم برخورد کند و کاری کند تا مردم به واسطه نامزدهایی که مطرح می‌شوند، قدرت انتخاب داشته باشند و مشارکت حداکثری باشد.

وب‌گاه الف

رئیس شورای شهر تهران درباره احتمال کاندیداتوری زاکانی شهردار تهران در انتخابات ریاست جمهوری گفت: از کاندیداتوری آقای زاکانی اطلاع ندارم و در این باره با من صحبتی نشده است اما کاندیداتوری او نیازی به استعفا ندارد.