یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه مشرق نیوز

"سند ملی خواندن و ترویج مطالعه مفید" که به تازگی از سوی رئیس‌جمهور رئیسی ابلاغ شد تکلیف قانونی جالبی را برای شهرداری‌ها معین کرده است.

وب‌گاه عصر ایران

«ایلان ماسک» کارآفرین مشهور مجموعه ای از سران کشورهای همفکر ازجمله «خاویر میلئی» آرژانتینی و «نارندرا مودی» از هند را برای پیشبرد سیاست‌ها و گسترش امپراتوری تجاری‌اش با خود همراه کرده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

مرد میانسال که 20 سال قبل پس از کشته شدن همسرش از کشور فرار کرده و به سوئد رفته بود، وقتی از آنجا اخراج شد در فرودگاه امام خمینی (ره) از سوی پلیس دستگیر اما منکر ارتکاب قتل شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مشاور امنیت ملی کاخ سفید با ولیعهد عربستان دیدار کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مشاور امنیت ملی کاخ سفید با محمد بن سلمان ولیعهد عربستان دیدار کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس فراکسیون مستقلین مجلس یازدهم احتمال معرفی کاندیدا برای ریاست مجلس از سوی مستقلین مجلس دوازدهم را منتفی نمی داند اما تاکید دارد برنامه ریزی اصلی برای نایب رئیسی و دیگر ارکان هیات رئیسه مجلس است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرکل برنامه ریزی اقتصاد سلامت سازمان نظام پزشکی آخرین آمار فرار مالیاتی پزشکان را اعلام کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

صدراعظم آلمان با اشاره به حمله اسرائیل به رفح، تاکید کرد که این اقدام نمی‌تواند پایان خوبی داشته باشد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

صدراعظم آلمان نسبت به تبعات حمله اسرائیل به رفح هشدار داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در جریان حمله امروز اسرائیل به یک آپارتمان مسکونی در مرکز نوار غزه تاکنون 17 نفر به شهادت رسیدند.

وب‌گاه خبر آنلاین

هاشمی رفسنجانی روز بیست و نهم اردیبهشت اخباری در مورد انتخابات، احتمال انصراف خاتمی، فعالیت رقبا و اتفاقاتی که در غزه رخ داده، نوشته‌است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جل لو سفیر واشنگتن در تل آویو، گفت که اسرائیل باید یک طرح پس از جنگ برای غزه داشته باشد و دولت آمریکا این مساله را به این رژیم گفته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جل لو سفیر واشنگتن در تل آویو، گفت که اسرائیل باید یک طرح پس از جنگ برای غزه داشته باشد و دولت آمریکا این مساله را به رژیم صهیونیستی گفته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: استاندار کهگیلویه وبویراحمد نرخ بیکاری استان را شش درصد عنوان کرد و گفت: با افتتاح و پایان ساخت دو ابرپروژه پتروشیمی گچساران و سد چم شیر، جمعیت کارگر این پروژه‌ها بیکار شدند و آمار بیکاری کمی افزایش یافت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پیش‌بینی‌ها حاکی از آن بود که برای دومین بار، شنبه 29 اردیبهشت سامانه بارشی قدرتمندی وارد شمال استان خراسان به‌ویژه سرخس و مشهد می‌شود. گفت‌وگوی «دنیای اقتصاد» با تعدادی از ساکنان مشهد پیش از ساعت 3 و 20 دقیقه نشان می‌داد که در این روز مدارس تعطیل و تردد بسیار در خیابان‌ها کم شده بود. اداره‌ها و مراکز دولتی تعطیل شدند و بیشتر مغازه‌دارها سر کار نرفتند. به‌نظر می‌آمد که اوضاع روبه‌راه...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر اسرائیل و وزیر امنیت داخلی او به شرط و شروط بنی گانتس عضو کابینه جنگ رژیم برای حضور در این کابینه واکنش نشان دادند.