یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر کابینه جنگ اسرائیل با اذعان به بن بست در جنگ غزه به نتانیاهو برای یافتن راه برون رفتی از این بن بست اولتیماتوم داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بنی گانتس، عضو کابینه جنگ اسرائیل تهدید کرد اگر نتانیاهو خواسته‌های حزب متبوعش را برآورده نکند، هم‌حزبی‌هایش از این کابینه ائتلافی خارج خواهند شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سنتکام ادعا کرد که ارتش یمن به یک نفتکش یونانی در دریای سرخ حمله موشکی کرده است.

وب‌گاه گسترش

فرود امینی گفت: در چنین شرایطی اعضای صنف اظهار کرده‌اند که چاره‌ای جز بستن کسب و کار خود ندارند؛ اعضای صنف همچنین به این موضوع معترض هستند که چرا باید واسطه دریافت مالیات از مردم و واگذاری آن به سازمان امور مالیاتی باشند؟ آن هم در شرایطی که بستر لازم برای اخذ این مالیات در جامعه وجود ندارد و البته سازمان امور مالیاتی اعلام کرده تا پایان سال همه اصناف مشمول اخذ مالیات بر ارزش افزوده...

وب‌گاه مشرق نیوز

اصلاح‌طلبان پس از تحریم انتخابات در تلاش هستند تا از مجلس دوزادهم پلی برای انتخابات ریاست جمهوری بسازند.

وب‌گاه خبر آنلاین

میزگرد «موانع امنیت شغلی روزنامه نگاران و راه های تقویت آن» با حضور مهدی رحمانیان مدیر مسئول روزنامه شرق، کامبیز نوروزی حقوقدان رسانه ای و سعید ارکان زاده یزدی مدرس و روزنامه نگار توسط مدرسه روزنامه نگاری و مطالعات رسانه بهاران برگزار شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

خانواده‌های اسرای صهیونیست در بیانیه‌ای با تأکید بر اینکه نتانیاهو مانع از رسیدن به توافق مبادله اسرا می‌شود، اعلام کردند نباید اجازه داد نخست‌وزیر به‌تنهایی تصمیم‌گیری کند. خانواده‌های اسرای صهیونیست در بیانیه‌ای با تأکید بر اینکه نتانیاهو مانع از رسیدن به توافق مبادله اسرا می‌شود، اعلام کردند نباید اجازه داد نخست‌وزیر به‌تنهایی تصمیم‌گیری کند. به گزارش عرشه آنلاین، در بیانیه خانواده‌های...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رسانه‌های عبری زبان از احتمال ورود یک سلاح راهبردی جدید توسط حزب الله ابراز وحشت کردند.

وب‌گاه فرارو

بارش شدید باران در مشهد منجر به آبگرفتگی و سیلابی شدن معابر و مسدود شدن سه مسیر اصلی در این شهر شد. مسیر جمهوری به سمت میدان جهاد، پل انقلاب و جاده روبروی بازار حافظ در مسیر بزرگراهی به دلیل آبگرفتگی مسدود و یا دارای محدودیت ترافیکی هستند. در سایر معابر مشهد نیز ترافیک و کندی حرکت وجود دارد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمود پاکدل، معاون مددکاری و مشارکت‌های مردمی و سرپرست معاونت توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی بنیاد شهید و امور ایثارگران در این دیدار‌ها با بیان اینکه خوشحالم این توفیق نصیب ما شد تا خدمت شما برسیم، گفت: شهدا الگوی مناسبی برای مردم جامعه هستند و مقام معظم رهبری همواره نسبت به تکریم خانواده شهدا تاکید دارند. بنیاد هم طرحی برای تجلیل از...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نبود اهداف سیاسی مشخص در جنگ باعث شده ارتش این رژیم بیش از آنکه به دنبال کسب دستاوردهای میدانی مشخص باشد، به نیرویی تبدیل شود که صرفاً به وقایع مختلف واکنش نشان می‌دهد و رشته امور از دستش خارج شده است.

وب‌گاه گسترش

فرود امینی، رئیس اتحادیه صنف فروشندگان لوازم آرایشی و بهداشتی تهران، اظهار کرد که بستر لازم برای دریافت مالیات بر ارزش افزوده از مصرف‌کنندگان وجود ندارد. در سال گذشته، این مالیات 9 درصد بود که امسال به 10 درصد افزایش یافته است. امینی معتقد است که مطالبه چنین مالیاتی از مشتری، به تنش میان فروشنده و خریدار منجر می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

همزمان با کارشکنی‌های نخست‌وزیر اسرائیل برای انجام تبادل اسرا، شماری از صهیونیست‌ها بار دیگر در تل‌آویو تظاهرات کردند.

وب‌گاه عصر ایران

نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان رضوی در دیدار با منتخبین جدید هیئت‌مدیره خانه مطبوعات استان، ضمن تاکید بر ضرورت حفظ هویت زیارتی مشهد و پیگیری نیازهای زائران، به تشریح سه رسالت راهبردی خود پرداخت و گفت: "من زبان خودم هستم. سخن مرا فقط از زبان خودم بشنوید و اگر حرفی به من نسبت داده می‌شود، مرجع رسمی فقط رسانه دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان است."

وب‌گاه دنیای اقتصاد

به گزارش یک روزنامه انگلیسی، نبود اهداف سیاسی مشخص در جنگ باعث شده ارتش این رژیم بیش از آنکه به دنبال کسب دستاوردهای میدانی مشخص باشد، به نیرویی تبدیل شود که صرفاً به وقایع مختلف واکنش نشان می‌دهد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: من زبان خودم هستم. سخن مرا فقط از زبان خودم بشنوید و اگر حرفی به من نسبت داده می‌شود، مرجع رسمی فقط رسانه دفتر نماینده ولی‌فقیه است.