یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

طبیعت و محیط زیست

طبیعت و محیط زیست

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وقتی موتور خودرو «ریپ» می‌زند، تعمیرکاران می‌گویند: موتور «سه» کار می‌کند. به این معنی که یکی از سیلندرهای خودرو به هر دلیلی از کار افتاده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش از تعطیلات زمستانی مدارس خبر داد معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: چند سال گذشته تصمیماتی مبنی بر داشتن تعطیلات زمستانه مطرح بود، بر این اساس اگر برخی از استان‌ها سال تحصیلی را زودتر و از اول شهریور آغاز کنند، طبیعتاً می‌توانند در زمان سرما یا آلودگی هوا تعطیلات زمستانی داشته باشند. عرشه آنلاین: معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش...

وب‌گاه فرارو

همزمان با یکصدوبیست‌ودومین پویش امید و افتخار، آیین افتتاح پروژه‌های دسترسی جنوب به غرب تقاطع بزرگراه شهید چمران با بزرگراه شهید همت و زیرگذر تقاطع بزرگراه‌های شهید نواب شهید تندگویان به بهره‌برداری رسید.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزای دانشجو، پیش‌بینی کلی نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی نشان می‌دهد امروز بارش در مناطقی از شمال غرب‌، استان‌های ساحلی دریای خزر، ارتفاعات البرز، شمال شرق، مناطقی از شرق و جنوب شرق به‌صورت رگبار و رعدوبرق گاهی وزش باد شدید ادامه دارد. بارش‌ها در استان‌های خراسان شمالی و خراسان رضوی شدت خواهد داشت. فردا یکشنبه در شمال غرب، نیمه غربی سواحل دریای...

خبرگزاری تسنیم

همزمان با یکصدوبیست‌ودومین پویش امید و افتخار، آیین افتتاح پروژه‌های دسترسی جنوب به غرب تقاطع بزرگراه شهید چمران با بزرگراه شهید همت و زیرگذر تقاطع بزرگراه‌های شهید نواب شهید تندگویان به بهره‌برداری رسید.

خبرگزاری تسنیم

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: طبق مصوبه مجلس، آموزش و پرورش استان‌ها می‌توانند زمان آغاز سال تحصیلی را تغییر دهند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: از لحظه وقوع سیل و آبگرفتگی در 14 استان 85 مورد عملیات امداد و نجات به اجرا درآمده و در جریان آن سه هزار و 345 نفر آسیب دیده امدادرسانی شده‌است.

خبرگزاری تسنیم

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری تهران پیرامون ساخت هتل جنگلی توضیحاتی ارائه کرد.

وب‌گاه الف

گیاهان معماران خاموش دنیای ما هستند. آن‌ها شعبده بازهای حیرت‌انگیزی هستند که صرفا از نورخورشید، دی اکسید کربن و آب، غذا تولید می‌کنند. ایران نیز تنوع گیاهی زیادی دارد و تاکنون 8000 گونه گیاهی در کشورمان شناسایی شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

هیچ یک از شهرهای استان خوزستان امروز در وضعیت پاک قرار ندارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ظروف یکبار مصرف، که به ظروف پذیرایی یکبار مصرف نیز معروف هستند، برای مواقعی که نمی‌خواهید بعد از مهمانی وقت صرف شستن ظرف‌ها کنید، بسیار مناسب‌اند.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست گفت: رویکرد دولت سیزدهم به سمت کاهش مازوت‌سوزی است که در این زمینه هم از لحاظ زمان و هم حجم مازوت در حال حرکت به جلو و برنامه‌ریزی هستیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

رسانه اصولگرا با تقدیر از اقدام قوه قضاییه در پرونده چای دبش تاکید کرد: با اعلام رسمی رئیس قوه قضائیه مشخص شد که وزیر سابق جهاد کشاورزیِ دولت در پرونده چای دبش مرتکب جرم شده است.

وب‌گاه الف

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: بالگرد هلال‌احمر اقلام امدادی شامل بسته‌های غذایی، دارو و بهداشتی را به اهالی روستای «شوریجه» گرفتار در سیل شهرستان سرخس، رساند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای در جریان سفر 4 بهمن ماه سال گذشته به استان بوشهر با تاکید به موضوع دریافت حق آلایندگی در استان‌های جنوبی کشور گفت: در خصوص عوارضی که طبق قانون دستگاه‌ها و بنگاه‌های آلاینده مستقر در عسلویه باید پرداخت کنند و تاکنون از این کار سرباز زده بودند، اختلافی بین «محیط زیست» و «استاندارد» و همان دستگاه‌ها و بنگاه‌های مزبور وجود...

وب‌گاه عصر ایران

به علت افزایش شدید آلودگی هوا در خوزستان، وضعیت هوای 5 شهر این استان قهوه‌ای و خطرناک شد.