دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

شهرکرد

شهرکرد

خبرگزاری تسنیم

سرمربی تیم والیبال جوانان ایران از برگزاری 6 اردوی آماده‌سازی پیش از شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا خبر داد.

وب‌گاه ورزش سه

سرمربی تیم ملی والیبال جوانان پسر ایران از برگزاری 6 اردوی آماده‌سازی پیش از شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا خبر داد.

وب‌گاه گسترش

محمد محمدی‌بخش، رئیس سازمان هواپیمایی کشوری، اعلام کرد که خرید و فروش هواپیماهای جت 7 نفره برای عموم آزاد است. او افزود: "در حال حاضر، بسیاری از مردم از این فضا استفاده می‌کنند و تاجرها، برخی از مسئولان، تیم‌های ورزشی و تیم‌های اقتصادی نیز به عنوان مشتریان جت‌های خصوصی حضور دارند."

خبرگزاری تسنیم

عضو هیات نمایندگان اتاق ایران، گفت: فعالان اقتصادی، تجار، صنعتگران و تولیدکنندگان با رویکرد اقتصادی از نمایندگان مجلس انتظار دارند در سال جهش تولید با مشارکت مردم، روز شنبه را به‌عنوان دومین روز تعطیل هفته انتخاب کنند.

وب‌گاه الف

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران سازمان هواشناسی با اشاره به ورود سامانه بارشی به کشور طی دوشنبه (3 اردیبهشت) گفت: در پی ورود این سامانه، در غالب مناطق کشور به‌جز نوار شرقی بارش و وزش باد شدید رخ می‌دهد.

وب‌گاه خبر آنلاین

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی به کشور طی دوشنبه (3 اردیبهشت) خبر داد.

وب‌گاه فرارو

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران سازمان هواشناسی گفت: در پی ورود این سامانه، در غالب مناطق کشور به‌جز نوار شرقی بارش و وزش باد شدید رخ می‌دهد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران سازمان هواشناسی گفت: در پی ورود این سامانه، در غالب مناطق کشور به‌جز نوار شرقی بارش و وزش باد شدید رخ می‌دهد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی به کشور از روز دوشنبه خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سازمان هواشناسی با اشاره به ورود سامانه بارشی به کشور از روز دوشنبهاعلام کرد که این سامانه در غالب مناطق کشور به‌جز نوار شرقی بارش و وزش باد شدید به دنبال دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

طی فردا و پس فردا شهرکرد با کمینه 2 و 3 درجه سانتیگراد و اهواز با بیشینه 36 و 37 دمای درجه سانتیگراد خنک‌ترین و گرمترین مرکز استان‌ها پیش‌بینی می‌شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: جمهوری اسلامی با تدبیر ویژه پسماند رژیم صهیونیستی را با عملیات وعده صادق مدیریت کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

طی فردا و پس فردا شهرکرد با کمینه 1 و 1- درجه سانتیگراد و اهوازبا بیشینه دمای 35 و 37 درجه سانتیگراد خنک‌ترین و گرمترین مرکز استان‌ها پیش‌بینی می‌شوند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دبیر جشنواره عکس روستایی و عشایری رضوی از پایان کار دبیرخانه این بخش با انتخاب عکاسان برتر خبر داد.

وب‌گاه فرارو

حسن جعفری گفت: مطابق نوتام (هشدار پروازی) همه پرواز‌های دیروز، 26 فروردین ماه، فرودگاه‌های امام‌خمینی (ره) و مهرآباد تهران، شیراز، اصفهان، بوشهر، تبریز، اردبیل، ارومیه، سنندج، کرمانشاه، ایلام، خرم‌آباد، اهواز، آبادان، همدان، شهرکرد و دزفول لغو شده بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاه‌های خراسان رضوی گفت: پروازهای فرودگاه مشهد به مقصد 10 شهر کشور تا صبح فردا، دوشنبه باطل است و انجام نمی‌شود.