دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

شهرکرد

شهرکرد

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، امیر عبدوس، سرپرست دفتر مشارکت‌های مردمی ومسئولیت اجتماعی سازمان حفاظت محیط زیست کشور هدف از برگزاری این رویداد ملی را تبادل نظر ریش سفیدان و افراد بومی علاقمند به محیط زیست با پژوهشگران این حوزه و همچنین شناسایی این افراد دراستان‌ها و تبدیل این دانش به اطلس دانش بومی حوزه محیط زیست ایران دانست. وی با بیان اینکه محیط زیست بستر همه فعالیت‌های اقتصادی...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی از ارائه فرصت جدید برای تکمیل مدارک داوطلبان آزمون دستیاری پزشکی از 25 فروردین ماه 1403 خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا آخرین پیش‌بینی ها از وضعیت جوی کشور را اعلام کرد.

وب‌گاه گسترش

روز یکشنبه برای پنجمین روز کاری سرمایه حقیقی از بورس خارج شد که رقم آن 215 میلیارد تومان بود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

راستینه گفت: نگاه‌های سیاسی دغدغه دارند که واگذاری استقلال و پرسپولیس به گونه‌ای اتفاق بیفتد که منافع بخش‌ها و جریان‌ها حفظ شود.

وب‌گاه فرارو

به گفته مدیر‌کل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی روز 20 فروردین در شمال غرب و غرب سواحل خزر بارندگی داریم و 22 فروردین در غرب و شمال غرب، مرکز کشور و دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی و غربی بارش باران پیش‌بینی می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

شهرکرد - ایرنا - بیست و یکمین نمایشگاه قرآنی چهارمحال و بختیاری عصر شنبه با حضور جمعی از مسوولان، فعالان حوزه قرآن و عترت و مردم مومن و روزه‌دار این استان در فرهنگسرای شهرکرد گشایش یافت.

وب‌گاه خبر آنلاین

امام جمعه سیستان و بلوچستان گفت: تعرض اسرائیل به جمهوری اسلامی ایران و شهادت عزیزان ما در سوریه و لبنان چه سردار شهید رضی که در گذشته شهید شد و چه سردار شهید زاهدی و همراهان که اخیرأ به شهادت رسیدند نیازمند انتقام و سیلی سخت است.

وب‌گاه عصر ایران

امام جمعه شهرکرد با اشاره به مناسبت های این هفته، عنوان کرد: این هفته دارای مناسبت‌های زیادی است که 20 فروردین روز قطع رابطه ایران با آمریکا است و این قطع رابطه برکاتی را برای ایران به همراه داشت.

وب‌گاه خبر آنلاین

فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: به امید خداوند به زودی قدس شریف توسط رزمندگان اسلامی آزاد و فلسطین عزیز از چنگال مستکبرین جهان رهایی خواهد یافت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، ساعت 12:15 دقیقه امروز شهر مشراگه در شهرستان رامشیر در استان خوزستان با لرزه‌ای به قدرت 4.9 ریشتر لرزید. این زمین لرزه در طول جغرافیایی: 49.39، عرض جغرافیایی: 31.07 و عمق 16 کیلومتری زمین روی داد. زمین لرزه در هفت کیلومتری مشراگه، 19 کیلومتری رامشیر، 31 کیلومتری رامهرمز، 73 کیلومتری اهواز و 197 کیلومتری شهرکرد روی داد. این زمین لرزه به حدی بود...

وب‌گاه خبر آنلاین

طی فردا و پس فردا اهواز با دمای 35 و 36 درجه سانتیگراد گرم‌ترین و شهرکرد با دمای 2- درجه سانتیگراد سردترین مراکز استان کشور هستند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا آخرین وضعیت جوی استان‌های کشور را تشریح کرد رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا آخرین وضعیت جوی استان‌های کشور را تشریح کرد در توضیح بیشتر، اظهار کرد: امروز (17 فروردین) در بیشتر مناطق کشور جوی پایدار حاکم است و در روز شنبه (18 فروردین) در برخی مناطق شمال غرب و غرب کشور و سواحل غربی دریای خزر بارش پراکنده رخ می‌دهد.

وب‌گاه فرارو

امروز (17 فروردین) در بیشتر مناطق کشور جوی پایدار حاکم است و در روز شنبه (18 فروردین) در برخی مناطق شمال غرب و غرب کشور و سواحل غربی دریای خزر بارش پراکنده رخ می‌دهد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا آخرین وضعیت جوی استان‌های کشور را تشریح کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا آخرین وضعیت جوی استان‌های کشور را تشریح کرد.