دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

شهرکرد

شهرکرد

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بنابر اعلام مدیر آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهرکرد، آتش‌سوزی در فروشگاه دخانیات در شهرکرد مهار شد. انفجار شدید باعث تخریب بخشی از این ساختمان شده بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بنابر اعلام مدیر آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهرکرد، آتش‌سوزی در فروشگاه دخانیات در شهرکرد مهار شد. انفجار شدید باعث تخریب بخشی از این ساختمان شده بود.

وب‌گاه فرارو

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی، گفت: طی پنج روز آینده، وزش باد در نوار شرقی کشور تداوم خواهد داشت و در برخی از ساعات روز وزش باد شدید و گرد و خاک رخ می‌دهد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ماموستا مُلا «احمد فخری» امام جمعه سابق شهر جوانرود در استان کرمانشاه چهارشنبه شب به علت بیماری دار فانی را وداع گفت. ماموستا مُلا «احمد فخری» امام جمعه سابق شهر جوانرود در استان کرمانشاه چهارشنبه شب به علت بیماری دار فانی را وداع گفت. به گزارش عرشه آنلاین، مرحوم ماموستا فخری از سال 1358 تا مهرماه سال 1402 امامت جمعه جوانرود را برعهده داشت و سال گذشته به دلیل کهولت سن از سمت خود استعفا...

خبرگزاری میزان

چهارمحال و بختیاری با مساحتی حدود 16421 کیلومتر مربع، بیست و دومین استان ایران از نظر مساحت و یکی از استان‌های مناطق کوهستانی فلات مرکزی کشورمان است و از شمال و مشرق با اصفهان، از سمت غرب با خوزستان، از جنوب با کهگیلویه و بویراحمد و در شمال غربی با لرستان هم مرز و همسایه است. زبان‌هایی که مردم این نقطه با آن صحبت می‌کنند فارسی، لری، بختیاری و ترکی است و شهرکرد مرکز این استان است که...

وب‌گاه خبر آنلاین

طی فردا و پس فردا شهرکرد با کمینه 2 و 3 درجه سانتیگراد و اهواز با بیشینه 39 و 40 دمای درجه سانتیگراد خنک‌ترین و گرمترین مرکز استان‌ها پیش‌بینی می‌شوند.

وب‌گاه گسترش

به گفته سخنگوی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، با اضافه شدن یک فروند هواپیمای بوئینگ 737 به ناوگان هوایی کشور، روزانه یک هزار و 200 صندلی به ظرفیت پروازی ایران اضافه شده است. او افزود: در حال حاضر، برای انجام تمامی پروازهای داخلی و بین‌المللی، از تمامی ظرفیت‌های هوایی موجود خود استفاده می‌کنیم.

وب‌گاه الف

مسئول سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بسیج گفت: تولید 10 فیلم سینمایی در کنگره‌های شهدای سال گذشته و سال جاری در دستور کار است.

وب‌گاه خبر آنلاین

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی آخرین پیش‌بینی‌ها را از وضعیت جوی کشور طی روزهای آینده اعلام کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

طی فردا و پس فردا شهرکرد با کمینه 5 و 3 درجه سانتیگراد و اهواز با بیشینه 36 و 37 دمای درجه سانتیگراد خنک‌ترین و گرمترین مرکز استان‌ها پیش‌بینی می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، همایش بزرگ تبیینی با عنوان «همپای طوفان» در مصلای امام خمینی (ره) شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد. این مراسم به مناسبت بزرگداشت سومین سالگرد شهادت سردار سیدمحمد حجازی، سردار زاهدی، عروج همرزم شهیدان و فرمانده دلاور دفاع مقدس حاج محمد کیانی (جمعه علی) و سالروز تأسیس سپاه، شکست آمریکا در واقعه طبس و شکست رژیم صهیونیستی در عملیات وعده...

خبرگزاری ایرنا

شهرکرد - ایرنا - رییس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به پاسخ ایران به جنایت‌های رژیم صهیونیستی گفت: عملیات وعده صادق بیانگر قدرت الهی ملت ایران بود و قاعده جدیدی در دنیا بنیان کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیرکل هواشناسی استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به صدور هشدار هواشناسی سطح نارنجی برای استان، گفت: بارش باران، وزش باد شدید و سیلابی‌شدن مسیل‌ها برای استان انتظار می‌رود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: همزمان با مخابره خبر امکان خرید جت شخصی توسط عموم مردم، یک علامت سوال برای افکار عمومی ایجاد شده است؛ اینکه این جت‌ها چقدر قیمت دارند و چگونه می‌توان این جت‌ها را اجاره کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی از تداوم وقوع رگبار و رعدوبرق در نقاط مختلف کشور خبر داد.