یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

خبرگزاری تسنیم

رئیس جمهور روسیه با انتقاد از سیاست‌های اقتصادی آمریکا تأکید کرد که تعرفه‌های این کشور برای واردات خودروهای الکتریکی ساخت چین نشان دهنده بهتر بودن این خودروهاست.

وب‌گاه عرشه آنلاین

عضو کنست (پارلمان) رژیم صهیونیستی و معاون سابق رئیس موساد امروز (شنبه) تأکید کرد که جنگ این رژیم علیه نوار غزه «بی هدف» و «بی‌فایده» است و تل آویو در نهایت شکست خواهد خورد. عضو کنست (پارلمان) رژیم صهیونیستی و معاون سابق رئیس موساد امروز (شنبه) تأکید کرد که جنگ این رژیم علیه نوار غزه «بی هدف» و «بی‌فایده» است و تل آویو در نهایت شکست خواهد خورد. به گزارش عرشه آنلاین، «رام بن باراک» عضو...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دستیار رئیس‌جمهوری روسیه در امور سیاست خارجی اظهار داشت که مذاکرات میان «ولادیمیر پوتین» و «شی جین‌پینگ» رئیسان جمهوری روسیه و چین بسیار موفقیت‌آمیز بود.

وب‌گاه عصر ایران

رئیس جمهور روسیه، در سفر خود به چین در بازدید از موسسه فناوری هاربین با یک ربات دست داد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در جریان بازدید از موسسه فناوری هاربین در شهر هاربین در شمال شرقی چین، با یک دست رباتیک دست داد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس ستاد مدینه از خدمات‌رسانی به بیش از 10 هزار زائر ایرانی در مدینه خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در نشست مسئولان حج 1403 در مدینه منوره از همگان خواست به نحوی برنامه‌ریزی و عمل کنند که زائر احساس کند آنچه برای تکریم وی لازم بوده پیش‌بینی و تدارک دیده شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر بهداشت اسلواکی امروز (شنبه) پس از سوءقصد روز چهارشنبه علیه نخست‌وزیر این کشور اروپای مرکزی خبر داد که وضعیت «رابرت فیکو» پایدار شده اما همچنان وخیم است.

خبرگزاری تسنیم

وزیر علوم گفت: پیشنهاد می‌شود دانشگاه‌ها بر اساس سرعت و دقت جذب اعضای هیات علمی رتبه‌بندی شوند. عملکرد دانشگاه‌ها در جذب اعضای هیات علمی در رتبه‌بندی لحاظ می‌شود.

وب‌گاه الف

سخنگوی وزارت دفاع گفت: هدفگذاری امسال این است که در حوزه محصولات دفاعی صادراتی نسبت به سال گذشته 50 درصد افزایش تولید داشته باشیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیسان جمهوری اوکراین و روسیه پیشنهاد همتای فرانسوی خود را برای اجرای آتش‌بس در دوران بازی‌های المپیک، رد کردند.

وب‌گاه خبر آنلاین

حسین علایی گفت: هر چقدر در جامعه در هر حوزه‌ای نارضایتی وجود دارد، نشانه‌ی فاصله گرفتن با تفکر امام است. مردم با تفکر امام، حکومت را خادم خودشان می‌دانستند. امام می‌فرمود که «اگر به من خادم بگویید بهتر از آن است که رهبر بگویید.» پس امام حکومت را خدمتگزار و تابع آراء مردم می‌دانست و بر همین اساس اگر حکومت به میزانی که تابع خواست و آراء مردم است، عمل کند رضایت مردم جلب خواهد شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آیا ایران به تسلیحات هسته‌ای دست خواهد یافت؟ اگر تهران چنین گامی را بردارد چه اتفاقی رخ خواهد داد؟ پاسخ سوال نخست به شکل فزاینده‌ای مثبت است. اما پاسخ سوال دوم کاملا نامشخص است. جمهوری اسلامی از زمان پیروزی انقلاب اسلامی در سال 1979 یعنی به مدت 45 سال است که با ایالات متحده و بسیاری از همسایگان خود دچار اختلاف و تنش است. آیا ایران به تسلیحات هسته‌ای دست خواهد یافت؟ اگر تهران چنین گامی...

خبرگزاری دانشجو

وزیر علوم گفت: پیشنهاد می‌شود دانشگاه‌ها بر اساس سرعت و دقت جذب اعضای هیات علمی رتبه‌بندی شوند. عملکرد دانشگاه‌ها در جذب اعضای هیات علمی در رتبه‌بندی لحاظ می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیسان جمهوری اوکراین و روسیه پیشنهاد همتای فرانسوی خود را برای اجرای آتش‌بس در دوران بازی‌های المپیک، رد کردند.

خبرگزاری دانشجو

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: عملیات وعده صادق از نظر ما محدود تلقی شد، اما یک عملیات تاثیرگذار و تغییر جهت دهنده راهبرد‌های دشمن در مقابل ایران اسلامی بود.