دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

شهرکرد

شهرکرد

وب‌گاه الف

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا گفت: با ورود سامانه بارشی به کشور از اواخر روز شنبه، برخی استان‌ها رگبار و رعدو برق و وزش باد شدید موقت را شاهد خواهند بود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دوشنبه 20 فروردین بارش شمال غرب و جنوب غرب تشدید شده و علاوه بر مناطق یاد شده در شمال شرق نیز بارش ادامه خواهد داشت.

خبرگزاری ایرنا

شهرکرد - ایرنا - کارنامه هشت سال دفاع مقدس و پاسداری از این آب و خاک را دهه شصتی‌ها به خوبی به یاد دارند و می‌دانند که چگونه رشادت رزمندگان تیپ مستقل 44 قمر بنی‌هاشم (ع) در محورهای مختلف موجب خلق حماسه ها در این دفاع جانانه شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

از اواخر روز شنبه (18 فروردین‌ماه) به‌تدریج سامانه بارشی از شمال غرب وارد کشور می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بر اساس پیش‌بینی سازمان هواشناسی، دمای هوای تهران تا فردا چهارشنبه به 22 درجه سانتیگراد می‌رسد. همچنین در استان‌های جنوب شرقی کشور نیز وزش باد شدید پیش‌بینی شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: با توجه به پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی، تهران تا 2 روز آینده بدون بارندگی به سر می‌برد و اهواز و شهرکرد هم به عنوان گرم‌ترین و سردترین شهرهای کشور شناخته شدند.

وب‌گاه الف

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از وقوع رگبار باران و وزش باد در نقاط مختلف کشور خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزش باد شدید در دو روز آینده مناطق شرق و جنوب‌شرق کشور را در بر می‌گیرد که در برخی نقاط سبب گرد و خاک نیز می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، کبری رفیعی با اشاره به پیش‌بینی وضعیت آب‌وهوای روز سه‌شنبه چهاردهم فروردین ماه 1403 اظهار کرد: امروز مناطق مرکزی کرمان، شمال هرمزگان، غرب فارس، شمال خراسان رضوی و نقاط مرکزی زاگرس بارش رگبار پراکنده را تجربه می‌کنند. وی افزود: فردا استان‌های چهارمحال و بختیاری، لرستان، کهگیلویه و بویراحمد، نیمه غربی اصفهان، شمال و شرق استان فارس، بخش‌هایی از استان‌های...

وب‌گاه مشرق نیوز

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: وزش باد شدید در دو روز آینده مناطق شرق و جنوب شرق کشور را در بر می‌گیرد که در برخی نقاط سبب گرد و خاک نیز می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: وزش باد شدید در دو روز آینده مناطق شرق و جنوب شرق کشور را در بر می‌گیرد که در برخی نقاط سبب گرد و خاک نیز می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

شهرکرد - ایرنا - تکمیل و به سرانجام رساندن برخی از طرح‌های مهم نیمه‌تمام و بر زمین مانده از سال‌های گذشته که برای مردم این استان همواره به عنوان یک مطالبه تبدیل شده بود از مهمترین اقدامات مهم یکساله گذشته دولت سیزدهم در چهارمحال و بختیاری بوده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

همزمان با آغاز موج دوم سفرها، ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر، شهرهایی را که ظرفیت اقامتی خالی‌تری دارند و آماده میزبانی از مسافران نوروزی هستند، اعلام کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر، اسامی شهرهای آماده میزبانی از مسافران نوروزی در موج دوم سفرها را اعلام کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - هیچ ایرانی نیست که سُرنای نوروزی را نشنیده باشد، همان نغمه بی‌کلام بختیاری موعد تحویل سال نو، سازی که همه‌مان پای سفره هفت سین با آن خاطره داریم؛ این قطعه ماندگار اثر مرحوم استاد علی‌اکبر مهدی‌پور دهکردی و دهل اسدالله قبادی هردو اهل شهرکرد از استان چهارمحال و بختیاری هستند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

ستاد خدمات سفر در سه اطلاعیه اسامی استان‌های دارای آمادگی برای میزبانی از مسافران نوروزی در موج دوم سفر‌های نوروزی را اعلام کرد.