یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پیش‌بینی‌ها حاکی از آن بود که برای دومین بار، شنبه 29 اردیبهشت سامانه بارشی قدرتمندی وارد شمال استان خراسان به‌ویژه سرخس و مشهد می‌شود. گفت‌وگوی «دنیای اقتصاد» با تعدادی از ساکنان مشهد پیش از ساعت 3 و 20 دقیقه نشان می‌داد که در این روز مدارس تعطیل و تردد بسیار در خیابان‌ها کم شده بود. اداره‌ها و مراکز دولتی تعطیل شدند و بیشتر مغازه‌دارها سر کار نرفتند. به‌نظر می‌آمد که اوضاع روبه‌راه...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر اسرائیل و وزیر امنیت داخلی او به شرط و شروط بنی گانتس عضو کابینه جنگ رژیم برای حضور در این کابینه واکنش نشان دادند.

وب‌گاه تابناک

بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نخست‌وزیر و وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی به شرط و شروط بنی گانتس عضو کابینه جنگ رژیم برای حضور در این کابینه واکنش نشان دادند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

محسن رضایی با اشاره به عملیات وعده صادق در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: این عملیات ناگفته‌های زیادی دارد محسن رضایی با اشاره به عملیات وعده صادق در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: این عملیات ناگفته‌های زیادی دارد محسن رضایی، دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا و فرمانده پیشین سپاه، در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: رهبری «عملیات وعده صادق» توسط فرماندهی کل قوا که پیچیده‌ترین و شجاع‌ترین و شجاع‌ترین...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مجاهدان گردان‌های قسام گروهی از نیروهای پیاده ارتش رژیم صهیونیستی را در اطراف مسجد تابعین در شرق شهر رفح در جنوب نوار غزه در کمین گرفتار کردند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مرتضی گرشاسبی، اکثر مردم وقتی نام ماهواره را می‌شنوند شاید از کاربردهای روزمره‌ای که مدام با آن سروکار دارند و ارتباط این کاربردها با ماهواره ذهنیتی نداشته باشند و برای خیلی از مردم این سوال مطرح شود که پرتاب ماهواره چه سودی برای زندگی ما خواهد داشت؟ شاید دور از ذهن خیلی‌ها باشد اما واقعیت این است که بسیاری از عوامل اطراف ما در شبانه روز که...

وب‌گاه خبر آنلاین

فردوست به عنوان چهره امنیتی دستگاه پهلوی می‌توانست این تحلیل را داشته باشد که نبود آقا مصطفی به عنوان فرزند ارشد امام خمینی در ایران، باعث آرام شدن فضای سیاسی کشور علیه پهلوی شود چرا که به دلیل ویژگی هایی که سید مصطفی خمینی داشت حضور او در ایران بعد از تبعید امام می توانست دردسرهایی را برای حکومت به همراه داشته باشد.

وب‌گاه عصر ایران

دفتر نتانیاهو در بیانیه‌ای اعلام کرد اگر گانتس مصلحت داخلی را ترجیح می‌دهد و به دنبال بهانه برای براندازی دولت نیست پس باید به سه سوال پاسخ دهد.

وب‌گاه خبر آنلاین

اختتامیه جشنواره مستند رادیوی پژواک که با اجرای فرزاد حسنی همراه بود، جوایز بخش های مختلف اهدا و با اعلام برگزیدگان به کار خود پایان داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

محسن رضایی با اشاره به عملیات وعده صادق در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: این عملیات ناگفته‌های زیادی دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر کابینه جنگ اسرائیل با اذعان به بن بست در جنگ غزه به نتانیاهو برای یافتن راه برون رفتی از این بن بست اولتیماتوم داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بنی گانتس، عضو کابینه جنگ اسرائیل تهدید کرد اگر نتانیاهو خواسته‌های حزب متبوعش را برآورده نکند، هم‌حزبی‌هایش از این کابینه ائتلافی خارج خواهند شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سنتکام ادعا کرد که ارتش یمن به یک نفتکش یونانی در دریای سرخ حمله موشکی کرده است.

وب‌گاه گسترش

فرود امینی گفت: در چنین شرایطی اعضای صنف اظهار کرده‌اند که چاره‌ای جز بستن کسب و کار خود ندارند؛ اعضای صنف همچنین به این موضوع معترض هستند که چرا باید واسطه دریافت مالیات از مردم و واگذاری آن به سازمان امور مالیاتی باشند؟ آن هم در شرایطی که بستر لازم برای اخذ این مالیات در جامعه وجود ندارد و البته سازمان امور مالیاتی اعلام کرده تا پایان سال همه اصناف مشمول اخذ مالیات بر ارزش افزوده...

وب‌گاه مشرق نیوز

اصلاح‌طلبان پس از تحریم انتخابات در تلاش هستند تا از مجلس دوزادهم پلی برای انتخابات ریاست جمهوری بسازند.