دوشنبه 7 خرداد 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه در دولت سیزدهم مهارت آموزی دانش‌آموزان دوره اول و دوم متوسطه نظری دنبال شد، گفت: از این رو شاهد آموزش مهارت‌های مختلف در مدارس شبانه‌روزی و دبیرستان های دوره اول و دوم تحت عنوان «کارگاه خوداتکایی» بودیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: لازمه توجه به توسعه متوازن رشته‌ها، تقویت مهارت آموزی در راستای پرهیز از حافظه محوری و توجه به مهارت های مختلف بود که این موضوع در دوره دوم متوسطه و شاخه فنی و حرفه‌ای دنبال خواهد شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

رییس دانشگاه تهران در اولین اظهارنظر در جمع خبرنگاران پس از انتشار احتمال کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری، گفت: درباره اینکه چه کسی در انتخابات ریاست‌جمهوری پیش رو، نهاد علم را نمایندگی می‌کند، در حال بررسی و جمع‌بندی است. امیدواریم به زودی به جمع‌بندی برسیم. ولی آنچه که مهم و قطعی است این است که حتما دانشگاه تهران نقش‌آفرین خواهد بود.

وب‌گاه ورزش سه

رئیس فدراسیون جهانی تکواندو در پی شهادت رئیس جمهور ایران پیام تسلیت صادر کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اخباری درباره کاندیداتوری علی شمخانی منتشر شده است اخباری درباره کاندیداتوری علی شمخانی منتشر شده است شنیده‌ها حاکی است که علی شمخانی، دییر سابق شورای عالی امنیت ملی قصد کاندیداتوری در انتخابات ریاست‌جمهوری دارد./ فرهیختگان

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مذاکرات ایران با اروپا و آمریکا همواره در طول سالیان گذشته به اشکال گوناگونی در جریان بوده است، مانند 20 سال پیش که حسن روحانی، نماینده وقت ایران در مذاکرات هسته ای با اروپا، جزئیات پیشنهاد جدید قاره سبز به ایران را تشریح کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

صبح روز یکشنبه 6 خرداد خبری در شبکه اجتماعی ایکس منتشر شد که دریابان علی شمخانی مسوولیت پرونده هسته‌ای را مجددا در اختیار گرفته است، اما اجرای کار همچنان بر عهده وزارت امور خارجه است.

وب‌گاه عصر ایران

منابع خبری گزارش دادند «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر اسرائیل و خانواده‌اش در شب حمله موشکی و پهپادی ایران به سرزمین‌های اشغالی در خانه «سیمون والیک»، دوست میلیاردرش پنهان شده بودند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد از نامگذاری یکی از پرترددترین و نزدیک‌ترین خیابان‌ها به حرم مطهر رضوی، به نام شهید خدمت، آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی (ره) خبرداد.

وب‌گاه مشرق نیوز

در فاصله سه هفته‌ای از برگزاری انتخابات مجلس تا برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری که به‌خاطر اتفاق تلخی که برای رئیس‌جمهور رخ داد، فضای سیاسی کشور را دچار تحول کرد، اصلاح‌طلبان در نظرشان برای مشارکت در انتخابات تجدیدنظر کردند.

وب‌گاه خبر آنلاین

وزیر سابق ارتباطات گفت: معتقدم اگر افراد شایسته‌ای که توانایی اداره کشور را دارند به صحنه انتخابات بیایند، این تکلیف (کاندیداتوری در انتخابات) از گردن بنده ساقط است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: با موافقت اعضای شورای اسلامی شهر، حد فاصل میدان شهید گمنام تا میدان حافظ در کلان شهر مشهد به نام «شهید آیت‌الله رئیسی» نام‌گذاری شد

خبرگزاری تسنیم

عضو سندیکای تولید‌کنندگان کاغذ و مقوا، گفت: 115 هزار متر مربع چوب مربوط به درختان شکسته و افتاده در جنگل‌های کشور وجود دارد که در حال پوسیدن و از بین رفتن است و امیداریم دربرنامه هفتم اجازه برداشت آن داده شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس ستاد انتخابات شبکه راهبردی یاران انقلاب اسلامی گفت: جلسات مفصلی را با نامزد‌های مختلف داشتیم البته آقای محسن رضایی اعلام کرد قطعا وارد عرصه انتخابات نمی‌شود، اما از گزینه نهایی جبهه انقلاب حمایت می‌کند و ما تلاش می‌کنیم به آن نقطه اجماع برسیم.

وب‌گاه مشرق نیوز

آذری جهرمی: هنوز تکلیف بنده برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری، برای خودم روشن نشده است و در واقع حضورم در این عرصه هم احتمال دارد و هم ندارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس پیشین کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: مسائل احساسی را کنار بگذاریم؛ دولت آقای رئیسی کارنامه قابل دفاعی ندارد / اگر عقلانیت شکل نگیرد؛ انتخاباتی کم شورتر از انتخابات دور دوم مجلس خواهیم داشت